Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä se tälainen soittelija on? Lukee vain että yksityinen

Vierailija
26.11.2012 |

Siis siinä saapuvan puhelun kohdalla lukee yksityinen. Hälytti vain pari kerta enkä kerennyt vastata, numeroa ei näy,eikä tuohon vo soittaa.

Onko tuo nyt sama asia kuin salainen numero?

Ei ole vain koskaan tullut tollasta yksityinen puhelua.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli myös tänään tuommosesta puhelu ja ajatuksissani menin vastaamaan...eikä sieltä muuta ku joku miesääni keetoi jonku hillittömän numerosarjan ja puhelu päättyi siihen. Olis varmaa pitän jättää vastaamatta,mutta vastattu mikä vastattu. Ja jos se nyt mun laskua haluaa kasvattaa niin ei taida onnistuu ku o prepaid ja sekin loppu tuosta numerosta..

Vierailija
2/57 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpuhelin oli muuttunut yhtäkkiä tuollaiseksi. Muutin kyllä asetukset takaisin niin, että näkyy numero. Ja olen töissä valtion virastossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpuhelin oli muuttunut yhtäkkiä tuollaiseksi. Muutin kyllä asetukset takaisin niin, että näkyy numero. Ja olen töissä valtion virastossa. 

Vierailija
4/57 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisi

Vierailija
5/57 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lukee noin, kun täti ulkomailta soittaa. Ennen ei lukenut, näkyi puhelinnumero.

Vierailija
6/57 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti naisten partakonekauppias, joka ei myynyt mitään vaan aikoi ilmaiseksi laittaa pari partahöylää ja sukat kaupan päälle. Puhelimessa luki yksityinen numero.

Vierailija
7/57 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 20:33"]

Mulle soitti naisten partakonekauppias, joka ei myynyt mitään vaan aikoi ilmaiseksi laittaa pari partahöylää ja sukat kaupan päälle. Puhelimessa luki yksityinen numero.

[/quote]

Et kai ottanut vastaan noita "ilmaistuotteita"?

Vierailija
8/57 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin soitti jotain sukkia ilmaiseksi tarjoava. Sanoin kiitos ei ja löin luurin korvaan. Mikä ihme juttu toi oikein oli? Ja numerona juuri se "Yksityinen"

Vierailija
9/57 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olla vastaamatta kaikkiin omituisiin puheluihin!

Vierailija
10/57 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soittaa joku yksityisestä numerosta joka tiistai tai keskiviikko aamupäivällä. jos olen kerenny vastata niin linja ei edes kerkiä aueta. Ei voi olla se toiminto myöskään että puhelimeni soittaa itselleen (samsung) koska välistä se soi myös kaapissa lukkojen takanatyöpaikalla Ja siitä jää merkintä puhelutietoihin.Tätä jatkunu jo useampi kuukausi, puhelinlaskuista ei ole ollu mitään ylimääräistä. Eli onko sielä vain joku stalkkeri joka soittelee vai murtovaras??

Vierailija
11/57 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaa nettiliittymän sim-kortilla se näyttää noin vastapuolelle.

Vierailija
12/57 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä terveyskeskuksen takaisinsoittopalvelun soittaessa ruudulla näkyy Yksityinen. Vitsinä voisi kysyä, eikö siinä pitäisi lukea Kunnallinen!

Vierailija
13/57 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös puhelu, jossa luki Yksityinen. Vastasin, koska lapset ovat koulussa/päiväkodissa, enkä uskalla jättää vastaamattakaan. No, tämä puhelu tuli ihan ravintolasta, johon oli tehnyt pöytävarauksen, ja sitä varmistelivat. 

Outoja nykyään nuo tekstit. Eilen tuli puhelu, jossa ensin näkyi numero, ja kun en ehtinyt vastata, niin puheluhistoriaan jäi "Luettelossa ei tietoja". Tuleekohan nuo tekstit Fonecta Caller:sta, kun se ainakin itselläni on käytössä?

Vierailija
14/57 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapseni soittaa, näkyy myös Yksityinen, ei hän ainakaan rahasta ketään, eikä myy mitään, ei myöskään ole poliisi ;)

Vierailija
15/57 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittajalla on numeron esto päällä. Toisissa puhelimissa lukee tuntematon numero ja ainakin lumiassa lukee tämä yksityinen.

Eli poliisi hälytyskeskus yleisradio ja kulukumul.. ei kun kauppurit soittelevat tällaisesta, yksityisistä numeroista. Kokeile toisesta puhelimesta tai pyydä kaveria soittamaan numeron esto päällä puhelimeesi niin voit asian todeta

Vierailija
16/57 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasemalta kun soittelivat, niin siinä luki juuri tuo "yksityinen". Eli ymmärrän sen olevan ns. salainen numero (numeroa ei näytetä). Kyllä kantsii vastata!

Tee mieluummin suoramarkkinointikielto. Myyjille voi myös sanoa ei. Ei tulisi mieleenkään jättää vastaamatta vain siksi, etten tiedä, kuka soittaa. Voihan se olla tärkeääkin asiaa.

Vierailija
17/57 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 18:48"]

mulle tuli myös tänään tuommosesta puhelu ja ajatuksissani menin vastaamaan...eikä sieltä muuta ku joku miesääni keetoi jonku hillittömän numerosarjan ja puhelu päättyi siihen. Olis varmaa pitän jättää vastaamatta,mutta vastattu mikä vastattu. Ja jos se nyt mun laskua haluaa kasvattaa niin ei taida onnistuu ku o prepaid ja sekin loppu tuosta numerosta..

[/quote]Joku on ladannut telegramin eli pikaviestipalvelun mutta koodi tuli väärään puhelinnumeroon.

Vierailija
18/57 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka ihme minua nuin häiriköittee että soittelee ja kun vastaa niin linja katkeaa? Jos on joku kauppias niin aika huono taitaa olla ko ei ikinä mithään myy tai puhu. Eikä mikähän kaveri voi olla myöskään koska se kyllä puhuis! Olen melkein joka puheluun vastannu kun yksityinen numero soittanu ja aina sama juttu. Alkaa turhauttamaan.. T.12

Vierailija
19/57 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ei halua puhelinnumeronsa näkyvän soiton aikana, ei soita tärkeää asiaa. Salainen numero näkyy kyllä vastaanottajan puhelimessa jos soittajalla ei ole numeron esto päällä soittaessa. Se, haluaako vastata puheluun, jossa soittajan kohdalla näkyy yksityinen numero tai tuntematon numero on sitten ihan vastaajan päätettävissä ei kenenkään toisen. Itse olen lopettanut moisiin puheluihin vastaamisen.

Vierailija
20/57 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:13"]

Se joka ei halua puhelinnumeronsa näkyvän soiton aikana, ei soita tärkeää asiaa. Salainen numero näkyy kyllä vastaanottajan puhelimessa jos soittajalla ei ole numeron esto päällä soittaessa. Se, haluaako vastata puheluun, jossa soittajan kohdalla näkyy yksityinen numero tai tuntematon numero on sitten ihan vastaajan päätettävissä ei kenenkään toisen. Itse olen lopettanut moisiin puheluihin vastaamisen.

[/quote]

Aha, mun syöpädiagnoosi ei sit  vissiin ollut tärkeää asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme