12v sitten pyörin palstalla
17 v "teiniäitinä", nyt olen kohta 30 vuotias 6 lapsen äiti:) Aika menee..äkkiä:)
Kommentit (21)
Mitäs, jos mies jättää?
Eivät tule saamaan. Siihen mennessä keksitään kaikenlaisia leikkauksia niin että mitään eläkkeitä ei enää 30-40 vuoden päästä makseta. Nyt on tullut jo elinaikakerroin vähennys joka leikkaa eläkettä sitä enemmän mitä nuorempi olet. Nykynuorilla se on jo n. 200e luokkaa/kk.
Mitä jos mies jättää? Mulla on aina lapset ja ne on tärkeintä:)
Mitäs, jos mies jättää?
Onnea ap:lle ja lycka till!
ansainnut hurjan 130 euroa eläkettä.
Olisi sekin aika kannattanut käyttää kakaroiden pukkaamiseen, niin voisi vanhana vinkua niiltä rahaa avuksi.
Mitä jos mies jättää? Mulla on aina lapset ja ne on tärkeintä:)
Olisi sekin aika kannattanut käyttää kakaroiden pukkaamiseen, niin voisi vanhana vinkua niiltä rahaa avuksi.
5,15% joka kuukausi tilistäsi.
tuo pohdinta kuin hurjaa eläkettä saisin jos olisin ollut töissä. Mä en kans jaksa uskoa että eläkejärjestelmä on sama sitten kun minä olen siinä iässä. Ja mun lapset on nyt tehty. Ei tule enää äitiys ym lomia keskeyttämään työn tekoa;)
ap
Mitäs, jos mies jättää?
Onnea ap:lle ja lycka till!
Millä sä meinaat ne 6 kersaas elättää?
tuo pohdinta kuin hurjaa eläkettä saisin jos olisin ollut töissä. Mä en kans jaksa uskoa että eläkejärjestelmä on sama sitten kun minä olen siinä iässä. Ja mun lapset on nyt tehty. Ei tule enää äitiys ym lomia keskeyttämään työn tekoa;)
ap
elättää valtio. Tavalla tai toisella.
Onhan ne lapset lahja... :p
ihmisten erilaisuudesta? Kiitos vaan, aattelin jättää lukemisen kaltaisillesi ihmisille ja tehdä JOTAIN, OIKEASTI.
olin tosin "jo" 19-vuotias. Nyt olen 31-vuotias kahden lapsen äiti. Vuodet meni opiskeluun, talon rakentamiseen ja työntekoon.
joten muistan tuon maanantaina, ja teen paskaa työtäni taas paskasti, kun se ei kerran kunnon työn mittaa täytä:)
joten muistan tuon maanantaina, ja teen paskaa työtäni taas paskasti, kun se ei kerran kunnon työn mittaa täytä:)
menee , jos on noin iso perhe.
Onnea valinnoillesi.