Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään miehen pettäminen tullut täysin puun takaa?

Vierailija
30.11.2012 |

Jaa tarinasi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se kyllä,että teki sen siskoni kanssa

Vierailija
2/29 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän on meidän kanssa jos tuo nainen ei häntä koskaan halua, muussa tapauksessa ei.

Itsekään en pääse ajatuksesta eroon, että oma vaimoni jättäisi minut, jos vain kelpaisi ihastuksensa kohteelleen. Meillä kyseessä ei nyt ole nuoruuden aikainen ihminen vaan tuoreempi tapaus.

Itselläni on joskus ollut ajatuksia, että ensirakkauteni olisi ehkä ollut se "ainoa oikea". Nyt kuin olen selvitellyt ongelmiamme vaimoni kanssa, en vaihtaisi tätä nykyistä kehenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli puusta tullut tikkuja perseeseen.

Meillä pettäminen tuli puskista, ei puun takaa.

Vierailija
4/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä pieni 5kk ikäinen lapsi. Jos miehesi aidosti katuu työreissulla pettämistään ja on valmis lähtemään pariterapiaan, niin sinuna harkitsisin vielä ennekuin eroaisin. Olet nyt 2kk jaksanut, se on jo jonkinlainen alku. Tideän että ahdistaa ja masentaa, eikä toiseen pysty luottaa, mutta jos teillä on vielä rakkautta ja läheisyyttä ja pystytte avoimesti puhumaan, niin tsemppi yrittämiselle! Vaikka ero sitten myöhemmin tulisikin, niin ainakin olet yrittänyt selvittää asioita. Se on jatkon kannalta tärkeää, kun teidän kuitenkin täytyy yhteisen lapsen vuoksi olla vielä 20v tavalla tai toisella tekemisissä. NImim. petetty, 1v ja 3v lapset

Vierailija
5/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä pieni 5kk ikäinen lapsi. Jos miehesi aidosti katuu työreissulla pettämistään ja on valmis lähtemään pariterapiaan, niin sinuna harkitsisin vielä ennekuin eroaisin. Olet nyt 2kk jaksanut, se on jo jonkinlainen alku. Tideän että ahdistaa ja masentaa, eikä toiseen pysty luottaa, mutta jos teillä on vielä rakkautta ja läheisyyttä ja pystytte avoimesti puhumaan, niin tsemppi yrittämiselle! Vaikka ero sitten myöhemmin tulisikin, niin ainakin olet yrittänyt selvittää asioita. Se on jatkon kannalta tärkeää, kun teidän kuitenkin täytyy yhteisen lapsen vuoksi olla vielä 20v tavalla tai toisella tekemisissä. NImim. petetty, 1v ja 3v lapset

Vierailija
6/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli puusta tullut tikkuja perseeseen.

Vierailija
7/29 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna puun pettäminen tuli puun takaa..

Vierailija
8/29 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2012 klo 14:25"]

mutta mun mies yrittää vongata nuoruuden tyttöystäväänsä takaisin. Jättäisi minut sillä sekunnilla, kun tuo nainen sanoisi kyllä hänen yrityksilleen. Tiedän tämän, en kuvittele.

Voi miten se syö suhdetta. En luota häneen, kaikki on pilalla tämän menneisyyden "haamun" takia. On minulle viineissä tunnustanutkin, että tuo nainen on hänen sydämen valittu, se rakkain. Kyllä se näiden yhteisten vuosien ja lasten jälkeen melko pahalta tuntuu...

Aivan kuin se olisin minä, joka vei jonkun toisen miehen -vaikkei näin olekaan, todellakaan.

Eli hän on meidän kanssa jos tuo nainen ei häntä koskaan halua, muussa tapauksessa ei. Enkä taida olla ainut tässä tilanteessa?

[/quote]

Ei taida olla ainoa tällainen juttu... minä olen tuo nuoruuden rakastettu. Ja rakastan toki tuota miestä vaikkei meillä ole koskaan aikomustakaan rikkoa avioliittoja omien tunteittemme takia. Velvollisuus ennen kaikkea!

Mutta, mun tapauksessa meidän suhde oli katkolla ikävissä tunnelmissa parikymmentä vuotta sitten, parin kuukauden kuluttua mies tapasi puolitutun naisen joka tulikin yllättäin raskaaksi kuukauden tapailun jälkeen. Sillä tiellä ovat yhä.... Tiedän että tuo nainen tietää  mun olemassaolostani vaikken todellisuudessa ole uhka. Hänellä olisi kaikki edellytykset pitää miehensä tyytyväisenä jos vain haluaisi...

