Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies säilyttää entisen ihastuksensa kuvia?

Vierailija
29.11.2012 |

Mieheni oli ennen minua hyvin rakastunut erääseen ystäväänsä, joka ei vastannut näihin tunteisiin. Sitten, n. neljä vuotta sitten, mies tapasi minut ja aloimme seurustella.

Meillä menee ihan hyvin mutta yksi asia vaivaa. Kun aloimme seurustella, pyysin että mies poistaisi Facebookista hänen ja tuon ihastuksensa yhteiset kuvat, mies kun useissa niistä halaili tätä ja näyttivät aivan pariskunnalta. Nainen oli tämän sallinut siksi, että noihin aikoihin harkitsi josko haluaisi seurustella mieheni kanssa. Minusta tuollaisia kuvia ei ole asiallista pitää näkyvissä jos seurustelee toisen kanssa. Itse olen ihan pyytämättä poistanut julkiset kuvat minusta ja eksästäni.

Mies lupasi poistaa kuvat, mutta myöhemmin selvisi että oli laittanut ne näkymään vain itselleen. Selitti asian sillä, ettei halua menettää kuvien muodossa olevia muistoja. En jatkanut asiaa tämän pidemmälle, koska en halua vaikuttaa mustasukkaiselta sekopäältä (vaikka tässä ketjussa varmasti siltä vaikutankin).

Voikohan miehen käytökseen olla muuta syytä kuin se, että vielä kaiholla katselee näitä kuvia? Näemme kyseistä naista silloin tällöin koska asumme samassa kaupungissa, ja jotenkin ei tunnu hyvältä. Olen mielessäni kehittänyt tuosta naisesta täydellisen super-naisen; kauniin, fiksun, mukavan... Sellaisen jolle en voi vetää vertoja. Uskon kyllä että mieheni rakastaa minua, mutta pääseeköhän hän ikinä yli tuosta naisesta jota jaksoi usean vuoden ajan piirittää? Mieleni olisi rauhallisempi jos he olisivat seurustelleet ja todenneet että juttu ei toimi heidän välillään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko todellakin ainut joka on tällaisessa tilanteessa ollut :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla