Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluja on ne jotka tekee enemmän kuin yhden lapsen?!

Vierailija
01.12.2012 |

Mä oon ainakin ihan poikki vaikka meillä varmasti ihan normaali lapsi. Herää öisin kerran, pari, joskus tarvii vielä maitoa öisin vaikka onkin jo 9kk vanha. Tuntuu kuitenkin nykyään vain kitisevän ja mihinkään ei voi mennä ilman huutoa ja älämölöä. Hampaita ja eroahdistusta varmaan. Mun on hyvin vaikea tällä hetkellä kuvitella että tehtäisiin enää yhtäkään lasta kun tuntuu jo nyt olevan hermot tosi kireällä. Mies on paljon poissa kotoa ja vastuu mulla lähes täysin, ehkä siksikin tuntuu että oon välillä hermot tosi kireällä.

Tai ainakin huomaan jaksavani paremmin jos miehellä vapaapäivä ja auttaa myös leikittämisessä / kodin hoidossa.

Onko jollakulla ollut samanlaisia ajatuksia ja tuntemuksia mutta silti on nyt enemmän kuin yksi lapsi? Kun KUITENKIN haluaisin sen sisaruksen sitten jossain vaiheessa? Mutta tuntuu ainakin nyt että ei ikinä, en ikinä jaksa kahta lasta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kenenkin tapa on väärin tai oikein

Vierailija
22/22 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ikinä kokenut, että olisi ollut rankkaa. Hoidin lasta alusta asti yksin, valvoin yöt, kun tuli hampaita, tein ruoat itse yms. Enkä ikinä kokenut, että se olisi rankkaa, enkä vieläkään koe vaikka uhmaikä on jo jonkun aikaa ollut päällä. Mä en ymmärrä, miks ihmiset valittaa, että vauva-aika olis rankkaa, helppoahan se on! Ymmärrän sitten, jos ei ole tosiaan normaalia ja on esim. koliikki yms. Silloinhan se on rankkaa, muuten se on lasten leikkiä :)

T: esikoisen 18v saanut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän