Millä matkatoimistoilla huonoa palvelua lennoilla?
Kokemuksella voin sanoa, että Finnmatkojen taso lennoilla on koko ajan vain huonontunut. Palvelu olematonta ja kehnoakin. Henkilöstö alihankintana kielipuolista. Ylimielinen asenne loistaa. Lentokone kuin kaatopaikka. Ensi kerralla valitsemme toisen matkatoimiston, jossa toivottavasti parempi meininki.
Kommentit (28)
[i/]
-av-mamma voi myös ostaa paikan sieltä bisness-luokasta jos pätäkkää riittää
[/quote]
rahojen kanssa. Hyvä tietää, että ei kannata odottaa 5:n tähden meininkiä, kun sitä ei vaan ole. Odottaisin kyllä vähintään 3:sta, mieluummin 4:sta tai sitten ei meikä nouse koneeseen. En ole miljardööri enkä edes miljonääri. Ei ole omaa konetta, joten lennolla nähdään kenties jonkun kanssa joku päivä. Hyviä lomalentoja odotellen.
Lapsille tarjoamme lasten omaa lempiruokaa.
Meiltä ei ole ikinä kyselty lasten lempiruoista! :( Nyt kun tiedän, niin ensi kerralla vaadin kyllä meidän lapsille heidän lempiruokiaan.
Lapsille tarjoamme lasten omaa lempiruokaa.
Meiltä ei ole ikinä kyselty lasten lempiruoista! :( Nyt kun tiedän, niin ensi kerralla vaadin kyllä meidän lapsille heidän lempiruokiaan.
Joutu vetää samaa mömmöä kuin me. Mitä ihmettä?
Keille se lempiruoka oikein meni? Ei ainakaa Tui Flylla lapsillemme tarjottu. Silkkaa pötyä! Pötyä tarkoittaa valheen lisäksi ruokaa elukkä: Pötyä pöytään!
"TUIfly Nordicin lennolla tarjoiltava lentokoneateria on suunniteltu huolellaVai on suunnitteltu huolella? En ainakaan minä ole ollut tuollaisella lennolla. Onkohan mun lennoilla ollut joku Tui Fly Notdic-valemiehistö ja ruokana ja juomana ollut jonkinlaista korviketta vai onkohan se sörsselsi koottu säästösyistä edellisten jätteistä? Ensi kerralla pidän meteliä, jos homma ei skulaa.
huonoa palvelu! Kuka hullu maksaa paskasta? Suosi sellaisia tahoja, joilla pelittää. Ole vaativa asiakas, äläkä tyydy onnettomaan ja säälittävään esitykseen.
Muutenhan ne luulee, että ollaan tyytyväisiä ja jatkavat samaan malliin, kun ei tartte satsatsa enempää. Luullaan että kaikki on hyvin. Ja sana kiirii...
kun voi jälkikäteen nauraa noille kurjille lentomatkoille. Onpahan jotakin kerrottavaa kuulijoille. Ja juttua piisaa, kun on pajon, josta kertoa.
Kyllä mä päätin viime kerralla, että pitää maksaa lisää fyffeä, että saa ansaitsemaansa palvelua. Siis sinne businessluokkaan! Me pidetään kyllä nyt toistaiseksi vähän breikkiä, kun lennot olivat viimeksi niin karmaisevia. Mä ja porukkani ollaan oltu siis väärässä paikassa? Business is business.