Ottaa niin päähän kun niihin tekstareihin ei voi vastata!
Siis jos lhäetän viestin et moi, voidaanko nähdä tällä viikolla. Motna tuntia istun ja odotan että vastais, sit sovin jo jonkun toisen kanssa muuta nini tää eka jolle on viesti lähetetty niin laittaa viestiä; Moi, joo sopii, nähdäänkö jo tänään?
Noloa siinä sitten sanoa että ei tänään enää sovikaan.
Sen takia viestitellään knu molemmilla pieniä lapsia ettei ole juuri nukuttamassa tms.
Samalla kuitenkin tääkin kenestä nyt puhun itkee miehelleen kun on niin tylsää eikä ketään äitikaveria. Peerrrrrrrr, tää on tosi tosi viimeinen kerta kun tätä kyselen tapaamaan. -_-
Kommentit (24)
että menoja sovitaan tyyliin tunti ennen kuin nähdään.
Minä sovin menot paria viikkoa ennen, ja viikot on jo etukäteen täynnä. En käsitä tuollaista, että yhtäkkiä saadaan päähän että nyt kaipaan seuraa, ja sitten ärsyynnytään siitä, että muut eivät vastaa heti viestiin.
Muuta ap taktiikkaa. Kalenteri esiin ja sovit ne menot hyvissä ajoin. Niinhän sinä teet kaikessa muussakin elämässäsi.
Kysy heti kärkeen, että: Moi! Kuinka pian ehdit tapaamaan tänään/ sopiiko että tullaan teille tänään käymään/ Nähdäänkö pihalla klo 13? Jos et ehdi/ ei käy, niin vastaa pian että uskallan laittaa pyykkikoneen päälle :) Voidaan mennä muinakin päivinä, milloin sulle sopisi?
Ja sit voit ihan reilusti sopia niiden kavereiden kanssa että jos eivät vastaa pian, niin voitte sopia muuta.
Lapset ja perheet on tosi erilaisia. Meillä ei nuorempien lasten kanssa onnistuneet mitenkään tollaiset spontaanit lähtemiset. Kaikki piti suunnitella hyvissä ajoin ja silti saattoi tulla mutkia matkaan. Esikoisen kanssa mikään ei ollut ongelma. Oltas voitu lähtee vaikka etelään parin tunnin varoitusajalla :)
Ja mä en henk. koht tajua miksi pyykinpesusta pitää tehdä niin iso ongelma. Meillä homma on mietitty niin, että koneen voi jättää päälle vaikka lähtee ulos. siis putkivuoto ei aiheuta muuta vauriota kuin vesihukan viemäriin ja sähkön kanssa ei vuotava vesi aiheuta oikosulkuvaaraa. Ja jos ei voi jättää koneellista pyörimään, niin useimmat koneelliset voi keskeyttää ja taas arimpien pyykkien pesuohjelmat on yleensä tosi lyhyitä.
voi syttyä palamaan, siksi ei voi kotoa lähteä. Se vesi siinä harvalla on ongelma kun yleensä lattiakaivo lähellä. Myös tv ja kahvinkeitin voi syttyä palamaan. Kerran syttyi kahvinkeitin palamaan vaikkei edes töpseli ollut seinässä.
että menoja sovitaan tyyliin tunti ennen kuin nähdään.
Minä sovin menot paria viikkoa ennen, ja viikot on jo etukäteen täynnä. En käsitä tuollaista, että yhtäkkiä saadaan päähän että nyt kaipaan seuraa, ja sitten ärsyynnytään siitä, että muut eivät vastaa heti viestiin.Muuta ap taktiikkaa. Kalenteri esiin ja sovit ne menot hyvissä ajoin. Niinhän sinä teet kaikessa muussakin elämässäsi.
vois sopia jotain kalenteriin, mistä tiedän onko lapset terveenä? Tuleeko työkeikkaa? Milloin mitäkin, koskaan ei ole mikään onnistunut jos olen jotain etukäteen sopinut jonkun kanssa, aina jollekkin tulee este. En voi käsittää että joku sopii jotain etukäteen.
vasta illalla yhdentoista jälkeen tekstarit kun menen nukkumaan. Vastaan sitten seuraavana päivänä. En todellakaan muista ja ehdi vastailla heti.