Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Millä nimellä kumppanisi on puhelimessasi?

Vierailija
01.12.2012 |

Onko ihan omalla nimellä, vai lukeeko hempeästi jotain vai joku yhteinen, harvan ymmärtämä lempinimi? :)

Minulla kumppani on puhelimessa hempeästi kirjoitettuna, oikein sydän perässä :D

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli "In Case of Emergency" on nykyisissä älypuhelimissa vaikeasti toimiva asia, koska puhelimen avaamiseen on jos jonkinlainen koodi.

Olisi parempi jos ICE numerot olisivat tarralla puhelimessa tai lompakossa.

Vierailija
22/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaverin mies on nimellä Rakas (tosin ei suomeksi), koska kaveri on lähettänyt mulle numeron aikoinaan vcardina, enkä ole muuttanut nimeä, koska mua huvittaa, että aina kun tää mies soittaa mulle, ruudussa lukee Rakas ;)

Välillä on "rakas" oikean salarakkaan kohdalla ja miten milloinkin. Yksi kaunis nainen on oikealla kuvalla ja oikealla nimellä. Vaimo kyllä huomaa äänestäni kun puhelen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on merkitty sukunimi+etunimi,samoin lapset ja kaikki muut ihmiset.

Vierailija
24/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaverin mies on nimellä Rakas (tosin ei suomeksi), koska kaveri on lähettänyt mulle numeron aikoinaan vcardina, enkä ole muuttanut nimeä, koska mua huvittaa, että aina kun tää mies soittaa mulle, ruudussa lukee Rakas ;)

Välillä on "rakas" oikean salarakkaan kohdalla ja miten milloinkin. Yksi kaunis nainen on oikealla kuvalla ja oikealla nimellä. Vaimo kyllä huomaa äänestäni kun puhelen kanssaan.

että mulla ei ole tuon kaverin miehen kanssa mitään säätöä, vaan ihan kavereita ollaan.

Vierailija
25/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on "(nimi) ICE (aviopuoliso)*.

aviopuoliso suluissa koska on paikallisella kielellä, vaikka tuo ICE on tuossa myös mutta tuskin täällä päin maailmaa osaavat sitä etsiä. ja oikeasti ei ole edes aviopuoliso, mutta ei ne puhelimesta myöskään "poikaystävää" etsisi, aviomies on paljon järeämpi. joku mainitsi kyllä tosta että jos ei ole naimissa niin avokit jne ei saa päättää, mutta keltä muultakaan ne kysyis mitään kun olen vieraassa maassa, ja ei kuitenkaan puhu englantiakaan... toivon että jos jotain sattuu niin löytävät miehen numeron puhelimesta siis.

Vierailija
26/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tulisi haussa esiin, kun viranomaiset hakevat sun ICE-numeroitasi.

Vierailija
27/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviopuoliso suluissa koska on paikallisella kielellä, vaikka tuo ICE on tuossa myös mutta tuskin täällä päin maailmaa osaavat sitä etsiä. ja oikeasti ei ole edes aviopuoliso, mutta ei ne puhelimesta myöskään "poikaystävää" etsisi, aviomies on paljon järeämpi. joku mainitsi kyllä tosta että jos ei ole naimissa niin avokit jne ei saa päättää, mutta keltä muultakaan ne kysyis mitään kun olen vieraassa maassa, ja ei kuitenkaan puhu englantiakaan... toivon että jos jotain sattuu niin löytävät miehen numeron puhelimesta siis.

mulla on tuo koodi mun avomiehen nimen edessä. Tuskin ne heti ensimmäisellä soitolla kysyvyät, että pistetäänkö muijan elinpiuhat poikki tai muuta vastaavaa. Mies nyt kuitenkin on hän, jonka kanssa asun ja on myös kielitaitoinen, emme nimittäin asu Suomessa. Vanhemmille olisi turha täältä rimputella, että tyttö makaa sairaalassa. Eivät ensinnäkään ymmärtäisi puhelua, eivätkä pääsisi tervehtimään. Kyllä mies heihin ottaa yhteyttä, jos päätöksiä tarvitsee tehdä.

Vierailija
28/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tuo koodi mun avomiehen nimen edessä. Tuskin ne heti ensimmäisellä soitolla kysyvyät, että pistetäänkö muijan elinpiuhat poikki tai muuta vastaavaa. Mies nyt kuitenkin on hän, jonka kanssa asun ja on myös kielitaitoinen, emme nimittäin asu Suomessa. Vanhemmille olisi turha täältä rimputella, että tyttö makaa sairaalassa. Eivät ensinnäkään ymmärtäisi puhelua, eivätkä pääsisi tervehtimään. Kyllä mies heihin ottaa yhteyttä, jos päätöksiä tarvitsee tehdä.

