Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Olen hyvin toimeentuleva 42vuotias nainen.

Vierailija
28.11.2012 |

Edellisestä parisuhteesta on aikaa kuusi vuotta,olen lähinnä bilettänyt jne.Mulla on nyt kaksi täysi-ikäistä lasta.Olen tapaillut itseäni 15 vuotta nuorempaa miestä ja aiotaan mennä maistraatissa naimisiin koska en ole tavallisten häiden perään.Ongelmani on seuraava:kuka saattaa mut alttarille?Isäni on kuollu,olen ainut lapsi,ei ole sukulaisia,voinko pyytää oman pojan vai yritänkö etsiä jonkun miespuolisen sukulaisen?Häät sovittu vapuksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri sanoitkin, ettet ole "tavallisten" häiden perään (joissa on saattaja...).

Vierailija
2/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin juuri naimisiin maistraatissa, ja läsnä oli kaksi todistajaa (hekin maistraatin puolesta). Toimenpide kesti alle 5 minuuttia, ja tuskin sille parin metrin matkalle pöydän ääreen ("alttarille"?) saattaja sopisikaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sun Jeppe taluttaa.

Vierailija
4/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on usein aika pieni huone eikä varsinaista alttaria ole kun uskonnollisuus puuttuu.

Vierailija
5/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siellä ole musiikkia, jonka aikana käveltäisiin jonnekin, vaan ihan voitte seisoa paikallanne vierekkäin koko vihkimisen ajan.

Vierailija
6/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari täysi-ikäistä todistajaa on hyvä olla omasta takaa mukana, mutta maistraattien tilat on yleensä niin pieniäkin ettei siitä saattamisesta tule mitään :-)

Vierailija
7/7 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin naimisiin maistraatissa ihan ilman yhtään vierasta paikalla, ruokatunnilla vaan töistä käväistiin salavihillä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme