Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä V***** yläkerran naapuri oikein tekee?! Ehdotuksia?

Vierailija
26.11.2012 |

Kiva herätä siihen, että yläkerran naapurista alkaa kuulua yli tunnin ajan ihan saakelinmoinen kolina ja ryminä ja natina ja vikinä, niinkuin huonekaluja siirrettäisiin paikoilleen ja pois paikaltaan ja lattiaa vedettäisiin ikkunalastalla ja kolisevia tavaroita heiteltäisiin lattioille. Menee niin hermot! Kyseessä ei ole muutto sen tiedän. Jos siivoavat, niin kenellä vi™™™ menee yhden huoneen siivoamiseen yli tunti ja miten siinä pitää pitää niin jumalatonta mekkalaa. Tähän asti ovat siirtäneet varmaan kaikki huonekalunsa jo sata kertaa.

Kenelläkäään ehdotuksia, mistä voi olla kyse, en tajua!

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli taannoin tollanen yläkerran naapuri, joka piti ihme kolinaa ja meteliä keskellä yötä ja jokaikinen yö. Tosiaan täytyi miettiä, että mitä se tekee siellä öisin kun joka yö suurin piirtein samaan aikaan kaatui joku hieman painavampaa materiaalia ole tavarakasa pitkin lattioita ja hirvee kolina. Pitääkö tavarat sijoitella siten, että niihin törmää yöllä pimeässä mennäkseen vessaan, jossa tämä ihana naapuri (mies) sai aikaiseksi sellaisen kusilorinan pönttöön, että mitkään korvatulpat ei siihen auttaneet.

Anteeksi, minulla ei siis ole vastausta kysymykseesi, kun samaa olen joutunut itsekin ihmettelemään.

Vierailija
2/86 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska et itse saa äänekästä BDSM-seksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sehän se on, ettei sieltä kuulu ihmisten ääniä lainkaan, pelkkää huonekalujen kolinaa ym. Nyt jatkunut jo kaksi tuntia...

Vierailija
4/86 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun elämää. Olenko kirjoittanut nukkuessani tänne? Onko nuo yökolisijat joku uusi ihmisrotu, vai onko ne niitä masentuneita, jotka ei saa yöllä unta. Istuisivat edes hiljaa sohvallaan...

Vierailija
5/86 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta piti kamalaa meteliä, siirteli huonekaluja jne. Paras arvaukseni oli, että sillä oli vuodesohva, jolla se nukkui ja iltaisin aina avasi sen ja siirteli muut tavarat pois tieltä. Tai sitten vaan tykkäsi järjestellä ja siivota joka ilta, mutta ihmetytti se kolina.

Vierailija
6/86 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilee siellä? Itselläni kämppis jolla 'kuntokeskus' ja uusin tuttavuus; hyppynaru.

Korvat kiittävät kun treenaus käynnissä, huoh. Ja varmasti oltais lennetty jo ulos jos kerrostalossa asuttaisiin.

Vierailija
7/86 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tuollainen yläkerran naapuri! Kolina alkaa aina keskiyön jälkeen, tosiaan vaikuttaisi että huonekaluja siirrettäisiin joka yö paikasta toiseen. Ja jos ei sitä niin sitten lauletaan kovaan ääneen joululauluja.

Monta kertaa tehnyt mieli mennä keskellä yötä sanomaan, että jotkut ihmiset elävät normaalia päivärytmiä mutta ei ole ollut vielä pokkaa.

Vierailija
8/86 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta alkaa ryminä klo 22 aikoihin ja aamulla puoli kuuden aikaan. Viikonloppuisin puoli kuusi. Ja kestää noin puoli tuntia. Aluksi mietin että vuodesohva, mutta eihän sen avaamiseen mene kuin muutama minuutti.

Vierailija
9/86 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myö samanlaiset yläkertalaiset. Kaiken hyvän lisäksi he ovat myös musikaalisia! Pianoa soitellaan ahkerasti, toki ilman vaimentavaa pedaalia. Tässä pari kesää sitten joku tunnollinen heillä harjoitteli Fur Eliseä kolme kuukautta... kertosäettä siis. Heillä on myös basso, sähköbasso tietenkin, jonka kotiläksyt tehdään yöllä. Kerran olen muuten jopa heille valittanut. Silloin soittivat bongorumpuja yhden aikaan yöllä parvekkeella =)

Vierailija
10/86 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon remppaa tekevät. Tosin siitä pitäisi olla ilmoitus edes ilmoitustaululla, jos ei ole postiluukusta tipahtanut.

Vierailija
11/86 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vähän kummallinen yläkerran naapuri. Hän alkaa usein kymmeneltä tai yhdeltätoista illalla/yöllä imuroimaan ja siirtelee siinä samalla ilmeisesti huonekaluja pois tieltä. Mikä oudointa, hänellä on lapsia. Luulisi heidänkin heräävään tuollaiseen mökään.

Monena yönä myös kävelee kiukkuisin askelin pitkin asuntoaan.

Vierailija
12/86 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen yläkerran naapuri alko myös joka ilta kuntoilemaan klo. 23.00 Ainakin painojennostelusta lähtee jumalaton kolina, vaikka sillä kuulemma oli matto alla. Onneks se muutti jonnekin muualle...

Vierailija
13/86 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se itsestään imuroiva  "robottiimuri", aika monella niitä alkaa olemaan.

Vierailija
14/86 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yläkertanaapurilla kaksi kissaa. Ne aloittavat tiettyyn aikaan illasta "iltarumban" jota kestää tietyn aikaa. Lelut siellä pyörii lattialla ja toisinaan taitaa jotain isompaakin tippua. Joskus on aikamoinen meno, ilmeisesti, kun isäntäväki ei ole kotona rauhoittelemassa.

