Mitä teen? Olen hyvin toimeentuleva 42vuotias nainen.
Edellisestä parisuhteesta on aikaa kuusi vuotta,olen lähinnä bilettänyt jne.Mulla on nyt kaksi täysi-ikäistä lasta.Olen tapaillut itseäni 15 vuotta nuorempaa miestä ja aiotaan mennä maistraatissa naimisiin koska en ole tavallisten häiden perään.Ongelmani on seuraava:kuka saattaa mut alttarille?Isäni on kuollu,olen ainut lapsi,ei ole sukulaisia,voinko pyytää oman pojan vai yritänkö etsiä jonkun miespuolisen sukulaisen?Häät sovittu vapuksi.
Kommentit (7)
Menin juuri naimisiin maistraatissa, ja läsnä oli kaksi todistajaa (hekin maistraatin puolesta). Toimenpide kesti alle 5 minuuttia, ja tuskin sille parin metrin matkalle pöydän ääreen ("alttarille"?) saattaja sopisikaan :D
Se on usein aika pieni huone eikä varsinaista alttaria ole kun uskonnollisuus puuttuu.
eikä siellä ole musiikkia, jonka aikana käveltäisiin jonnekin, vaan ihan voitte seisoa paikallanne vierekkäin koko vihkimisen ajan.
Pari täysi-ikäistä todistajaa on hyvä olla omasta takaa mukana, mutta maistraattien tilat on yleensä niin pieniäkin ettei siitä saattamisesta tule mitään :-)
Me mentiin naimisiin maistraatissa ihan ilman yhtään vierasta paikalla, ruokatunnilla vaan töistä käväistiin salavihillä :)
ja juuri sanoitkin, ettet ole "tavallisten" häiden perään (joissa on saattaja...).