saako tästä loukkaantua? Miehen laukeamattomuus
Mies ei laukea joka kerta kun rakastelemme. Sanoo, kyllä että hyvälle tuntuu ja lähellä on, mutta siti ei laukea. Itse tietenkin ajttelen, että vika on minussa ja tuo loukkaa minua jonkin verran.
Kommentit (28)
Mulla on ollu yks poikakaveri, joka ei koskaan tullut. Muilla siis ihan päinvastaista vikaa, joten en usko et se oli musta kiinni.
Saatko itse orgasmin takuuvarmasti joka kerta? Loukkaako se miestäsi jos et saa?
kun me yritetiin lasta tehdä niin en minäkään lauennut aina. Se oli turhauttavaa koska vaimokaan ei saanut orkkua (koskaan). Mutta silloin tällöin laukesin ja muistan sen kerran kun se lapsi päätti lopulta tulla niin laukesin oikein kunnolla. Se on tilantesta kiinni, joskus stressi ja väsymys estää, ja kaikilla mieihillä ei tule joka päivä tavaraa ulos, kestää aikansa ennekuin lisä nestettä kertyy rauhasiin. Ja iän myötä vehkeet vielä heikkenee, viidenkympin kohdalla tosin saattaa toimia paremmin.
Siihen tuntuu vaikuttavan aika monetkin asiat, stressi, väsymys, jne. Jotkut ovat näköjään herkempiä reagoimaan noin.
Aluksi tunsin myös itseni loukkaantuneeksi ja tivasin mieheltä heti mikä on vikana, mutta nykyään tiedän että niitä kertoja tulee ja menee. Yritä olla ottamatta itseesi. Mun miehellä ei ole edes iästä kiinni ja pääsääntöisesti seksi on hyvää ja sitä on paljon.
ettei sinua haittaa jos miestä itseään ei harmita...ei tarvii hänen sitten siitä ainakaan ottaa paineita
Ja jos sanoo ettei johdu sinuta niin usko se:)
mies painaa otsahiessä yrittäen saada itsensä laukeamaan... jyystää ja jyystää. Onko sit hyvä?
ettei sinua haittaa jos miestä itseään ei harmita...ei tarvii hänen sitten siitä ainakaan ottaa paineita Ja jos sanoo ettei johdu sinuta niin usko se:)
mies painaa otsahiessä yrittäen saada itsensä laukeamaan... jyystää ja jyystää. Onko sit hyvä?
ettei sinua haittaa jos miestä itseään ei harmita...ei tarvii hänen sitten siitä ainakaan ottaa paineita Ja jos sanoo ettei johdu sinuta niin usko se:)
vähän loukkaisi jos naiseni olisi niin moukka, että loukkaantuisi jos en laukea joka kerta. Tivaisin häneltä miksi on niin tuollainen ja menisi kyllä halut seksiin.
T Mies
kysymykseen on, että saa loukkaantua.
Eri asia miten typerää se on...
laukeamisesta paine, kun ajattelee että taas loukkaannun, jos ei laukea.. No, ehkä en enää ota itseeni vaan nautin seksistä muuten. ap
Jotkut ei edes pääse panemaan ja toiset nipottaa tuollaisista. No, ongelmansa kullakin.
Saanko mä loukkaantua, kun vaimo ei joka kerta saa orkkua? Se vaan jotenkin niin satuttaa mua tollanen. Varmaan tahallaan mua kiusaa.
Minunkaan miesystävä ei laukea aina. Ja jos annan yhtään painetta asiasta, niin sitten ei tule ollenkaan.
Ja eihän sitä itsekään aina saa. Ja kun yrittää oikein, niin sitten ei ainakaan saa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2012 klo 14:15"]
Mulla on ollu yks poikakaveri, joka ei koskaan tullut.
[/quote]Mullakin oli yksi sokkotreffi joka ei koskaan tullut. Iltakuudelta oltiin sovittu Stokkan kellon alla, odottelin puoli seitsemään ja vähän ylikin. Eipä näkynyt vilaustakaan herrasta. :(
Miehet tarkoituksella loukkaa teitä.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:54"]
Miehet tarkoituksella loukkaa teitä.
[/quote]
Kyllä! Aina on tiedetty, että miehet on sikoja, ja tässä se taas nähdään!
Ihan sama kumpi ei laukea, se on kuitenkin aina miehen vika.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 23:35"]
Mä lakkasin laukeamasta kun vaimoke lihoi. Ei vaan himota sen ruumis samalla tavalla. Voin kyllä panna vaikka tunnin putkeen, mutta ei ole nalli vaan enää herkässä. Lihomisensa myötä vaimo ei enää pidä itseään yhtä haluttavana kuin ennen - mitä ei tietty olekaan. Haluaisin tietenkin että hommat pelaisi samalla tavalla kuin ennenkin, mutta mitä mä biologialle mahdan?
[/quote]
Oletteko miehet ikinä ajatellut, että se oma nainen ei laukea siksi, kun te olette niin rumia ja epäseksikkäitä? :D Usein vain toistellaan, ettei ne naiset laukea niin helposti (mikä on totta jos verrataan keskivertomieheen), mutta taas tietyn miehen kanssa nainen laukeaa todella nopeasti. Mistä lie johtuu...
Mut itse asiaan. Ei kannata tehdä asiasta ongelmaa, jos suhde on muuten hyvä ja siinä voi keskustella. Turha tehdä suorituspaineita vaan antaa mennä vaan; ei nainenkaan käskemällä ja toivomalla laukea. Mulle joku mies sanoi joskus suuseksiä antaessaan, että sano sitten kun laukeat. :D Luonnollisesti mun halut katosi saman tien ja jäi se sessiokin siihen...
Teillä taitaa olla seksuaalinen yhteensopimattomuusongelma. Toinen vaihtoehto on miehen (alkava) potenssiongelma. Olin itse vastaavassa tilanteessa ja asia vaivasi ja loukkasi minuakin aika paljon. Jotenkin syyllistävä oli miehenkin asenne rivien välissä. Mites sinun miehen? No nyt uuden miehen kanssa homma pelittää ja molemmilla on seksin jälkeen oikein hyvä mieli. Kaikkien muidenkin miesten kanssa on homma toiminut loistavasti ennen tätä yhtä - onneksi oli tämä tieto. Olisin muutoin syyllistänyt itseäni vielä kahta kauheammin miehen laukeamattomuudesta.
Ei miehen laukeaminen ole naisen vastuulla. Jokainen huolehtii omista orgasmeistaan. Jos ei mitään fyysistä syytä ole laukeamattomuudelle, niin mies voi mennä psykiatrille.
Mun miehellä oli vähän sama alussa, mutta se oli kai jotain jännitystä tms. Nykyään sitä ongelmaa ei ole. Kyllä muaki vähä loukkas mikä oli vikana mutta näitä ongelmia voi miehilläkin olla.