Minkä tuloksen saatte Helsingin Sanomien maailmanpolitiikka-testistä?
Kommentit (18)
En ole ikinä seurannut uutisia ja se kyllä näkyy!
Tosiaan tässä pärjää parhaiten ne jotka seuraa aktiivisesti ulkomaan uutisia.
Muutoin ei voi tietää mitään nykypäivän poliittisia juttuja. Ei niitä koulussa opetettu 15 vuotta sitten.
ei hirmusti kiinnosta, tai siis ei ainakaan kaikki sen osa-alueet. Tulos: 18/30. Voisi olla paljon parempi :/
Ja noistaki tuurilla suuri osa. Oli vaikeita kysymyksiä.
Vain 17 pistettä, ja silti tiesin paremmin kuin 70 % vastanneista.
kun en voinut täyttää sitä loppuun saakka (tietysti säkällä olisi voinut laittaa rastin). Homma tyssäsi kysymykseen siitä, minkä maan pääministeri on kuvassa, ja koska käytän ruudunlukuohjelmaa, niin se siitä. :)
ja sekin oli paremmin kuin 71 %:lla vastaajista
21/30. Pikkasen noloa mut toisaalta kysymykset jotka meni mulla väärin liitty enemmänkin nykypäivään kuin maantieteeseen tms. Kuka erottaa jonkun kiinan tulevan pressan ulkonäöltä? ;=)
uutisoitu, että se hymyili,mikä oli eka kerta kun kiinalainen presidentti julkisesti niin teki. Minä arvelin siis sen ainoan hymyilevan olevan kysytty hlö
Seuraan kyllä uutisia mutta näköjään mitään ei jää mieleen.
Inhoan politiikkaa, historiaa, maantietoa ja enimmäkseen uutisiakin. Mutta monet vastauksista pystyi päättelemään, vaikka ei tiennyt asiasta yhtään mitään.
lohdutuksena se, että oikein meni tiedolla tai vahvalla epäilyksellä. veikkaukset menivät kaikki väärin...
Seuraan kyllä uutisia mutta näköjään mitään ei jää mieleen.
ja mä seuraan uutisia. Säälittävää!
Monet noista oli mun mielestä aika epäolennaisia kysymyksiä, kun ajattelee, mitä ihmisen pitäisi tietää maailmanpolitiikasta.
Halloota halloo: 9/30. Mitä ny pari meni vähän väärin:D
Noihan oli aika helppoja. Enemmän kuin 9 oikein saa vaikka arvaamalla.
Aika hyvin ottaen huomioon, että en seuraa uutisia..
21/30.
Pikkasen noloa mut toisaalta kysymykset jotka meni mulla väärin liitty enemmänkin nykypäivään kuin maantieteeseen tms.
Kuka erottaa jonkun kiinan tulevan pressan ulkonäöltä? ;=)