Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

saako tästä loukkaantua? Miehen laukeamattomuus

Vierailija
29.11.2012 |

Mies ei laukea joka kerta kun rakastelemme. Sanoo, kyllä että hyvälle tuntuu ja lähellä on, mutta siti ei laukea. Itse tietenkin ajttelen, että vika on minussa ja tuo loukkaa minua jonkin verran.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaatko että tahallaan pidättää kun et ole tiskannut?

Vierailija
22/28 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartteis ihan ´turhista loukkaantua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaatko että tahallaan pidättää kun et ole tiskannut?

Vierailija
24/28 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan itseni laukeamaan runkkaamalla,mutta kun harrstan tyttöystäväni kanssa seksiä en laukea koskaan..mikähä vittu meikää vaivaa?liekkö syynä liika hanskaan hakkaaminen vai onko muita järkeviä syitä tapaukselle?:/

Vierailija
25/28 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 23:05"]

saan itseni laukeamaan runkkaamalla,mutta kun harrstan tyttöystäväni kanssa seksiä en laukea koskaan..mikähä vittu meikää vaivaa?liekkö syynä liika hanskaan hakkaaminen vai onko muita järkeviä syitä tapaukselle?:/

[/quote]

Olet opettanut kullisi tykkäämään kädestä. Nyt sinun pitää opettaa kullisi tykkäämään käden lisäksi pillusta.

Jos opettelu tyttiksen kanssa on vaikeaa ja siitä tulee paineita niin hanki itsellesi vaikkapa Fleshlight. Flesukan koven ulkokuoren vuoksi et tunne käsiäsi kullissasi, joten tunne on aivan toisenlainen. Kun onnistut flesukan kanssa saamaan orgasmin niin olet saanut koulutettuasi kulliasi oikeaan suuntaan.

Itselläni on Fleshlight STU, joka on pimppaa intensiivisempi tuntumaltaan. Sillä voi olla helpompi harjoitella kuin esimerkiksi FL Wonderwavella, joka on tuntumaltaan enemmän oikean pimpan kaltainen.

Vierailija
26/28 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta tuulitunnelissa huljutteluahan se on. No, siihenkin tosiaan tottuu.

Ja onhan oikeassa naisessa se hyvä puoli, että sitä voi ainakin puristella samalla kun huljuttelee. Vartalosta kokonaisvaltaisesti nauttimiseen kannattaa keskittyä. Tietysti senkin kiihottavuus vähenee iän myötä, mutta nuorella miehellä on vielä aikaa nauttia hyvin koostuneista naisvartaloista. Ei sillä, että niistä tarvitsisi vanhemmiten luopua.

Vierailija
27/28 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lakkasin laukeamasta kun vaimoke lihoi. Ei vaan himota sen ruumis samalla tavalla. Voin kyllä panna vaikka tunnin putkeen, mutta ei ole nalli vaan enää herkässä. Lihomisensa myötä vaimo ei enää pidä itseään yhtä haluttavana kuin ennen - mitä ei tietty olekaan. Haluaisin tietenkin että hommat pelaisi samalla tavalla kuin ennenkin, mutta mitä mä biologialle mahdan? 

Vierailija
28/28 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä olen nykyään läski, mutta ei se auta: mies tulee parissa minuutissa ja siinä se sitten on taas seksielämä pitkäksi aikaa.