MIkähän sairaus on kyseessä, kun papereissa lukee S00 T98?
Mitään tekstiä ei kohdassa ole, ei edes latinaksi. Kyse ei ole itsestäni, siksi mä en siis tiedä.
Kommentit (98)
muru ei halua olla yksin, joten pitäisi löytää uusi sängynlämmittäjä ennekuin heittää miehen ulos.. Mutta ei voi oikein kenellekään myöntääkään ettei häitä tuu.. Ja kun suvutkin sopii niin hyvin yhteen....
muru ei halua olla yksin, joten pitäisi löytää uusi sängynlämmittäjä ennekuin heittää miehen ulos.. Mutta ei voi oikein kenellekään myöntääkään ettei häitä tuu.. Ja kun suvutkin sopii niin hyvin yhteen....
On minulle (tuon viestin kirjoittajalle) muutakin kuin seksikumppani, eli joku jonka kainaloon käpertyä, joku joka silittää ja pitää hyvänä... Nuuhkii hiuksia ja tuo sellaisen olon että mitään pahaa ei voi ikinä tapahtua =)
Ja vaikka muru onkin korostanut että seksi on hänelle tärkeää, luulen että hän pelkää yksinäisyyttä enemmän kuin mitään muuta.
Kyllä, mulla on sellainen ihminen. Mä olen ollut myös suhteissa, joissa ei ole luotu turvallisuuden tunnetta, ei oltu parisuhteessa rinnakkain vaan vastakkain, paljolti seksisuhteessa. Kolmanneksi, jos ei ole ollut suhdetta, on ollut muuten tiheästi seuraa. On siis totta, että en viihdy yksin, mutta se ei ole perusteeni elää avoliitossa tai mennä naimisiin. Rakkaus on.
ap
On minulle (tuon viestin kirjoittajalle) muutakin kuin seksikumppani, eli joku jonka kainaloon käpertyä, joku joka silittää ja pitää hyvänä... Nuuhkii hiuksia ja tuo sellaisen olon että mitään pahaa ei voi ikinä tapahtua =) Ja vaikka muru onkin korostanut että seksi on hänelle tärkeää, luulen että hän pelkää yksinäisyyttä enemmän kuin mitään muuta.
koodit ja koodien outous selvisivät. Ajatukset sen sijaan eivät, mutta varmasti nekin, ihan kohta. Tulevaisuus ei ole muuttunut.
ap
siis tulla raskaaksi?
Mutta murun kihlatulla on vauvakuume, eikä ole halunnut käyttää kortsua vaikka muru ei syö pillereitä.
koodit ja koodien outous selvisivät. Ajatukset sen sijaan eivät, mutta varmasti nekin, ihan kohta. Tulevaisuus ei ole muuttunut.
ap
Tiedät sinäkin mikä ICD-koodi on.
siis tulla raskaaksi?
Mutta murun kihlatulla on vauvakuume, eikä ole halunnut käyttää kortsua vaikka muru ei syö pillereitä.
sekö ei pitänyt paikkaansa että muru olisi hankkiutunut eroon siitä?
siis tulla raskaaksi?
muru olisi käynyt abortissa?
En tiedä.
Vaikka muru ei suosikkejani olekaan, niin en silti haluaisi uskoa että hän pystyisi niin paljon kieorilemaan.......
joten vastaan että muru on liian yksinkertainen jotta pystyisi menemään aborttiin kihlatun selän takana.
Oletko ylpeä musta nyt?
ap
koodit ja koodien outous selvisivät. Ajatukset sen sijaan eivät, mutta varmasti nekin, ihan kohta. Tulevaisuus ei ole muuttunut. ap
Oletko ylpeä musta nyt?
ap
koodit ja koodien outous selvisivät. Ajatukset sen sijaan eivät, mutta varmasti nekin, ihan kohta. Tulevaisuus ei ole muuttunut. ap
Miten sä oikeasti voit kysellä joltain vauva-palstalla kirjoittelevalta anonyymiltä ihmiseltä onko hän sinusta ylpeä. En käsitä.
Oletko ylpeä musta nyt?
ap
että selvisin yliopistostakin paneskelemalla proffien kanssa. Ja jos mulla on töissä hankalaa, mä laitan huulet tötterölle ja painan rintoja yhteen, niin joku mies tekee mun hommat.
ap
siis tulla raskaaksi?
muru olisi käynyt abortissa? En tiedä. Vaikka muru ei suosikkejani olekaan, niin en silti haluaisi uskoa että hän pystyisi niin paljon kieorilemaan....... joten vastaan että muru on liian yksinkertainen jotta pystyisi menemään aborttiin kihlatun selän takana.
Miten sä oikeasti voit kysellä joltain vauva-palstalla kirjoittelevalta anonyymiltä ihmiseltä onko hän sinusta ylpeä. En käsitä.
Oletko ylpeä musta nyt?
ap
Sarkasmi/ironia?
Oletko kuullut?
En kyllä usko että murua oikeesti kiinnostaa että olenko hänestä ylpeä =D
(Hitto, enpä ois uskonu että puolustan murua....)
Se on sellaista aavistuksen humoristista, itseironista sanailua. Älä siitä välitä.
ap
Oletko ylpeä musta nyt? ap
että selvisin yliopistostakin paneskelemalla proffien kanssa. Ja jos mulla on töissä hankalaa, mä laitan huulet tötterölle ja painan rintoja yhteen, niin joku mies tekee mun hommat.
ap
siis tulla raskaaksi?
muru olisi käynyt abortissa? En tiedä. Vaikka muru ei suosikkejani olekaan, niin en silti haluaisi uskoa että hän pystyisi niin paljon kieorilemaan....... joten vastaan että muru on liian yksinkertainen jotta pystyisi menemään aborttiin kihlatun selän takana.
pystyisit tekemään sen? Abortti mieheltä salaa?
Ja oikeesti, ei yksinkertainen ole synonyymi tyhmälle.
Se että olet vähän yksinkertainen tietyissä jutiissa ei tee sinusta välttämättä tyhmää, ja toisaalta onhan Päivi Räsänenkin lääkäri eikä silti vaikuta kovin fiksulta aina....
Että ei se yliopisto kerro kaikkea...
Ihmeitä sattuu, mutta sinähän oletkin oikeasti hyvä ihminen, etkö olekin?
ap
Oletko ylpeä musta nyt? ap
Sarkasmi/ironia? Oletko kuullut? En kyllä usko että murua oikeesti kiinnostaa että olenko hänestä ylpeä =D (Hitto, enpä ois uskonu että puolustan murua....)
Me ymmärretään sana yksinkertainen ilmeisesti eri tavoin. Olet oikeassa, yliopiston käyminen ei kerro juuri muusta kuin - yliopiston käymisestä.
ap
että selvisin yliopistostakin paneskelemalla proffien kanssa. Ja jos mulla on töissä hankalaa, mä laitan huulet tötterölle ja painan rintoja yhteen, niin joku mies tekee mun hommat. ap
siis tulla raskaaksi?
pystyisit tekemään sen? Abortti mieheltä salaa? Ja oikeesti, ei yksinkertainen ole synonyymi tyhmälle. Se että olet vähän yksinkertainen tietyissä jutiissa ei tee sinusta välttämättä tyhmää, ja toisaalta onhan Päivi Räsänenkin lääkäri eikä silti vaikuta kovin fiksulta aina.... Että ei se yliopisto kerro kaikkea...
ap