MIkähän sairaus on kyseessä, kun papereissa lukee S00 T98?
Mitään tekstiä ei kohdassa ole, ei edes latinaksi. Kyse ei ole itsestäni, siksi mä en siis tiedä.
Kommentit (98)
Mies kävi kotona syömässä ja kassinvaihtokäynnillä (laukku, ei kivekset). Diagnoosit ovat epämääräisiä, koska vähän epämääräistä on ollut niiden kirjoittaminenkin. Sain kuitenkin vastauksia. Ihan pahimmat tämän ketjun epäilyt eivät toteutuneet, mutta ei selitys ilahduttanutkaan. No, tästä jatketaan.
ap
diagnoosit ja arponeet numerot? Huumeet ja niihin liittyvät tapaturmat eivät ole ihan pikku juttu.
ap
Mies kävi kotona syömässä ja kassinvaihtokäynnillä (laukku, ei kivekset). Diagnoosit ovat epämääräisiä, koska vähän epämääräistä on ollut niiden kirjoittaminenkin. Sain kuitenkin vastauksia. Ihan pahimmat tämän ketjun epäilyt eivät toteutuneet, mutta ei selitys ilahduttanutkaan. No, tästä jatketaan. ap
diagnoosit ja arponeet numerot? Huumeet ja niihin liittyvät tapaturmat eivät ole ihan pikku juttu.
"Diagnoosit ovat epämääräisiä, koska vähän epämääräistä on ollut niiden kirjoittaminenkin."
miten kihlatusi mukaan niiden kirjoittaminen on ollut epämääräistä?
Mä tiedän nyt, mitä on tapahtunut, ja se riittää mulle. Sitä pitää sitten käsitellä, jos pitää. Toivottavasti ei.
ap
"Diagnoosit ovat epämääräisiä, koska vähän epämääräistä on ollut niiden kirjoittaminenkin." miten kihlatusi mukaan niiden kirjoittaminen on ollut epämääräistä?
ei tartte käsitellä asiaa että mies vetää aineita sen verran että joutuu sairaalaan ja valehtelee rakkalleen?
Minkäs sille voi, mitä on jo tapahtunut? Pitää katsoa eteenpäin. Kaikki se, mitä mies sanoi aikaisemmin syyksi sairastumiselleen, piti paikkaansa; oli vain vähän muutakin syytä.
ap
Minkäs sille voi, mitä on jo tapahtunut? Pitää katsoa eteenpäin. Kaikki se, mitä mies sanoi aikaisemmin syyksi sairastumiselleen, piti paikkaansa; oli vain vähän muutakin syytä.
ap
Et voi olla todellinen =DDDDDDD
ap
Minkäs sille voi, mitä on jo tapahtunut? Pitää katsoa eteenpäin. Kaikki se, mitä mies sanoi aikaisemmin syyksi sairastumiselleen, piti paikkaansa; oli vain vähän muutakin syytä. ap
Et voi olla todellinen =DDDDDDD
pidän hyvänä että sanoit vauvalle ei, vaikka muuten olen sitä mieltä, että ei ihminen lasta kadu.
Yllätys...
"Oli vain vähän muutakin syytä".
Voi luoja että olet yksinkertainen....
Eikä mies sulle oikeasti valehdellut tietysti, hän vain unohti mainita asiasta, eikä sinulla ole mitään syytä uskoa että mies olisi ikinä mistään ennen valhdellut, eikä tule ikinä enää mistään valehtelemaan, puhtaita rehellisiä enkeleitä olette molemmat. =DDDDDDD
Nyt ei tunnu hyvältä, sen voin sanoa. Mutta siihen ei saa jäädä, vaan pitää miettiä tulevaa. Tulevaisuuden pitää olla parempaa. Ei se tarkoita, että jos jättää kertomatta jotain (vaikka kuinka merkittävää), valehtelee muustakin. Myös se, miksi jotain on jättänyt kertomatta, on oleellista.
ap
Yllätys... "Oli vain vähän muutakin syytä". Voi luoja että olet yksinkertainen.... Eikä mies sulle oikeasti valehdellut tietysti, hän vain unohti mainita asiasta, eikä sinulla ole mitään syytä uskoa että mies olisi ikinä mistään ennen valhdellut, eikä tule ikinä enää mistään valehtelemaan, puhtaita rehellisiä enkeleitä olette molemmat. =DDDDDDD
Miten voit olla varma ettei samanlainen tapahdu?
Koska mies sanoo niin?
Uskotko ihan 100% tosissasi että tuo mies jättää kaiken viihteelläkäymisen ja viihteelläkäyttäytymisensä kun/jos saatte lapsen?
Vai käykö sittenkin niin että sinä hoidat vauvaa ja mies nauttii olostaan ties missä?
Ei kyllä vaikuta kovin luotettavalta tyypiltä, ja sori vaan, mutta minä en edes harkitsisi tulevaisuutta tyypin kanssa joka sekoilee huumeiden kanssa.
muru ei halua olla yksin, joten pitäisi löytää uusi sängynlämmittäjä ennekuin heittää miehen ulos..
Mutta ei voi oikein kenellekään myöntääkään ettei häitä tuu..
Ja kun suvutkin sopii niin hyvin yhteen....
Meistä kumpikin on yhtä paljon omilla teillään tai yhdessä liikkeellä. Nyt on tällainen elämäntilanne, lapsen kanssa olisi toinen. Eikä meille nyt ole sitä lasta tulossa. Sekoilla on liian vahva sana, virheestä on pikemminkin kyse. Eikä meillä ole siitä asiasta eri käsitystä.
ap
Miten voit olla varma ettei samanlainen tapahdu? Koska mies sanoo niin? Uskotko ihan 100% tosissasi että tuo mies jättää kaiken viihteelläkäymisen ja viihteelläkäyttäytymisensä kun/jos saatte lapsen? Vai käykö sittenkin niin että sinä hoidat vauvaa ja mies nauttii olostaan ties missä? Ei kyllä vaikuta kovin luotettavalta tyypiltä, ja sori vaan, mutta minä en edes harkitsisi tulevaisuutta tyypin kanssa joka sekoilee huumeiden kanssa.
ja kaikilla on oikeus saada virheensä anteeksi, kunhan ei niitä tahallaan toista. Rakkaus ja avioliitto ovat paljon isompia asioita kuin yksittäiset virheet. Ja sänkyni mä saan kyllä pysymään lämpimänä joka tapauksessa, se ei vaikuta ratkaisuihini.
ap
muru ei halua olla yksin, joten pitäisi löytää uusi sängynlämmittäjä ennekuin heittää miehen ulos.. Mutta ei voi oikein kenellekään myöntääkään ettei häitä tuu.. Ja kun suvutkin sopii niin hyvin yhteen....
virhe on se että kerran otti vahingossa liikaa?
Kun toistuvastihan se on viihdekäyttänyt, eikö?
vaikka ne eivät olisi säännöllisiäkään. Kaikilla meillä on jotain huonoja tapoja, joista olisi hyvä luopua.
ap
Ja vielä: "Me voimme keskustella avoimesti kaikista asioista", "Ei meillä ole salaisuuksia", "Kirjoitatte törkyä"...