Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zalando-ongelma - mitä tehdä?

Vierailija
26.11.2012 |

Hei! Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Tilasin Zalandosta kolmet kengät - yhdet ovat liian isot ja lähtevät takaisin, yhdet sopivat, ja yhdet kaikin puolin täydelliset... mutta selvästi käytetyt. Siis ulkopohja oli ihan kulunut ja sisäpohjakin likainen. Joku oli varmaan käyttänyt, palauttanut, eikä palautusta ollut tarkastettu kunnolla.

Valitin tästä Zalandolle, käskivät vain palauttaa kengät jos en ole tyytyväinen. Kysyin voisiko tilalle saada jostain uudet (verkkokaupasta on kokoni myyty loppuun) mutta en saanut enää vastausta.

En oikein tiedä mitä tässä tapauksessa kuuluisi tehdä? En oikein kehtaa hinnanalennustakaan pyytää, ja tuskinpa suostuisivat? Nämä kengät ovat tosiaan täydelliset minulle ja olen etsinyt tätä mallia joka paikasta, mutta jotenkin kismittää maksaa 80 euroa käytetyistä (eikä edes mistään merkki-)kengistä.

Argh, kun en osaa päättää lähettääkö takaisin vai ei :( Pelottaa sekin, rupeaisivatko väittämään, että kengät ovat menneet tuollaiseen kuntoon minun käytössäni. Asiakaspalvelu kun tuntui vähän tylyltä.

Päättäkää te mitä teen, pyydän. Olen uusavuton.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt, huolisitteko käytetyt kengät?

Vierailija
2/2 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi unelmakengät, niin ehkä pitäisin ne, mutta en koskaan ikinä tilaisi ko. kaupasta mitään. Enkä muille mainostaisi pitäneeni käytetyt kengät.

Itse en koskaan tilaa kenkiä netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän