Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaa niin päähän kun niihin tekstareihin ei voi vastata!

Vierailija
26.11.2012 |

Siis jos lhäetän viestin et moi, voidaanko nähdä tällä viikolla. Motna tuntia istun ja odotan että vastais, sit sovin jo jonkun toisen kanssa muuta nini tää eka jolle on viesti lähetetty niin laittaa viestiä; Moi, joo sopii, nähdäänkö jo tänään?

Noloa siinä sitten sanoa että ei tänään enää sovikaan.

Sen takia viestitellään knu molemmilla pieniä lapsia ettei ole juuri nukuttamassa tms.

Samalla kuitenkin tääkin kenestä nyt puhun itkee miehelleen kun on niin tylsää eikä ketään äitikaveria. Peerrrrrrrr, tää on tosi tosi viimeinen kerta kun tätä kyselen tapaamaan. -_-

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin kyllä kannattaa soittaa. Tekstari on luonteeltaan vähän kuin sähköposti, ei niihin oleteta heti vastattavan vaan sitten kun ehtii.

Vierailija
2/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä kakkonen puhut, mua vaan niin ... ärsyttää. Ilmottais heti vaan ettei sovi ainakaan tänään niin mulla ei koko päivää menis ootellessa toisen vastausta... :/ Noh, ehkä mä selviin... mut ei voi oikein pyykkiäkään alkaa pesemään jos pitäiski yhtäkkii lähtee ulkoilemaan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kaveri, joka haluaa ihan viime tingassa vasta päättää, lähteekö johonkin vai ei. Ja mua taas ärsyttää pitää joku päivä varattuna, jos sitten toinen ilmoittaakin, että ei nyt jaksa. Usein olisi ollut tarjolla jotain muutakin tekemistä josta on sitten sen sovitun jutun takia kieltäytynyt.

Ymmärrän, että menon peruuttaa, jos tulee oikeasti joku este. Mutta tuollainen "katellaan" asenne on ärsyttävä.

Vierailija
4/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka vessassa suihkussa tai imuroi

Vierailija
5/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaneeni tekstiviestiä moneen tuntiin, koska tapanani ei ole vilkuilla puhelinta säännöllisin väliajoin.

Joten tosiaan, jos haluaa vastauksen nopeasti on ainakin mun kaltaisille parempi soittaa. Soittoäänen kun yleensä kuulee varmemmin kuin pelkän tekstarin viestiäänen.

Vierailija
6/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille toiselle koko totuus, että tänään ei enää sovi, koska vastasit niin hitaasti, että ehdin jo sopia toisen tapaamisen. Siinä ei ole mitään noloa ja jos se toinen tajuaa mistään mitään, se tajuaa, että se itse on mokannut. Haistakoon vee.

Vierailija
7/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin kyllä kannattaa soittaa. Tekstari on luonteeltaan vähän kuin sähköposti, ei niihin oleteta heti vastattavan vaan sitten kun ehtii.

Mä kyllä odotan

Vierailija
8/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy heti kärkeen, että: Moi! Kuinka pian ehdit tapaamaan tänään/ sopiiko että tullaan teille tänään käymään/ Nähdäänkö pihalla klo 13? Jos et ehdi/ ei käy, niin vastaa pian että uskallan laittaa pyykkikoneen päälle :) Voidaan mennä muinakin päivinä, milloin sulle sopisi?

Ja sit voit ihan reilusti sopia niiden kavereiden kanssa että jos eivät vastaa pian, niin voitte sopia muuta.

Lapset ja perheet on tosi erilaisia. Meillä ei nuorempien lasten kanssa onnistuneet mitenkään tollaiset spontaanit lähtemiset. Kaikki piti suunnitella hyvissä ajoin ja silti saattoi tulla mutkia matkaan. Esikoisen kanssa mikään ei ollut ongelma. Oltas voitu lähtee vaikka etelään parin tunnin varoitusajalla :)

Ja mä en henk. koht tajua miksi pyykinpesusta pitää tehdä niin iso ongelma. Meillä homma on mietitty niin, että koneen voi jättää päälle vaikka lähtee ulos. siis putkivuoto ei aiheuta muuta vauriota kuin vesihukan viemäriin ja sähkön kanssa ei vuotava vesi aiheuta oikosulkuvaaraa. Ja jos ei voi jättää koneellista pyörimään, niin useimmat koneelliset voi keskeyttää ja taas arimpien pyykkien pesuohjelmat on yleensä tosi lyhyitä.

Vierailija
9/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tekstaa ainakaan mulle. Se, että omistan kännykän ei tarkoita sitä, että olen 24/7 tavoitettavissa. Voin perjantaina unohtaa kännykän kassin pohjalle ja muistaa sen sunnuntaina illalla, kun tarvitsen herätyskelloa maanantaina. Eli en todellakaan kyttää vähän väliä kaipaako minua joku. Eri asia, jos viimeksi tavatessamme ollaan sovittu, esim. että viestitellään lauantaina niin sitten pidän puhelimen kuulomatkan päässä ja tarkistan onko tullut viestejä.

Vierailija
10/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tekstaa ainakaan mulle. Se, että omistan kännykän ei tarkoita sitä, että olen 24/7 tavoitettavissa. Voin perjantaina unohtaa kännykän kassin pohjalle ja muistaa sen sunnuntaina illalla, kun tarvitsen herätyskelloa maanantaina. Eli en todellakaan kyttää vähän väliä kaipaako minua joku. Eri asia, jos viimeksi tavatessamme ollaan sovittu, esim. että viestitellään lauantaina niin sitten pidän puhelimen kuulomatkan päässä ja tarkistan onko tullut viestejä.

"Kyttäilen" puhelintani vain, jos tiedän odottaa viestiä. Muussa tapauksessa saatan tosiaan huomata saapuneen viestin vasta tuntien päästä - joskus jopa vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
11/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vielä ottaa päähän joidenkin ihmisten tapa jättää vastaamatta kokonaan puheluihin tai viesteihin, vaikka asia olisi mikä. Joskus vastausta saa odottaa päivätolkulla, ja jos laittaa uuden tekstiviestin niin toinen osapuoli kokee sen ahdisteluna. huoh.. Eräs ihminen tekee tätä jatkuvasti, samoin kuin sitä että tekee säännönmukaisesti oharit ilmoittamatta mitään. Tulee itselle olo että on toisen mielestä niin tarpeeton tai arvoton ettei tarvitse vaivautua kertomaan ettei nyt nähdäkään tms. Ja jos sovitun tapamisajan jälkeen laittaa hälle viestiä niin ei välttämättä vastaa siihenkään ti sitten selostaa jotain ihan kummallista.

Vierailija
12/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tekstaa ainakaan mulle. Se, että omistan kännykän ei tarkoita sitä, että olen 24/7 tavoitettavissa. Eli en todellakaan kyttää vähän väliä kaipaako minua joku.

Työpäivinä kännykkä on tuossa työpöydällä koneen vieressä, joten näen viestin yleensä samantien ja vastaan siihen. Mutta töissäkin on hetkieä jolloin puhelin ei ole mukana tai en voi viestiin vastata.

Ja varsinkin vapaa-ajalla, en tarkasta minuutin välein onko joku tekstannut. Usein kun lähden muksujen kanssa pihalle, jätän puhelimen sisälle.

AP:lla on jotenkin maailmannapa asenne. Toisen pitäisi olla liimattuna kännykkään kun arvon rouva saattaa lähettää viestin. Niin ja miksi et voin vai sanoa, että ehdit jo sopia jotain muuta. Kyllä naisilla on joskus vaikeaa... :)

Isi35

Vierailija
13/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen ihminen osaa laittaa kännykän vaikka piippaukselle kun on lapsi nukkumassa.

Vierailija
14/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syykin on niin yksinkertainen, että ei yksinkertaisesti vaan kiinnosta ko. ihmisten seura. Joitain on nähtävä tietyin väliajoin "pakon edestä", mutta tosiasiassa olisin vain omissa oloissani ja ärsyynnyn usein jos joku ehdottaa tapaamista. Olen asiasta kertonut monelle kaverilleni, mutta he eivät tunnu tajuavan ettei minua kiinnosta mikään joutava oleskelu ja kuulumisten vaihtaminen. Siksi ärsyttääkin muutama, jotka loukkaantuu aina jos en osaa heti vastata, että huvittaako kahden viikon päästä lähteä kahville vai ei. AP, sinuakaan tuskin kukaan pakottaa pitämään yhteyttä tuohon ihmiseen?