Tarkoitus oli sanoa, etteivät pääsisi yhtä nopeasti paikalle kuin kanssani asuva mies, kun lentoaikakin on Suomesta tänne muutaman tunnin.

Vierailija
29/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittoäänenä sitten se imelin mahdollinen.

Vierailija
30/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miehen puhelimessa "Pirkko Rakas". Muistan kyllä kun se laitto sen puhelimeen sillon seuruteluaikana, sanoi vielä että laittaa noin, et erottaa kaikista pirkoista et kuka niistä soittaa :P

Muistutin sitä täs joku aika sitten tosta, ja oli vähän nolona, luuli et on vaan romanttista.

Vierailija
31/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli "In Case of Emergency" on nykyisissä älypuhelimissa vaikeasti toimiva asia, koska puhelimen avaamiseen on jos jonkinlainen koodi.

Olisi parempi jos ICE numerot olisivat tarralla puhelimessa tai lompakossa.

liuku vain laidasta laitaan. Ja kyllä ne viranomaiset saa sen pin koodin ihan pariin minuuttiin jos tarvitsevat hädässä.

Vierailija
32/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miehen puhelimessa "Pirkko Rakas". Muistan kyllä kun se laitto sen puhelimeen sillon seuruteluaikana, sanoi vielä että laittaa noin, et erottaa kaikista pirkoista et kuka niistä soittaa :P

Muistutin sitä täs joku aika sitten tosta, ja oli vähän nolona, luuli et on vaan romanttista.

Aika hauska mies. :)

Vierailija
33/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liuku vain laidasta laitaan. Ja kyllä ne viranomaiset saa sen pin koodin ihan pariin minuuttiin jos tarvitsevat hädässä.

Noin oletuksena onkin, mutta haluan hiukan suojata puhelimen tietoja. Niinpä siihen ruutuun pitää piirtää kuvio.

Vierailija
34/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin oletuksena onkin, mutta haluan hiukan suojata puhelimen tietoja. Niinpä siihen ruutuun pitää piirtää kuvio.

yhdelläkään kaverillani kännykkä ei aukea vain liu'usta, vaan vaatii koodin. tuskinpa pelastuslaitos kännykkäyhtiöille alkaa hädässä ensimmäisenä soittelemaan. mulla ei oo icea käytössä, kerran ulkomailla laskettelureissussa laitoin kun oli viä vanhanmallinen puhelin, jonka näppäinlukon sai helposti auki.

Vierailija
35/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja soittoäänikin on sama kuin muilla.

Pomolle olen joskus harkinnut omaa soittoääntä, mutta toistaiseksi hänkin on saanut tyytyä samaan kuin muutkin. Mutta vois oikeesti olla kätevää.

Vierailija
36/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilöllisyys ei olisi selvillä, niin tuskin edes osaisivat sitä oikeasta paikasta selvittää (työpaikan it-järjestelmistä vastaava voi palauttaa jokun oletuskoodin, mutta ei sekään sitä mun omaa näe).

PIN-koodin toki voisivat saada puhelinyhtiöstä, olettaen että tietäisivät puhelinnumeron.

Vierailija
37/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta tatuoida vaan se ICE jonnekin näkyvälle paikalle, turvallisinta luultavasti laittaa otsaan.

Vierailija
38/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin kaupassa ja just poistuessa ihmettelin että missä mun puhelin on. No luulin että jäänyt kotiin.

Infosta soitettiin oikeastaan samalla hetkellä mun miehelle (ICE nimi) että tämä puhelin on löytynyt lattialta ja tuotu infoon.

Fiksu nuori asiakaspalvelija oli tajunnut heti sopivan hetken tullen soittaa siihen ICE numeroon.

Vierailija
39/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdelläkään kaverillani kännykkä ei aukea vain liu'usta, vaan vaatii koodin. tuskinpa pelastuslaitos kännykkäyhtiöille alkaa hädässä ensimmäisenä soittelemaan. mulla ei oo icea käytössä, kerran ulkomailla laskettelureissussa laitoin kun oli viä vanhanmallinen puhelin, jonka näppäinlukon sai helposti auki.

antaessa ruveta selvittämään, mutta aika pian joka tapauksessa, kun se on kuitenkin yksi helpoin ja nopein keino saada potilaasta tietoja.

Vierailija
40/44 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korrektisti omalla nimellä, mutta hempeilysydän tietysti perässä..