Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvosteletko tuttavapiirissäsi olevia 22-28 -vuotiaita pareja, jotka hankkivat lapsen

Vierailija
26.11.2012 |

vaikka ihan kaikki ei olisi vielä täydellistä? Toinen opiskelisi tai olisi työtön, tai sitä omistusasuntoa ei vielä olisi jne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä "täydellisestä" sä oikein puhut? Miten nuo mainitsemasi asiat liittyvät jotenkin vanhemmuuteen?

Vierailija
2/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just paras aika hankkia lapsia. Elämässä jos odottaa että 'kaikki olis valmista lasta varten' niin hedelmälliset vuodet tuppaa menemään ohitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just paras aika hankkia lapsia. Elämässä jos odottaa että 'kaikki olis valmista lasta varten' niin hedelmälliset vuodet tuppaa menemään ohitte.

Olen itse todella herkkänahkainen. Mieheni on 28 ja tällä hetkellä työtön, minä olen 24 ja juuri valmistumassa. Vauvakuume polttelee mieltä, mutta olen varma, että vähintäänkin lähisuku arvostelisi valintaamme lisääntyä tässä vaiheessa kun tilanne ei ole vielä tarpeeksi "valmis".

Yhdessä olemme olleet 6 vuotta joista naimisissa puolikkaan :)

Tuo ihmisten arvostelu ei siis rarkaise valintaamme, mutta kunhan mietin.. (mietin aina kaikkea liikaa).

Vierailija
4/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pitäisi tuon iän takia arvostella? Itse olin esikoisen syntyessä 18v, koulut käymättä. Kävin koulut loppuun ja nyt olen raskaana uudestaan, ikää vain 21v :)

Vierailija
5/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolesta ehdottomasti paras aika, täydellistä ajankohtaahan ei tule koskaan... Onko miehesi kuitenkin aikeissa mennä töihin? On koulutus ja halua tehdä duunia? Voihan toki isäkin olla hetken kotona lapsen kanssa.. Tiedosta kuitenkin se, että jos hän ei saa/ei mene töihin, elämä tulee olemaan sinulle raskaampaa jos joudut itse äitinä ottamaan ensisijaisesti vastuun niin lapsesta ja perheen taloudesta.

Vierailija
6/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavapiirissä sellaisia pareja. Me ollaan 21- ja 24v pariskunta, meillä on 1 lapsi, tuttavapiirissä ei oikeastaan kellään ole lapsia. Kaukaisemmilla tutuilla on joillain, mutta ei ole ketään oikeasti läheistä jolla olisi lapsi. Harmittaa kieltämättä.

Vierailija
7/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärpännyt nyt neljään kuukauteen :/ Minulle on määräaikainen tiedossa puoleksi vuodeksi, miehellekin luultavasti jos muutettaisiin mikä onkin varmaankin noin vuoden päästä viimeistään edessä.

Miehellä ammattikoulutasoinen tutkinto, minulla maistrein paperit pian kädessä. Mieskin tosin on valmis kouluttautumaan lisää jos ei löydy omalta alalta kohta töitä, mutta se ei rahatilannetta heti paranna.

Vierailija
8/10 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mieleenikään. Eikä kukaan ole ainakaan minulle tuollaista päivitellyt, vaikka kaikenlaisia tarinoita tuttavapiirissä on.

Vierailija
9/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse todella herkkänahkainen. Mieheni on 28 ja tällä hetkellä työtön, minä olen 24 ja juuri valmistumassa. Vauvakuume polttelee mieltä, mutta olen varma, että vähintäänkin lähisuku arvostelisi valintaamme lisääntyä tässä vaiheessa kun tilanne ei ole vielä tarpeeksi "valmis".

Yhdessä olemme olleet 6 vuotta joista naimisissa puolikkaan :)

Tuo ihmisten arvostelu ei siis rarkaise valintaamme, mutta kunhan mietin.. (mietin aina kaikkea liikaa).

Luulisi että sukulaiset jo ihmettelee kun vauvauutisia ei kuulu! Naimisissakin jo monta vuotta.

Vierailija
10/10 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä hetkeä jos jää odottamaan, voi joutua sanomaan, ettei tullut ikinä tehtyä lapsia :)