Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mä tilitän..

Vierailija
29.01.2013 |

Alan olla ihan loppu tuon tuokaverin kanssa :(

Kyseinen nainen 50-v (talossa 25 vuotta) on kollegani ja aivan mahdoton. Esimieheni joka on jo valmiiksi todella ylikuormitettu on aivan loppu tämän naisen kanssa.

Nainen valittaa jatkuvasti liiasta työmäärästään. Kun yritetään karsia hänen työtaakkaansa, hän pitää kuitenkin kynsin ja hampain kiinni jokaikisestä työtehtävästään. No, olemme kuitenkin siirtäneet joitain juttuja häneltä minulle. Nainen antaa jatkuvasti ymmärtää että en osaa tehdä noita juttuja, kyseenalaistaa kaiken minkä teen ja tekee sen sellaisella vittumaisen nöyristelevällä tavalla.. Nainen on vuosien saatossa opettanut henkilökunnan siihen paapoo heitä mennentullen, hoitaa perseenpyyhinnästä lähtien suunnilleen aivan kaiken. Minä taas olen sillä kannalla että jokainen kantaa oman vastuunsa eikä aikuisten ihmisten perään voi katsoa, mutta nainen väittää epäsuoraan tämän olevan välinpitämättömyyttä.

Rutiinit on suoraan 80-luvun alusta ja perustuvat ihmisten kyttäämiseen ja hysteeriseen rahansäsäästöön, joka on täysin epäloogista, sillä nainen saattaa käyttää 5 e säästön saadakseen 3 tuntia työaikaa. Jos en tee samoin, vaan totean että asia tehdään yksinkertaisesti ja nopesti, vaikka sitten 5 e kalliimmalla, saan ylettömän pöyristynyttä silmien pyörittelyä.

Nainen etsimällä etsii työstäni (ja pomoni) työstä virheitä. Ja kailottaa niitä sitten kovaan ääneen. Ojentaa myös mielellään minua ja pomoani (olemme pieni tiimi ja osasto talossa) muiden aikana täysin mitättömistä asioista, joista siis itse hän tekee aina suuren numeron.

Hyvä esimerkki naisen taipumattomuudesta on se että vaikka hän kovasti vastusti erästä muutosta liittyen puhelimiin, muutos tehtiin. Itsepäisesti hän haluaa uuden puhelimen rinnalla säilyttää ikiaikaisen puhelimen, jolla ei voi soittaa minnekään, mutta mielenosoituksellisesti hänellä se pitää kuitenkin olla.

Alan olla aika loppu tähän mitätöintiin ja päälle päsmäröintiin. Esimiehelläni on muitakin huolia, eikä lukuisat puhuttelut auta. Kyseessä on ylivoimaisesti vaikein ja hankalin koskaan tapaamani ihminen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim: laskee laskukoneella ja syöttää sitten luvut exceliin (josta ei sitten olekaan muille juuri hyötyä, koska ei voi tietää mitä lukuja siihen on laskettu...) ja käyttää jotain ihme käsikortistoa tietokannan lisäksi. Ja valittaa.. oih kun niitä töitä on taas liikaa (ihme!!?)

En kuitenkaan ota kierroksia sen jutuista ...enkä mainitse sille sen 1800-luvulta peräisin olevista työtavoista. Tullaan ihan hyvin juttuun kun annan sen puuhailla ja puhista.

Vierailija
2/2 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiselle sekopäälle varmaan voi tehdä mitään. odota että jää eläkkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan