Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako tänään ampua raketteja? Ulkona on pärissyt ja vinkunut jo koko aamun!

Vierailija
30.11.2012 |

Papatteja ja ihan kunnon ilotulitteitakin on vilahdellut. Onko tämä ok? Mistä on kyse?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihan pojat paukuttelevat pihalla papatteja ja kaikenlaisia välkkyviä kiekkoja.

Vierailija
2/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papatteja ja ihan kunnon ilotulitteitakin on vilahdellut. Onko tämä ok? Mistä on kyse?

No mitä luulet saako ? Ihmeellinen kysymys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä kun se maailmanloppu on 21.12. Sen takia jäis uudenvuodenjuhlat ja raketit väliin. AV:n kanssa on sovittu että tänään juhlitaan uuttavuotta, ja siksi siellä paukkuu. AV mammat on jakanut lapsilleen ilotulitteet.

Joulua vietimme jo 24.11. Ja uusivuosi siin 30.11, eli kuun vaihteessa. Huomennahan on ensimmäinen päivä.

Lisää tietoa saat ketjusta "miten kerrot lapsille lähestyvästä maailmanlopusta".

Vierailija
4/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tiedä? Tänään on virallinen Uusi Vuosi!

Tänään kaikki järkevät ihmiset viettävät Uutta Vuotta 2013!

Oikeastaan paukuttelu pitäisi aloittaa vasta illalla mutta tänään saa tehdä poikkeuksen, onhan tämä ihan viimeinen uusi vuosi mitä tulee.

Eli nauttikaa ja pitäkää hauskaa!!!!

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2013 KAIKILLE!!!! :)

Vierailija
5/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tästä uudestavuodesta ole ilmoitusta lehdissä?

yleissivistyksen puutetta jos ei tajuta näitä uusia juhlapyhienpaikkoja.

Vierailija
6/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raketit meillä jäi sitten ampumatta kun en tiedä mistä niitä nyt saa, mutta juoksempa hakemaan herkkuja ja tinaa!

Vierailija
7/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta täällä Oulussakin rätisee ja paukkuu.

Vierailija
8/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun naapurinmies oli lastensa kanssa lumihangessa ja touhottivat siinä rakettien kanssa. Huijasin vieväni roskia ja siinä vaivihkaa kysäisin että mitäs he puuhaavat. Sanoivat viettävänsä uutta vuotta. Sanoin että nyt jo. Naapuri sanoi ihan silmät pyöreinä että mitä, etkö tiedä? Uusi vuosi on aikaistettu tänä vuonna. Naapurinlapset siinä kuorona alkoivat valistamaan minua, että kaikki ihmiset kuolevat joulukuun 21. päivä, että jos nyt ei juhli uutta vuotta niin ei ehdikään juhlia.

Olin ihan pyörällä päästäni. En ole kuullutkaan tuollaisesta. Ehtiskö sitä vielä juhlia mukana? Päivähän on vasta nuori. Mitähän mun mies sanoo... Pitääkö hulluna? Tekis kyllä mieli viettää uutta vuotta etukäteen.

Vierailija
9/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun naapurinmies oli lastensa kanssa lumihangessa ja touhottivat siinä rakettien kanssa. Huijasin vieväni roskia ja siinä vaivihkaa kysäisin että mitäs he puuhaavat. Sanoivat viettävänsä uutta vuotta. Sanoin että nyt jo. Naapuri sanoi ihan silmät pyöreinä että mitä, etkö tiedä? Uusi vuosi on aikaistettu tänä vuonna. Naapurinlapset siinä kuorona alkoivat valistamaan minua, että kaikki ihmiset kuolevat joulukuun 21. päivä, että jos nyt ei juhli uutta vuotta niin ei ehdikään juhlia.

Olin ihan pyörällä päästäni. En ole kuullutkaan tuollaisesta. Ehtiskö sitä vielä juhlia mukana? Päivähän on vasta nuori. Mitähän mun mies sanoo... Pitääkö hulluna? Tekis kyllä mieli viettää uutta vuotta etukäteen.

Käyt kipaisemassa kaupasta nakkeja, perunasalaattia, ja alkosta skumppaa. Jos raketteja et saa hommattua, niin hamstraajanaapureiden rakettiampujaisiin kuokkavieraaksi vaan!

PS. AV:lla on tänään koko yön kestävät uudenvuodenvalvojaiset! Tervetuloa!

Vierailija
10/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret lapsetkin näyttävät ampuvan raketteja. Savu on sakea!

Vierailija
11/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD Hyvää uutta vuotta 2013!!!!!!

Vierailija
12/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on uusi vuosi! Onnea uudelle vuodelle! Olkoot viimeiset viikkonne onnelliset!

Vierailija
13/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistakaa suojalasit paukutellessa. ettei tule silmävammoja.

Vierailija
14/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan nyt niin LAHO päästään ole, että uskoo maailman tosiaan loppuvan kohta? Juu terve, meillä juhlitaan kyllä uutta vuotta ens kuun lopussa, se maailma mitään lopu. Onnea vaan teille, ketkä tuhlaatte rahanne turhaan!

Vierailija
15/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää uutta vuotta jo marraskuun lopulla. Jos maailmanloppu ei jostain syystä tulisikaan 21.12. niin saa kuukauden kuluttua viettää sitten jo uudestaan uuden vuoden vastaanottajaisia. Tuskinpa koskaan on vuosi ollut näin lyhyt.

Vierailija
16/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupoista ei saa ja omat tuli tuhlattua männä vuonna.

Vierailija
17/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on uusi vuosi ja huomenna on 1.1.2013. Silloinhan 21.12.2012 ei tule koskaan ja maailmanloppu jää tulematta.

Mä en kyllä henkilökohtaisesti oikein tykkäis jos niin kävis, on tässä kuitenkin jo vuosikausia sitä maailmanloppua odotettu kuin kuuta nousevaa ja jos se nyt sitten noin vaan jätettäis väliin tälläsellä kalenterikikkailulla. Ja vaan siksi ettei av-mammat pystyneet jättämään yhtä ainoaa joulua ja uuttavuotta juhlimatta :(

Vierailija
18/18 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä koirapuistossa on upea ilotulitus ja mahtava tunnelma! Hyvää uutta vuotta!