Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies linjoilla

Vierailija
28.11.2012 |

haluatko kysyä jotain?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiseni viettää puolpäivää peilin edessä jos olemme lähdössä ulos ja vetoaa siihen, että hän haluaa näyttää hyvltä mun takia?

Olen sanonut ainkain sen miljoonasti, että hän näyttäisi hyältä ilman meikkiä ja vaikkapa perunapusiin pukeutuneena!

Vierailija
22/38 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellinen, seurustelemme jo 6 vuotta ja meillä on 1 lapsi. Ajattelin kosia häntä jouluaattona :) Sopivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiseni viettää puolpäivää peilin edessä jos olemme lähdössä ulos ja vetoaa siihen, että hän haluaa näyttää hyvltä mun takia?

Olen sanonut ainkain sen miljoonasti, että hän näyttäisi hyältä ilman meikkiä ja vaikkapa perunapusiin pukeutuneena!

Tai ok, jos vaimosi on huippumalli, niin ehkä sitten. Ei muuten. Nainen haluaa laittautumalla päästä tunelmaan. Kauniit vaatteet, hiukset, meikki. Kaikki osa sitä juhlaa. Haluaa näyttää hyvältä itsensä, sun, toisten naisten ja miesten takia.

Vierailija
24/38 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein hienolta! Kyllä naisesi on onnellinen. Itse olisin niiiin otettu. Ja kysymykseesi. Minä ainakin pynttäydyn miestä varten, taitaa siis mullakin olla tunteita miestä kohtaan edelleen. Ostan uusia vaatteita, meikkaan ja laitan hiuksia, jotta mies näkisi kuinka kaunis olen.. ja vain hänelle.

Vierailija
25/38 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestyin yhtä miestä, mutta jutusta ei tullut mitään pientä flirttailua enempää, sitten mies ilmaisi olevansa varattu. olemme samalla työpaikalla ja mua ahdistaa kun näen hänet.

mitä mies ajattelee tällaisessa tilantessa? pitääkö se mun näkemistä kiusallisena, koska joutui antaa pakit?

kiitos vastauksesta.

saisinko nyt vielä hieman lohdutusta miehisestä näkökulmasta, koska mielestäni mies teki väärin, kun antoi ymmärtää olevansa kiinnostunut ja piti yhteyttä ja sitten yhtä äkkiä päättikin, että kiinnostus on muualla. en mitenkään siis tyhjästä keksinyt lähestyä häntä. miksi mies edes toimii noin?

olen niin pettynyt, nyyh.

Vierailija
26/38 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies joutuu väsymyksen takia antamaan pakit useamman kerran peräkkäin? Ja entä jos nainen on niin tyhmä että mainitsee asiasta melkoisen kärkkäästi? Tuleeko miehelle joku alemmuuskompleksi tyyliin "kyllähän miehen pitäisi saada pidettyä naisensa tyytyväisenä.." jos nainen haluaakin useammin kuin mies? Entä jos nainen joutuu itse tyydyttämään itsensä?

Kaipaisin miesnäkökulmaa näihin kysymyksiini.

Vierailija
27/38 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amispelle, annat sitten täällä naisille "elämänohjeita"?

Vierailija
28/38 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se mies tulisi vaikka aamulla takaisin. Pitäkää tää ylhäällä!

Vierailija
29/38 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään voi tietää, että panisiko hän myös sitä leluankkaa.

*reps* & *kops*

Vierailija
30/38 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että kyseessä on ollut "tökitään hieman jäätä tikulla" tilanne. Ymmärrätkö jos sanon näin että "Lapsi leikkii autollansa yksin niin kauan kuin se kiinnostaa, kiinnostuksen lopahdettua sillä saa leikkiä myös muut. Muiden leikkiessä autolla pojan kiinnotus kasvaa uudestaa autoa kohtaan" ??

Tiesikö miehen naikkonen teidän flirttikuvioista?

Vierailija
31/38 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tämmöinen tilanne päällä jokusen aikaa sitten ja koin heräämisen siinä vaiheessa kun naiseni sanoi suoraan jotakuinkin näin "Jos sitä vehjettä ei aleta lenkkeilyttämään pikkuhiljaa, niin voin päätyä tekemään jotain tyhmää joka pilaa kaiken kauniin jota meillä on"

Rupesin pohdiskelemaan (kyllä, olen syvällinen :)) tilannetta ja tulin lopputulokseen, koskaan ei voi olla liian väsynyt seksiin. Enemmän se on ollut minun puoleltani tekosyy olla tekemättä mitään. En juuri tuolloin kokenut naistani viehättävänä ja haluttavana koska seksi elämämme oli jotenkin nähty ja tylsää. Tuotiin mukaan hieman uusia ulottuvuuksia (roolileikkejä ja spontaanisuutta) niin woilaa ;)

En usko sinun miehesi tuntevan alemmuuskompleksia, enemmän häntä voi vituttaa jatkuva vonkaaminen ja tieto siitä, että jos kieltäytyy niin sinä alat motkottamaan.