Vierailija
15/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.15

Vierailija
16/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihmiset, jotka lähettävät tekstiviestin jos HEILLÄ on asiaa. En juuri ikinä vastaa viestillä, soitan takaisin tai olen kokonaan vastaamatta. Minä en vain pidä tekstiviesteistä. Jos minulla on asiaa, soitan. Jos en halua olla puhelimen ulottuvilla, laitan sen äänettömälle tai kiinni.

Vierailija
17/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ehtinyt sopia jo jotain muuta, niin sanot, "sori, ehdin jo sopia toisen jutun tälle päivälle, kun susta ei kuulunut. Mutta mites huomenna tai ylihuomenna, mikä aika sopis sulle?"

Ei kovin vaikeeta?

Ja mä ainakin soitan perään, jos oikeasti joku kiireinen juttu, eikä tekstariin tuu vastausta.

Vierailija
18/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun istä pesukonetta ei vaan saa jättää yksin päälle. Eli kotona on oltava, jos haluat, että vakuutus korvaa jos jotain tapahtuu.

Pesukone voi myös syttyä palamaan, ja jos et vaikka tuntiin ole kotona, niin kyllä vahingot jo siinä vaiheessa tulevat aika kalliiksi.

Siksi minä joudun suunnittelemaan milloin laitan pesukoneen päälle.

Kysy heti kärkeen, että: Moi! Kuinka pian ehdit tapaamaan tänään/ sopiiko että tullaan teille tänään käymään/ Nähdäänkö pihalla klo 13? Jos et ehdi/ ei käy, niin vastaa pian että uskallan laittaa pyykkikoneen päälle :) Voidaan mennä muinakin päivinä, milloin sulle sopisi?

Ja sit voit ihan reilusti sopia niiden kavereiden kanssa että jos eivät vastaa pian, niin voitte sopia muuta.

Lapset ja perheet on tosi erilaisia. Meillä ei nuorempien lasten kanssa onnistuneet mitenkään tollaiset spontaanit lähtemiset. Kaikki piti suunnitella hyvissä ajoin ja silti saattoi tulla mutkia matkaan. Esikoisen kanssa mikään ei ollut ongelma. Oltas voitu lähtee vaikka etelään parin tunnin varoitusajalla :)

Ja mä en henk. koht tajua miksi pyykinpesusta pitää tehdä niin iso ongelma. Meillä homma on mietitty niin, että koneen voi jättää päälle vaikka lähtee ulos. siis putkivuoto ei aiheuta muuta vauriota kuin vesihukan viemäriin ja sähkön kanssa ei vuotava vesi aiheuta oikosulkuvaaraa. Ja jos ei voi jättää koneellista pyörimään, niin useimmat koneelliset voi keskeyttää ja taas arimpien pyykkien pesuohjelmat on yleensä tosi lyhyitä.

Vierailija
19/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tekstaa, mä soitan takaisin. Ja en todellakaan istu puhelimen vieressä, eli en kuule tekstiääntä. Soiton kuulen.

Jokainen ystäväni tietää tämän ja silti joku aina tekstaa ja ihmettelee miksi en vastaa.. no en vastaa kun en kuule.

Ärsyttävimpiä on ihmiset jotka ei vastaa puhelimaan kun soitat. Tiedät että on muutenkin koko ajan puhelimen vieressä mutta ei vaan huvita vastata.

Vierailija
20/24 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Ärsyttävimpiä on ihmiset jotka ei vastaa puhelimaan kun soitat. Tiedät että on muutenkin koko ajan puhelimen vieressä mutta ei vaan huvita vastata.

Tämä. Voi jeesus miten tämä vituttaa! Mulla ystävä joka toimii näin. Ei vaan huvita. Kohta entinen ystävä.