Mikä se tälainen soittelija on? Lukee vain että yksityinen
Siis siinä saapuvan puhelun kohdalla lukee yksityinen. Hälytti vain pari kerta enkä kerennyt vastata, numeroa ei näy,eikä tuohon vo soittaa.
Onko tuo nyt sama asia kuin salainen numero?
Ei ole vain koskaan tullut tollasta yksityinen puhelua.
Kommentit (57)
Minulla on salainen puhelinnumero joka näkyy muiden puhelimissa yksityisenä numerona. Otin salaisen numeron aikoinaan puhelinhäirikön vuoksi.
mulle soitti yksityisestä numerosta. Kuulosti iha joltai nuoremmalta kuin itse ja kysy oonko tyttö vai poika o.O on soittanu pari kertaa ku se alko ja just eilen joku yksityinen numero soitti. En viitti vastata kun voi olla sama tyyppi ja se muuten oli suomesta
Mulle on tullut jo pitkään puheluita yksityisestä numerosta, joka hälyyttää aina niin lyhyesti etten ole kertaakaan ehtinyt vastata. Kumma juttu.
mulle soitti yksityinen numero viime viikon lauantaina n. kello 23 vastasin ja kysyi että kuka olen, vastasin että eikös sun pitäs tietää ku kerta soitii, vastas että emmä sulle soittanu.. siinä vaiheessa laitoin puhelimen kiinni ja ei oo kuulunu mtn jälkeen päin
Minulle soitti eilen aamulla 3 kertaa yksityinen numero klo 9.26, 9.28, 9.32 en tiiä kuka hemmeti se oli, mutta kun olin nukkumassa ja puhelin äänettömällä niin en voinut vastata. Rupesin miettimään et kukahan mahto pommitella :D
vastaamatta moiseen puheluun. Se voi olla niitä, joista vastuu siirtyy kuulijalle, eli sinulle ja puhelinlaskusi kasvaa yllättäen
Minulle soittelee yksityinen numero joka päivä. Antaa piipata ehkä kerran niin en tiedä mikä stalkkeri on kyseessa
Mä vastaan aina ja sen kerran ku näky, että yksityinen numero, soittaja oli Suonenjoen poliisi: olin unohtanut pankkikortin kylmäaseman automaattiin. Sovittiin, että ajellaan Koskeloon ja sain korttini takaisin sieltä.
Meille tk:n sairaanhoitajat ja lääkärit soittaa "yksityisellä".
Meille töihin soittaa päivittäin useampi henkilö yksityisellä numerolla. Ihan tavallisia ihmisiä joilla on numero salainen
Mulle soitti yksityinen numero äsken. Ei ole ennen tommosta tullut, en ehtinyt vastata. Ärsyttävää kun ei näy edes numeron alkua. Siitä voisi edes jotain päätellä. Kaipa se soittaa takaisin jos tärkeää asiaa?
Jos yksityinen numero soitta monta kertaa päivässä kannattaa ladata call blocker
sillä voi estää tuntemattomat jayksityiset numerot
Myös saanut noita numerottomia puheluja. Poliisin soittaessa vois lukea poliisi tai virkavalta tai vain viranomainen, niin muut on sitten mitä on. Tietäis vastata kun poliisi soittais.
Minulle tänään 1.kerta en vastannut.
Mistä se kertoo, että puhelimeen ei enää uskalla vastata, eikä ulkona liikkua.
Olisi ollut Lindströmilläkin kaksi vuotta aikaa tehdä jotain.
No minulla on ainakin yksityinen numero ettei saa selville kuka on soittanut ellei vastaa tai numeroani, Osoitettani eikä nimeäni löydä esim fonectasta että suosittelisin vastaamaan jos Yrityksen johtaja jossa työskentelee soittelee.... mutta tämähän on vain yksittäistapauksia tarkoitetaan niillä pahaakin...
Itselleni se soitti kaksi kertaa putkeen mutta en vastannut koska se voi olla scam eli huijaus
Itselleni se soitti kaksi kertaa putkeen mutta en vastannut koska se voi olla scam eli huijaus
Itelleni se kyseinen numero soitti kaksi kertaa putkeen en vastannut sillä se oli varmasti huijaus
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:13"]
Se joka ei halua puhelinnumeronsa näkyvän soiton aikana, ei soita tärkeää asiaa. Salainen numero näkyy kyllä vastaanottajan puhelimessa jos soittajalla ei ole numeron esto päällä soittaessa. Se, haluaako vastata puheluun, jossa soittajan kohdalla näkyy yksityinen numero tai tuntematon numero on sitten ihan vastaajan päätettävissä ei kenenkään toisen. Itse olen lopettanut moisiin puheluihin vastaamisen.
[/quote]
No nyt puhuttiin numeron estosta nimenomaan. Monilla yrityksillä tuo puhelimessa oletuksena esim. Kela, sosiaalivirasto, poliisi, terveysasema jne. jottei tulisi työntekijöille häiriösoittoja jne. Oletuksesi "ei mitään tärkeää asiaa" on täysin väärä.