Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos otan opintovapaata ja menen vuoden kestävään koulutukseen, jossa on kesäloma?

Vierailija
26.11.2012 |

Millä rahalla elän kesän? Työpaikalta saan kesälomarahat + loma-ajan palkan mutta ei noilla ihan koko kesää (2,5kk) eletä.

En tiedä mahtaisiko ta suostua sellaiseen tai onko edes mahdollista että tekisin kesällä 1,5 kk töitä.

Voisikohan tällaisessa tilanteessa hakea toimeentulotukea?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukea tuskin saisit, eli miksi et etsisi kesätyötä, muualta tai omalta ta:lta?

Vierailija
2/5 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin tein, kun olin kaksi vuotta opintovapaalla töistäni. Samalle työnantajalle menin, mutta eri tehtävään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotukea tuskin saisit, eli miksi et etsisi kesätyötä, muualta tai omalta ta:lta?

En tiedä siis. Olen kyllä menossa työkkäriin selvittämään vaihtoehtojani, täytyypä tämäkin kysyä. ap

Vierailija
4/5 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin tein, kun olin kaksi vuotta opintovapaalla töistäni. Samalle työnantajalle menin, mutta eri tehtävään.

ja mun tilalle olisi kuitenkin palkattu sijainen opintovapaani ajaksi niin ei kai häntä voi pistää kesän ajaksi pois? ap

Vierailija
5/5 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun tilalle olisi kuitenkin palkattu sijainen opintovapaani ajaksi niin ei kai häntä voi pistää kesän ajaksi pois? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi