Kuka on läheisin kuolemasi ihminen?
Kommentit (28)
Kuolemasi= minun kuolemani. Toivon että kuolemani läheisin ihminen on mieheni, eli makaamme molemmat mullan alla vierekkäin, mutta lapset ja lapsenlapset ovat hengissä, ja siinä maan päällä laittamassa kukkia ja kynttilöitä haudalle.
voi luoja... Läheisistäni on kuollut veli, isä ja äiti. Sekä tietysti isovanhemmat, sedät, tädit ja yksi eno, ja yksi entinen miesystävä.
Olisi samassa haudassa paikka tarjolla, mutta enpä usko, että sinne tulen. Olen uudelleen naimisissa.
Mitä tuolla nyt sitten tarkoitetaankaan.
Pikkuveljeni kuoli epilepsiaan 27 vuotiaana.
Serkkuani Huan-Carlosta. Meillä oli meksikolainen setä, jota kummatkin paine koska hän oli bi. Huan-Carlos sai aidsin tästä ja kuoli. :(
Lapseni Alvar kuoli ollessaan 3 vuotta vanha. Itse olin pahasti humalassa joten en paljoa siitä päivästä muista, muutakuin että olisi ollut mukava jos Alvar olisi saanut olla viimeisen päivän äitinsä kanssa täällä kotona, sanoa hyvästit minulle ja minä hänelle. Taivaassa tulen Alvarin vielä tapaamaan, siellä elämme uudestaan taas enkeliperheenä. Alvarin isä Matin sanoin: Alvar oli meille pieni pyöreä menninkäinen, aina naurava pikku poikanen jota emme toru emmekä lyö. Alvarin isä kuoli vuotta myöhemmin itsemurhaan, koska Alvarin muisto oli hänessä liian vahva. Olen nyt naimisissa Eeron kanssa mutta lapsia emme koskaan tule tekemään koska Alvar Ei halua uusioperhettä taivaaseen ja Eerolla on jo lapset Liisa ja Matias joiden kanssa hän voi pitää taivaassa enkeliperheensä.
Ap tarkoittaa kuka on läheisin ihminen minulle kun kuolen! Tuo rinnastus "elämäsi ihminen" kirkasti kaiken.
Mieheni, jos hän silloin vielä elää, lapseni sekä mahdolliset lapsenlapset.