Paljonko saatte veronpalautusta ensi viikolla?
Kommentit (22)
Mikäs päivä ne palautukset nyt tuleekaan?
oon opiskelija. eli kyl lompakossa tuntuu mukavalle tuo summa, kuin saisi tuplaten opintotuen :D
hyvä sinänsä ku kuitenki tulossa kaikenlaista, mm. risteily ennen joulua, uusi vuosi, ja sitte´pitäs ostaa kavereille ja perhelle lahjatkin.
Mikäs päivä ne palautukset nyt tuleekaan?
Minä 2500€ ja mies 3500€
Sit loppuu tämä kituuttaminen hetkeksi!
Noin 5 300 molemmat! viime vuonna meni saman verran maksuun! Aina ei mene yrittäjän onnen lahjat!. PS. Eikä vieläkään ole varaa matkailuun, vaikka kuinka haluttaisi. Ylimenevät rahat jää taas seuraavaan vuoteen ja pikkasen sukanvarteen, ei heti leveilä ilkomaanmatkoilla!!!
Ihan uskomatonta! Kyseessä työskentely ja asuminen ulkomailla piiitkään yhtäjaksoisesti, josta ei tarvitse Suomeen maksaa veroja!
Malediivien matka hiihtolomaksi on varattu :)
ja ei, emme ole rikkaita emmekä tee tuollaisia reissuja alvariinsa, nyt päätettiin sijoittaa osa "kärsimysrahoista" nautintoon ja osa järkevästi.
mulle on tullut niin monta verotuspäätöstä jo (muistaakseni 5 versiota, mitähän ne on aina laskeneet väärin...), että en enää muista lopullista summaa.
Ihan kiva, voin paautuksella maksaa netistä tilaamani joululahjat ja hankkia vieä muutaman lisää :)
1500 palautettavaksi, kun on ensin maksanut tuon toisen mätkyt pois.
Olen pakkolainannut valtiolle peräti 2500egee. Miten näin pääsikin lipsahtamaan? :( Aiempina vuosina olen pysynyt siinä +-100euroa haarukassa.
En muista tarkkaan. En muista edes palkkaani tarkkaan. :) Ja muistini on erittäin hyvä, samoin matemaattinen lahjakkuuteni. Raha-asiat eivät vain kiinnosta minua.
hieman päälle tuhat euroa,
eikä haittaa vaikka on tullut maksettua liikaa veroa, on se mukavaa kun saa ennen joulua köntti summan rahaa, ei ole sitten painetta säästää jouluhankintoja varten. :)
Tosin noin pieni summakin on jaettu kahteen erään, toinen puoli menee maksuun helmikuussa.
saattaa olla jotain 500-1000e välillä, mutta voi olla päälle 2000 euroakin. Olen kyllä summan katsonut silloin kun se tuli, mutta siitä on jo niin paljon aikaa ettei nyt ole hajuakaan :/
Ap