Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin tietää miten/ mihin eräs henkilö kuoli

Vierailija
08.08.2023 |

On kuollut jo kuukausia sitten

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei ole sinulle omaisten suulla kerrottu, niin et mitenkään.

Vierailija
2/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyselin samaa täällä pari viikkoa sitten ja minut tuomittiin täysin. Ei kuulemma kuulu ulkopuolisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyselin samaa täällä pari viikkoa sitten ja minut tuomittiin täysin. Ei kuulemma kuulu ulkopuolisille.

Ei se kuulukaan.

Vierailija
4/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kysyä vainajan tunteneilta syytä. Jos et ole sellaisissa väleissä heihin että voit kysyä, niin ei sitten kuulu sinulle.

Vierailija
5/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleellakin on yksityisyydensuoja. Ei sen terveyteen/kuolemaan liittyvät asiat ulkopuolisille kuulu.

Vierailija
6/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö ei selvästikään ole sulle läheinen, niin miksi sun pitäisi sen kuolinsyy tietää? Oletko vain sairaalloisen utelias?

Vierailija
7/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolleellakin on yksityisyydensuoja. Ei sen terveyteen/kuolemaan liittyvät asiat ulkopuolisille kuulu.

Olispa mullakin 😢

Vierailija
8/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jotenkin outoa. Minusta kuolinsyyn panttaaminen on ihmeellistä. Mun kuolinsyyn sitten ilmoitetaan kaille halukkialle, voi,vaikka fb- muistosivulle laittaa. On kuitenkin ihmiisä joiden kanssa on ollut aiakoinaan tekemisissä paljon ja elämä vaan kulkee eri suuntiin molemmislla, joskus sitten haluaisi otta yhetyttä niin kuuleekin toisen menehtyneen. Kyllä se on vaikea asiaa päästää mielstään/ saada rauhaa, jos vaikka ei olla missään riidosissa laitettu väleja poikki edes.

Vierailija
9/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa mullakin 😢

Se on täysi-ikäisen ja -valtaisen perusoikeus.

Vierailija
10/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa mullakin 😢

Kaikilla on, paitsi ehkä niillä, jotka ovat holhouksessa.

Vierailija
11/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi aiis kertoa että kuoli esim auto-onnettomuudess, syöpään tm YLEISTÄ syytä, ei mitään sairauskertomusta.

Vierailija
12/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sillä tiedolla teet? Jos henkilö olisi halunnut olla kanssasi läheinen, hän olisi kyllä ottanut yhteyttä. Minun kuolemastani ei tarvitse myöskään kertoa kenellekään, kaikkein vähiten puolitutuille rääpijöille. Jo sairastamisesta ollaan kiusattu, eikö siinä ole sadistisille demoneille tarpeeksi nautintoa minun osaltani!

Vierailija
13/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jotenkin outoa. Minusta kuolinsyyn panttaaminen on ihmeellistä. Mun kuolinsyyn sitten ilmoitetaan kaille halukkialle, voi,vaikka fb- muistosivulle laittaa. On kuitenkin ihmiisä joiden kanssa on ollut aiakoinaan tekemisissä paljon ja elämä vaan kulkee eri suuntiin molemmislla, joskus sitten haluaisi otta yhetyttä niin kuuleekin toisen menehtyneen. Kyllä se on vaikea asiaa päästää mielstään/ saada rauhaa, jos vaikka ei olla missään riidosissa laitettu väleja poikki edes.

Miten kuolinsyyn selviäminen auttaa sinua saamaan rauhan?

Vierailija
14/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuolinsyyn selviäminen auttaa sinua saamaan rauhan?

Ehkäpä joskus ymmärrät kun sattuu omalle kohdalle.

Vierailija
15/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainajallakin on oikeus yksityisyydensuojaan.

Jos lähimmät omaisensa eivät sinulle sitä kerro, et tule saamaan tietoa yhtään mistään ja hyvä niin.

Se on silloin katsottu, ettei tuo tieto sinulle kuulu pätkän vertaa.

Jotain rajaa tuohon uteliaisuuskiimaankin.

Vai puuttuuko omatunto sekä moraali?

Vierailija
16/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sillä tiedolla teet? Jos henkilö olisi halunnut olla kanssasi läheinen, hän olisi kyllä ottanut yhteyttä. Minun kuolemastani ei tarvitse myöskään kertoa kenellekään, kaikkein vähiten puolitutuille rääpijöille. Jo sairastamisesta ollaan kiusattu, eikö siinä ole sadistisille demoneille tarpeeksi nautintoa minun osaltani!

No tuossahan tilanteessa nuo kiusaajat ovat edesauttaneet kuolemaa, eli ovat jollakin tapaa murhaajia.

Vierailija
17/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lähiomainen, kuolinsyytodistuksen saa pyydettyä.

Sivu

Vierailija
18/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun elää sovussa ja rakkaudessa muiden kanssa, niiltä voi ihan kysyäkin kuolinsyytä. Jos eivät kerro, se on heidän asiansa.

Jotkut häpeää sairauksia, koska niiden alkeellinen, taikauskoinen mieli saa ne luulemaan, että sairaudet ovat synnin palkka.

Äitini halusi, että hänen aggressiivinen syöpänsä salataan. En koskaan ymmärtänyt, miksi. Se oli hiton raskasta aikaa meille omaisille. Piti äidin mieliksi valehdella tutuille, että kaikki on ihan hyvin.

Vierailija
19/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl taas iso pyörä pyörii, nyt olen kiusaaja ja murhaaja jo. Kyllä ihmiset on sekasin..

Vierailija
20/61 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on täysi vapaus jättää toiveesi tiedoksi läheisillesi ja he voivat vaikka ostaa Hesariin koko etusivun ilmoituksen sun kuolemastasi, tehdä sulle muistosivuja nettiin ja liimata ilmoituksia lyhtypylväisiin ja kaikkiin niihin seikkaperäinen selostus sun kuolintavastasi. Tee se, mutta jätä muut rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän