MIkähän sairaus on kyseessä, kun papereissa lukee S00 T98?
Mitään tekstiä ei kohdassa ole, ei edes latinaksi. Kyse ei ole itsestäni, siksi mä en siis tiedä.
Kommentit (98)
Voiko yhdestä sairaudesta olla useampia koodeja? Toisessa paperissa lukee F14/15. Tuollaista en löytänyt mistään. Epämääräistä. Noita papereita on nippu, en ole kaikkia edes lukenut. Ehkä mun pitäisi joltain tutulta lääkäriltä.
ap
PDF:ssä on tuoku F14:kin... Mutta selvästikään nää ei sulle kuulu.
F14 KOKAIININ KÄYTÖN AIHEUTTAMAT ELIMELLISET
AIVO-OIREYHTYMÄT JA KÄYTTÄYTYMISEN
HÄIRIÖT
F15 MUIDEN PIRISTEIDEN KÄYTÖN AIHEUTTAMAT
ELIMELLISET AIVO-OIREYHTYMÄT JA
KÄYTTÄYTYMISEN HÄIRIÖT
Tuo f14/15 on kokaiinin / muun piristeen aiheuttama päihtymystila. Ei siis ole mikään ihme, jos on tullut päävammakin.
Kyseinen henkilö on työntänyt hernepihdit nenäänsä ja tämä alkanut vaivata jälkeenpäin. Tämän vuoksi käynyt lääkärissä.
Voiko yhdestä sairaudesta olla useampia koodeja? Toisessa paperissa lukee F14/15. Tuollaista en löytänyt mistään. Epämääräistä. Noita papereita on nippu, en ole kaikkia edes lukenut. Ehkä mun pitäisi joltain tutulta lääkäriltä. ap
ja kerro, että viisaat av-mammat tietää kyllä, että koodit kertovat päihteistä aiheutuneesta ongelmasta - jos vaikka poikkis pyrkii edelleen kieltämään tämän
Kyseinen henkilö on työntänyt hernepihdit nenäänsä ja tämä alkanut vaivata jälkeenpäin. Tämän vuoksi käynyt lääkärissä.
Kun mulla oli poskiontelotulehdus, diagnoosi oli latinaksi, mutta näissä on vain hitosti numeroita (en ole kaikkia tutkinut).
ap
Voiko yhdestä sairaudesta olla useampia koodeja? Toisessa paperissa lukee F14/15. Tuollaista en löytänyt mistään. Epämääräistä. Noita papereita on nippu, en ole kaikkia edes lukenut. Ehkä mun pitäisi joltain tutulta lääkäriltä.
ap
PDF:ssä on tuoku F14:kin... Mutta selvästikään nää ei sulle kuulu.
F14 KOKAIININ KÄYTÖN AIHEUTTAMAT ELIMELLISET
AIVO-OIREYHTYMÄT JA KÄYTTÄYTYMISEN
HÄIRIÖTF15 MUIDEN PIRISTEIDEN KÄYTÖN AIHEUTTAMAT
ELIMELLISET AIVO-OIREYHTYMÄT JA
KÄYTTÄYTYMISEN HÄIRIÖT
S00 PINNALLINEN PÄÄVAMMA
T98.0 Kehoon sen luonnollisten aukkojen kautta
tunkeutuneiden vierasesineiden
myöhäisvaikutukset
Kokaiinin käytöstä aiheutuneet pitkäaikaisvaikutukset? Eli raju kokaiininkäyttöhän tuhoaa nenän ja poskiontelot.
Kannattaa myös muistaa, ettei toisten ihmisten terveystietoisen lukeminen ole oikein.
Kun mulla oli poskiontelotulehdus, diagnoosi oli latinaksi, mutta näissä on vain hitosti numeroita (en ole kaikkia tutkinut). ap
Miksi tongit hänen terveystietojaan? Mikset kysy suoraan henkilöltä itseltään?
Vai oletko tosiaan muru?
Koodi voisi olla tarkempikin, mutta epäilen, että kyse on kokaiinin tai muun huumeen käytöstä ja samassa yhteydessä todetusta päävammasta. Henkilö on ehkä kaatunut. Ne eivät kuitenkaan välttämättä liity yhteen. Tai sitten lääkäri on kirjoittanut tuollaisen listan peruskoodin ja tulkinnanvaraisuuden säilyttääkseen toisenkin koodin vajaana. Miksi? Kysy asianomaiselta. Olisiko hän pyytänyt epätarkkaa koodia sairauslomatodistukseen (kuten itse tein gynekologisen vaivan yhteydessä).
ap
Kannattaa myös muistaa, ettei toisten ihmisten terveystietoisen lukeminen ole oikein.
Voi muru,muru, se siitä luottamuksellisesta suhteesta... Toinen valehtelee, toinen vakoilee.
keittiössä työtasolla, kun tulin kotiin. Yhdessä nurkassa on kahvia, joten ihan avoimesti niitä on luettu, tuskin on tarkoitettu salaisiksi. Ei kuulu tapoihin.
ap
Nuo on nyt niin epämääräisen oloiset paperit, että mä kysyn mieheltä itseltään, kun hän tulee kotiin.
ap
Kokaiinin käytöstä aiheutuneet pitkäaikaisvaikutukset? Eli raju kokaiininkäyttöhän tuhoaa nenän ja poskiontelot.
ap
keittiössä työtasolla, kun tulin kotiin. Yhdessä nurkassa on kahvia, joten ihan avoimesti niitä on luettu, tuskin on tarkoitettu salaisiksi. Ei kuulu tapoihin. ap
Heh
"Ei kuulu tapoihin"
Vauva-palstalla spekulointi kuuluu
Te kun olette niin hyväkäytöksisiä ihmisiä, niin miksette puhu rehellisesti keskenänne?
miksi poikkiksen pitää valehdella?
"Ei mies saanut mitään papereita"
"Ei sielt sairaalasta mitään papereita saanut, mies sanoi että saa pyytää niitä jos tarvii"
"Ihan vain liikaa töitä ja liian vähän unia, törkeää vihjata että johtuisi muusta"
"Mieheni ei valehtelisi minulle!"
ap