Jos olet rohkea kokeileppa erinlaista, älä vonkaa. Pue hepeneet ja yllätä miehesi, älä sano sanaakaan! Ota ohjat omiin käsiisi. Jo pelkät käsiraudatkin tuo mukavaa piristystä ;)

Jos miehesi tästä huolimatta ei lämpeä niin sitten on syytä puhua asiasta aikuismaisesti. Ei kärkkäisyyttä ja motkotusta. MINUN epäilyni tässä vaiheessa on salarakas! HUOM vain minun epäily.

Vierailija
32/38 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon mukaan näistä mun "elämänohjeista" on apua näille mukaville ja naisille :)

Varmasti muutamat täällä arvostavat REHELLISTÄ mies näkökulmaakin heitä askarruttavissa kysymyksissä ja elämän tilanteissa?

Vaikutat yksinäiseltä naiselta, onko sinulla miestä? Epäilen, että ei. Olet jotenkin hyökkäävä asenne, vahva mutta liian hyökkäävä!

Tässä olisi sullekkin pieni "elämänohje":

Ota rennommin!

Vierailija
33/38 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vasta kornia on, mutta naiseni äiti lähtee ensiviikolla mukaan sormus kaupoille. En luota siihen, että osaisin itse ostaa oikeanlaisen. Hänen äitinsä tuntee tyttärensä maun paremmin kuin hyvin :)

Minun neuvoni: nyt nainen suoraa puhetta. Tuo miehellesi ilmi, että rakastat häntä edelleen ja voisit haluta vielä jotain hänen kanssaan. Mies saattaa toki pelästyä tilannetta ja ottaa takapakkia, mutta se ei tarkoita automaattisesti sitä, etteikö hän haluaisi. Me miehet olemme tunnetusti helvetin huonoja puhumaan tunteista ja jos jäät odottamaan sitä, että miehesi avautuu voi olla, että joudut odottamaan lopun elämää.

Vierailija
34/38 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän sen, että naisilla on nyky maailmassa valtavia ulkonäkö paineita. Pitäisi olla mallin mitoissa ja näyttää samalta kuin photoshopatut kansikuva tytöt. Mutta ei se tarkoita sitä, että valehtelisin hänelle sanomalla, että hän on kaunis ilman tuntitolkulla kestävää pänttäytymistäkin. Olen sanonut hänelle jopa suoraan senkin, että hän on aivan mielettömän lumoava ja haluttava laitettuna mutta pidän hänestä enemmän vähemmän laitettuna.

Vierailija
35/38 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mies käyttäytyy jos pettää?

Vierailija
36/38 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisitko hieman miehesi käytöksestä? Pettämisen ja läheisriippuvaisuuden välillä oleva raja on niin hiuksen hieno, että vaikea lähteä kertomaan ilman lisätietoja.

Vierailija
37/38 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset pari kk mies on ollut etäinen, tehnyt normaalia enemmän ylitöitä ja ollut jotenkin omituinen. Ei enään puhu samanlailla asioista, kuin ennen.

Vierailija
38/38 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös voi toki puhua myös pettämisen puolesta mutta enemmän se kuulostaisi siltä, ettei miestäsi enään kiinnosta olla kanssasi. Ylityöt on keino välttää kotia ja sinua, puhumatta jättäminen kertoisi siitä ettei häntä kiinnosta jakaa asioitaan kanssasi. Omituisuus voi olla sitä, ettei hän tiedä miten kertoa kipinän lopahtaneen, taikka hän elää siinä uskossa, että kai se vielä joku päivä syttyy. Hänellä voi myös olla esimerkiksi ongelmia työpaikalla taikka rahahuolia.

parhaiten saat vastauksen kysymällä, että missä mennään. Älä kysy, että pettääkö hän! Kysy miksi hän on käyttäytynyt omituisesti ja että oletko sinä tehnyt jotain väärin. Todennäköisesti hän vastaa vain että ei halua puhua juuri nyt. Älä painosta häntä puhumaan vaan yritä ohjailla lempeästi kohtamaan ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi