Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Millä nimellä kumppanisi on puhelimessasi?

Vierailija
01.12.2012 |

Onko ihan omalla nimellä, vai lukeeko hempeästi jotain vai joku yhteinen, harvan ymmärtämä lempinimi? :)

Minulla kumppani on puhelimessa hempeästi kirjoitettuna, oikein sydän perässä :D

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi mahtavaa

Vierailija
2/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihqua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän, että vanhemmillani puhelimissa on heillä juuri tuollainen lempinimi, jotka vaan harva tajuaa :D Kerran hämmästyin, kun isä soitti äidille ja oli pakko kysyä isältä, kuka tämä on, isä sitten kertoi sen olevan äiti ja vasta myöhemmin tajusin tuon mistä lempinimi johtuu :D

Ja ikää minulla jo 21 :D

Vierailija
4/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee ihan vaan etunimi, jota ennen lukee ICE.

Vierailija
5/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tärkeää laittaa. Eihän pelastuslaitos muuten tiedä, mihin soittaisi.

Mulla lukee ICE puoliso juuri pelastuslaitoksen takia.

Vierailija
6/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystiedot tulevat puhelimeen suoraan facebookista.

Vierailija
7/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaa ymmärtäny pariskuntia, joilla on kumppanin nimi "normaalina" kännykässä. Joillain vielä sukunimen kera.

Vierailija
8/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen en ymmärrä näitä hempeilijöitä, tulee Jungnerit mieleen. Jossain vaiheessa sydän vaihtuu ukkoseen.

Mulla lukee ihan vaan etunimi, jota ennen lukee ICE.

Vierailija
9/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "Kulta".

Vierailija
10/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastuslaitos tietää heti, mikä status tuolla ICE-numeron omistajalla on mun elämässä. Jos siltä vaikka kysytään jotain päätöksiä. (Paras, että mä olen hänet määritellyt.)

Vierailija
11/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimessa merkinnällä ICE 1, ja mukana koko nimi.

Mulla on ICE 2 äitini, ja siinä äiti merkinnän lisäksi äidin koko nimi.

Siis niin ihanaa kun se olisikin laittaa että kulti siellä soittelee, niin teidän kullallenne olette toivon mukaan niin tärkeitä, että haluatte että juuri hänelle soitetaan, jos teille tapahtuu jotakin.

ICE tarkoittaa In case of emergensy, eli jos sinä makaat tajuttomana kadulla, niin puhelimestasi ei etsitä kullannuppua vaan katsotaan onko sinulle ICE numeroita. Jos on, niin omaisille päästään ilmoittamaan heti missä olet hoidossa.

Eli suosittelen söpöilyä kotiin ja puhelimiin kunnon merkinnät.

Vierailija
12/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "Kulta".

Vierailija
13/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta soittoäänenä on "meidän biisi"

Vierailija
14/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveritkin käyttävät samaa, ei ole mikään hempeä. Miehellä on minun nimeni sukunimen kera. Tosi romanttista. :D

Vierailija
15/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se ICE puoliso -nimi auttaa hirveesti hei ulkomailla. Suomessa pelastushenkilökunta osaa varmaan löytää lähikontaktit esim äiti/isä-nimellä, saattavat selata viimeisimmät puhelut jos siellä on vinkkiä kumppanista. Jos haluaa tuolla icella hifistella niin varmaan sitte kannattaa kansainvälisesti laittaa ihan spouse/husband etc.

Vierailija
16/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se ICE puoliso -nimi auttaa hirveesti hei ulkomailla. Suomessa pelastushenkilökunta osaa varmaan löytää lähikontaktit esim äiti/isä-nimellä, saattavat selata viimeisimmät puhelut jos siellä on vinkkiä kumppanista. Jos haluaa tuolla icella hifistella niin varmaan sitte kannattaa kansainvälisesti laittaa ihan spouse/husband etc.

Nopeammin se käy, kuin arvailla kuka näistä puhelimen muistiin tallennetuista pupuista ja nöpyköistä sitten mahtaa olla se, johon pitäisi ottaa yhteyttä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/In_Case_of_Emergency

Vierailija
17/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pelastuslaitos pääsee teidän puhelimista näkemään nuo ICE-merkityt numerot/henkilöt? Jos olette vaikka tajuttomia? Puhelimissanne ei siis ole pinnejä?

Vierailija
18/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan äidin ja isän. me kun ei olla naimisissa, niin miehelläni ei ole mitään valtaa päättää mun kohtalosta, hoidoista tms. Ja kyllä mun vanhemmat sitten ekaks soittais ukolleni varmasti.

Mies on ihan omalla etunimellään ilman kommervenkkejä.

Vierailija
19/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pelastuslaitos pääsee teidän puhelimista näkemään nuo ICE-merkityt numerot/henkilöt? Jos olette vaikka tajuttomia? Puhelimissanne ei siis ole pinnejä?

hetki ennen tajun menettämistä... ;)

Vierailija
20/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaverin mies on nimellä Rakas (tosin ei suomeksi), koska kaveri on lähettänyt mulle numeron aikoinaan vcardina, enkä ole muuttanut nimeä, koska mua huvittaa, että aina kun tää mies soittaa mulle, ruudussa lukee Rakas ;)