Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti käsi sydämellä, sinä nyt J:tä lynkkaava,

Vierailija
02.12.2012 |

oletko koskaan sortunut arvostelemaan /haukkumaan esim. tälla palstalla jotain blogistia ulkonäöstä, sisustuksesta, perheenjäsenen ulkonäöstä, kommenteista tms.? (Ja en ole J, enkä edes omista blogia kun en sellaista osaisi tehdä)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

makunsa ja tyylinsä kullakin.

Ja luen vain sellaisia blogeja joiden tyyli miellyttää.

Vierailija
2/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeltä. Ei tulisi mieleenkään.

Sitä paitsi on ihan eri asia haukkua palstalla nimettomänä jotain kuin kirjoittaa suoraan toisen henkilökohtaiseen blogiin ilkeyksiä eri nimellä ja sitten omalla nimellä hehkuttaa blogistia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi on ihan eri asia haukkua palstalla nimettomänä jotain kuin kirjoittaa suoraan toisen henkilökohtaiseen blogiin ilkeyksiä eri nimellä ja sitten omalla nimellä hehkuttaa blogistia.

Itse en hauku blogisteja en blogeissaan enkä täällä. Pipsaa olen puolustanut kun sen häiriintynyt stalkkeri tekee taas jotain älyttömiä aloituksi siitä.

Vierailija
4/10 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä ja lukenut myös J:n kommentteja, joten ymmärrän hyvin, että joku häntä haukuu enkä ymmärrä ollenkaan kuka viitsii puolustaa selkärangattomia ihmisiä.

Vierailija
5/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olen. En blogeissa, mutta tällä palstalla kylläkin. Varsinkin J:tä, koska hän on sen ansainnut. Muita kysymyksiä?

Vierailija
6/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täytyy olla rohkeutta sanoa asioista avoimesti jos on jotain sanottavaa.

Vierailija
7/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tosiaan J:tä olen arvostellut siitä, että hän jättää anonyymejä haukkumiskommentteja muiden blogeihin. Muuten olen aina yrittänyt herätellä niitäkin, jotka tänne tehtailevat ilkeitä juttuja mm. siitä Pipsasta.

Ilkeilijät yrittävät aina puolustautua sillä, että kun kaikki muutkin. Mutta kun kaikki muut eivät tosiaan ole ilkeilijöitä.

Vierailija
8/10 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos törmään blogiin josta en pidä tai joka on huonosti kirjoitettu tms. siirryn muualle. Ei tulisi mieleenkään ruveta arvostelemaan tai haukkumaan anonyyminä täysin vieraita ihmisiä.

Vierailija
9/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa, että en ole kirjoitellut ikäviä kommentteja kenestäkään elävästä ihmisestä, bloggaajasta tai muustakaan, tällä palstalla.

Anonyymisti jostain anonyymista "tapauksesta" olen kirjoittanut, mutta en niin, että olisi voinut tunnistaa.

J:n tapauksesta kiinnostuin, koska vaikutti tosi räikeältä käytökseltä varsinkin, kun ei pyytänyt koskaan anteeksi. Sen sijaan viestiketjut katoilivat, koko henkilö "katosi" ja palstalla rupesi pyörimään viestejä, joissa syyteltiin kiusattuja valehtelusta jne.

Vierailija
10/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on niin idiootti että haukkuu kollegoitaan.

Itsellä ei tulis mieleenkään haukkua edes kilpailijoitani. Tyhmää touhua. Tyhmä ämmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän