Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ihmeellä laihdutuksen alkuun?

Vierailija
26.11.2012 |

Olen lihonut kuin porsas viimeisen kahden vuoden aikana. Olen toivoton ja turhautunutkin elämässäni muutenkin. En saa itseäni liikkumaan, en ottamaan sitä ensimmäistä askelta että edes kuntoni kohenisi ja paino alkaisi tippua. Syömisen vähentäminen toki eka askel mutta kun sekään ei tunnut auttava. Olen toivoton.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasket oman kulutuksesi (vaikka 1700kcak/pvä). Sit katsot mitä syöt, käännät paketit ympäri ja lasket, paljonko kaloreita syöt päivän mittaan.

Suurimmat kaloripommit jätät pois, ja etsit tilalle vähäkalorisempia. Millekkään porkkana-kuurille ei toki tarvitse alkaa, riittää kun peruskalorit jää kohtuulliseksi.

Jos pärjäät useimmiten alle sun kaloritarpeen, laihdut. Liikuntakaan ei ole koskaan pahitteeksi :)

Vierailija
2/2 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloitin cambridge kuurin!

Nyt 20 kiloa kevyempi kuin aloittaessa ja olo ihanan energinen. Joudun hetkeksi hidastamaan tahtia, kun tein viikko sitten positiivisen raskaustestin, mut homma jatkuu sit kun imettäminen loppuu ja siihen asti pidän terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla itteni kunnossa :)

Mulle toi nopea aloitus oli hyvä koska se oli ainut keino motivaation säilyttämiseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi