Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkähän sairaus on kyseessä, kun papereissa lukee S00 T98?

Vierailija
27.11.2012 |

Mitään tekstiä ei kohdassa ole, ei edes latinaksi. Kyse ei ole itsestäni, siksi mä en siis tiedä.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

<a href="http://www.thl.fi/thl-client/pdfs/15c30d65-2b96-41d7-aca8-1a05aa8a0a19" alt="http://www.thl.fi/thl-client/pdfs/15c30d65-2b96-41d7-aca8-1a05aa8a0a19">http://www.thl.fi/thl-client/pdfs/15c30d65-2b96-41d7-aca8-1a05aa8a0a19<…; S00 PINNALLINEN PÄÄVAMMA T98.0 Kehoon sen luonnollisten aukkojen kautta tunkeutuneiden vierasesineiden myöhäisvaikutukset

Vierailija
22/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yhdestä sairaudesta olla useampia koodeja? Toisessa paperissa lukee F14/15. Tuollaista en löytänyt mistään. Epämääräistä. Noita papereita on nippu, en ole kaikkia edes lukenut. Ehkä mun pitäisi joltain tutulta lääkäriltä.

ap

PDF:ssä on tuoku F14:kin... Mutta selvästikään nää ei sulle kuulu.

F14 KOKAIININ KÄYTÖN AIHEUTTAMAT ELIMELLISET

AIVO-OIREYHTYMÄT JA KÄYTTÄYTYMISEN

HÄIRIÖT

F15 MUIDEN PIRISTEIDEN KÄYTÖN AIHEUTTAMAT

ELIMELLISET AIVO-OIREYHTYMÄT JA

KÄYTTÄYTYMISEN HÄIRIÖT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo f14/15 on kokaiinin / muun piristeen aiheuttama päihtymystila. Ei siis ole mikään ihme, jos on tullut päävammakin.

Vierailija
24/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen henkilö on työntänyt hernepihdit nenäänsä ja tämä alkanut vaivata jälkeenpäin. Tämän vuoksi käynyt lääkärissä.

Vierailija
25/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yhdestä sairaudesta olla useampia koodeja? Toisessa paperissa lukee F14/15. Tuollaista en löytänyt mistään. Epämääräistä. Noita papereita on nippu, en ole kaikkia edes lukenut. Ehkä mun pitäisi joltain tutulta lääkäriltä. ap

ja kerro, että viisaat av-mammat tietää kyllä, että koodit kertovat päihteistä aiheutuneesta ongelmasta - jos vaikka poikkis pyrkii edelleen kieltämään tämän

Vierailija
26/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen henkilö on työntänyt hernepihdit nenäänsä ja tämä alkanut vaivata jälkeenpäin. Tämän vuoksi käynyt lääkärissä.

Vierailija
27/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli poskiontelotulehdus, diagnoosi oli latinaksi, mutta näissä on vain hitosti numeroita (en ole kaikkia tutkinut).

ap

Vierailija
28/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yhdestä sairaudesta olla useampia koodeja? Toisessa paperissa lukee F14/15. Tuollaista en löytänyt mistään. Epämääräistä. Noita papereita on nippu, en ole kaikkia edes lukenut. Ehkä mun pitäisi joltain tutulta lääkäriltä.

ap

PDF:ssä on tuoku F14:kin... Mutta selvästikään nää ei sulle kuulu.

F14 KOKAIININ KÄYTÖN AIHEUTTAMAT ELIMELLISET

AIVO-OIREYHTYMÄT JA KÄYTTÄYTYMISEN

HÄIRIÖT

F15 MUIDEN PIRISTEIDEN KÄYTÖN AIHEUTTAMAT

ELIMELLISET AIVO-OIREYHTYMÄT JA

KÄYTTÄYTYMISEN HÄIRIÖT

S00 PINNALLINEN PÄÄVAMMA

T98.0 Kehoon sen luonnollisten aukkojen kautta

tunkeutuneiden vierasesineiden

myöhäisvaikutukset

Kokaiinin käytöstä aiheutuneet pitkäaikaisvaikutukset? Eli raju kokaiininkäyttöhän tuhoaa nenän ja poskiontelot.

Vierailija
29/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös muistaa, ettei toisten ihmisten terveystietoisen lukeminen ole oikein.

Vierailija
30/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli poskiontelotulehdus, diagnoosi oli latinaksi, mutta näissä on vain hitosti numeroita (en ole kaikkia tutkinut). ap

Miksi tongit hänen terveystietojaan? Mikset kysy suoraan henkilöltä itseltään?

Vai oletko tosiaan muru?

Vierailija
31/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodi voisi olla tarkempikin, mutta epäilen, että kyse on kokaiinin tai muun huumeen käytöstä ja samassa yhteydessä todetusta päävammasta. Henkilö on ehkä kaatunut. Ne eivät kuitenkaan välttämättä liity yhteen. Tai sitten lääkäri on kirjoittanut tuollaisen listan peruskoodin ja tulkinnanvaraisuuden säilyttääkseen toisenkin koodin vajaana. Miksi? Kysy asianomaiselta. Olisiko hän pyytänyt epätarkkaa koodia sairauslomatodistukseen (kuten itse tein gynekologisen vaivan yhteydessä).

Vierailija
32/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kannattaa myös muistaa, ettei toisten ihmisten terveystietoisen lukeminen ole oikein.

Vierailija
33/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muru,muru, se siitä luottamuksellisesta suhteesta... Toinen valehtelee, toinen vakoilee.

Vierailija
34/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiössä työtasolla, kun tulin kotiin. Yhdessä nurkassa on kahvia, joten ihan avoimesti niitä on luettu, tuskin on tarkoitettu salaisiksi. Ei kuulu tapoihin.

ap

Vierailija
35/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa settiä.

Vierailija
36/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on nyt niin epämääräisen oloiset paperit, että mä kysyn mieheltä itseltään, kun hän tulee kotiin.

ap

Vierailija
37/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokaiinin käytöstä aiheutuneet pitkäaikaisvaikutukset? Eli raju kokaiininkäyttöhän tuhoaa nenän ja poskiontelot.

Vierailija
38/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
39/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiössä työtasolla, kun tulin kotiin. Yhdessä nurkassa on kahvia, joten ihan avoimesti niitä on luettu, tuskin on tarkoitettu salaisiksi. Ei kuulu tapoihin. ap

Heh

"Ei kuulu tapoihin"

Vauva-palstalla spekulointi kuuluu

Te kun olette niin hyväkäytöksisiä ihmisiä, niin miksette puhu rehellisesti keskenänne?

miksi poikkiksen pitää valehdella?

Vierailija
40/98 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mies saanut mitään papereita"

"Ei sielt sairaalasta mitään papereita saanut, mies sanoi että saa pyytää niitä jos tarvii"

"Ihan vain liikaa töitä ja liian vähän unia, törkeää vihjata että johtuisi muusta"

"Mieheni ei valehtelisi minulle!"