Vierailija
9/29 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2012 klo 13:16"]

ennenkuin mieheni tunnusti pettäneensä työkaverin kanssa. Itse olin aika maitohuuruissa sen vuoden, kotona 1v ja 3v lapsen kanssa. Toki jotakin aavistelin kun ei minkäänlaista seksielämää tai läheisyyttä, mutta toki sitä itelleen nuokin koitti selittää jollakin työstressillä tai raskaalla pikkulapsivaiheella. Katkeraa... Lähdepä tästä nyt uutta elämää rakentamaan yh:na.

[/quote]

Sympatiat multa.. mulla oli 1v, 3v ja 6v kun mulle selvisi samanlainen homma.. jos pystytte jakamaan arjen, ilman että sua yrjöttää koko miehen olemassaolo, odota hetki, että lapset ovat isompia, on sitten itselläsi hieman helpompaa. 

Vierailija
10/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se kyllä,että teki sen siskoni kanssa

Mä varmaan oisin kuristanu mun siskon sun kengissä...

Vierailija
11/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pippeli siskon pimpasssa. Oisin joutunut varmaan terapiaan.

Vierailija
12/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan tullut mieleen pettää.. Mut mut nyt mulla suhde 2 miehen kanssa ja kaikki me vielä samassa työpaikassa . Nämä 2 ei tiedä toisistaan. Aika ihmeiissäni olen mutta en häpeissäni vaikka aviossa 15 v jo ja pari lastakin meillä.

- Rouva 35v

Vierailija
13/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kehtaat vehdata miehes selän takana ja vielä kahden kanssa. Kyllä elämä sinulle näyttää, usko vaan. Luulet olevas ovela, mutta kohta huomaat olevasi yksin, kaikki miehet ovat jättäneet sinut.

Vierailija
14/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kehtaat vehdata miehes selän takana ja vielä kahden kanssa. Kyllä elämä sinulle näyttää, usko vaan. Luulet olevas ovela, mutta kohta huomaat olevasi yksin, kaikki miehet ovat jättäneet sinut.

Vierailija
15/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu yhdessä 20 vuotta, oli neljä lasta, nuorin 3-v. ja mies tuntui niin uskolliselta kuin tuntua voi. Meillä oli mun mielestä asiat hyvin ja miehenkin mielestä. Kuitenkin baarireissulla se löysi jonkun sutturan, jonka kanssa muhinoi kolmen kuukauden ajan ennen kuin asia selvisi mulle.

Vierailija
16/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin mieheni tunnusti pettäneensä työkaverin kanssa. Itse olin aika maitohuuruissa sen vuoden, kotona 1v ja 3v lapsen kanssa. Toki jotakin aavistelin kun ei minkäänlaista seksielämää tai läheisyyttä, mutta toki sitä itelleen nuokin koitti selittää jollakin työstressillä tai raskaalla pikkulapsivaiheella. Katkeraa... Lähdepä tästä nyt uutta elämää rakentamaan yh:na.

Vierailija
17/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona 1v ja 3v kanssa ja mies muhinoi työkaverin kanssa. Kuinka alhaista, yök

Vierailija
18/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä suhde hänelle. Kehtasi kysyä miten minä olen jaksanut? Niin, onko siinä äidillä muuta vaihtoehtoa kuin jaksaa. Kukas ne lapset muuten olis hoitanut...

Vierailija
19/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittossa oli meneillään se raskas pikkulapsivaihe ja tiesin, että liitto ongelmissa, mutta silti pettäminen tuli täytenä yllätyksenä.

Kai siinä eniten yllätti se, että meillä oli aina ollut kaikesta huolimatta hyvä yhteishenki ja luottamus. Oli vaikea käsittää, että toinen olikin pitkään valehdellut ja pettänyt.

Vieläkin vuosia myöhemmin ja eronneena mietin joskus, tapahtuiko se kaikki tosiaan meille.

Vierailija
20/29 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai niin puun takaa kuin voi tulla. Keneenkään en täysin luota, en edes itseeni. Mieheni on tosi uskollisen oloinen, harvoin jaksaa edes mihinkään juhlimaan lähteä eikä elä kanssani seksin puutteessa. Mutta silti. En sanoisi enää että ihan puun takaa tulis jos pettäisi. Ja jos niin tekee toivon että tajuaa olla kertomatta minulle.