Tuttuja ääniä kun meilläkin on kissa. Aikansa ravaa, ja sitten menee laatikolleen :)

Vierailija
15/86 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin yläkerran naapuri imuroi yöllä, jopa 01.00.

Vierailija
16/86 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä minun alakerran naapureita. Tiedän itse että siivoan öisin kun saan pienimmäisen nukkumaan, joten on tullut monena yönä kolisteltua. Yksin kun on lasten kanssa, niin mitään en saa päivisin tehtyä. Pienin kun ei oikein allergioiden takia nuku päikkäreitäkään =/ Ja sitten on vielä sekin että tuo pieni hakkaa kaikkea mahdollista kaikella mahdollisella. Ihan hirveä mekkala lähtee toisesta. Tänäänkin mietin, että miltä mahtaa kuulostaa alakerrassa. Ja käy sääliksi *pahoittelut siitä*. En oikein tuollaista 11 kk:n ikäistä voi siten koko ajan kieltää että ymmärtäisi. Tempperamenttia kun on muutenkin. Ja yritän saada omalta osaltani kolistelut loppumaan. Heti kun kämppä on valmis, niin lupaan olla hissunkissun. Ja jos askeleeni alas kuuluvat, niin saatan yöllä ottaa tosi nopeita askeleita kun juoksujalkaa pienen luokse riennän siivouksen lomasta. Ja tuo imurointi... Siihen olen myös useasti illalla syyllistynyt kun olen kasannut huonekaluja ja niistä on tullut pientä purua joka sitten aamulla voisi olla lapseni suussa. Anteeksi häiriö. 

p.s. Kerran myös pesukone huusi vielä kymmenen jälkeen. Silloin pienin oli oksentanut sänkyyn, oli pakko pestä pyykki yötä vasten. Sen jälkeen en ole pyykkikonetta yöaikaan pyörittänyt. 

p.p.s. Minua ei haittaa teiltä tuleva musiikin ääni, eikä ole häirinnyt kolinatkaan. Ollaan varmasti itse se pahin painajainen. Hiljalleen tämä koti kuitenkin selvenee. 

Vierailija
17/86 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainakaan minun yläkerran naapuri, sillä siellä ei asua lapsia.

Vierailija
18/86 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 21:28"]

Onkohan täällä minun alakerran naapureita. Tiedän itse että siivoan öisin kun saan pienimmäisen nukkumaan, joten on tullut monena yönä kolisteltua. Yksin kun on lasten kanssa, niin mitään en saa päivisin tehtyä. Pienin kun ei oikein allergioiden takia nuku päikkäreitäkään =/ Ja sitten on vielä sekin että tuo pieni hakkaa kaikkea mahdollista kaikella mahdollisella. Ihan hirveä mekkala lähtee toisesta. Tänäänkin mietin, että miltä mahtaa kuulostaa alakerrassa. Ja käy sääliksi *pahoittelut siitä*. En oikein tuollaista 11 kk:n ikäistä voi siten koko ajan kieltää että ymmärtäisi. Tempperamenttia kun on muutenkin. Ja yritän saada omalta osaltani kolistelut loppumaan. Heti kun kämppä on valmis, niin lupaan olla hissunkissun. Ja jos askeleeni alas kuuluvat, niin saatan yöllä ottaa tosi nopeita askeleita kun juoksujalkaa pienen luokse riennän siivouksen lomasta. Ja tuo imurointi... Siihen olen myös useasti illalla syyllistynyt kun olen kasannut huonekaluja ja niistä on tullut pientä purua joka sitten aamulla voisi olla lapseni suussa. Anteeksi häiriö. 

p.s. Kerran myös pesukone huusi vielä kymmenen jälkeen. Silloin pienin oli oksentanut sänkyyn, oli pakko pestä pyykki yötä vasten. Sen jälkeen en ole pyykkikonetta yöaikaan pyörittänyt. 

p.p.s. Minua ei haittaa teiltä tuleva musiikin ääni, eikä ole häirinnyt kolinatkaan. Ollaan varmasti itse se pahin painajainen. Hiljalleen tämä koti kuitenkin selvenee. 

[/quote]

Et voi olla tosissasi. Siis siivoat öisin kun muka et päivällä ehdi?! Juu, olette tosiaan se pahin painajainen, onneksi ette meidän naapureita.

Vierailija
19/86 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai etten laiskuuttani päivällä siivoaisi =D Heh... Siitä ei kyllä ole kyse, vaan tästä: muutin yksin ja siivoan yksin hiljalleen asuntoa kuntoon, pala kerrallaan. Ai miksi en tee noita suurempia operaatioita päivällä? VASTAUS ON PIENI LAPSENI, joka on IKILIIKKUJA. Nopea, kiipeilee ja repii, saa laatikot ja kaapit jne. kaiken auki. On vahva kuin härkä ikäisekseen ja kokoisekseen. Jatkuvia vaaratilanteita oli missä hyvänsä. On pakko häntä vahtia. En voi keskittyä mihinkään muuhun. Ne tilat jossa oleskellaan päivällä, ovat kunnossa mutta monessa muussa on laittamista. Esimerkiksi vanhempien lasten huoneissa huonekalumuutos meneillään, kun muuton vuoksi kaikki entiset ratkaisut eivät enää toimikaan =( Yöllä ainoastaan voin liikutella raskaita huonekaluja, laatikoita jne. ilman että on riskiä pienen loukkaantumisesta. SEN VUOKSI SIIVOAN ÖISIN. 

Tämä loppuu aikanaan. Siihen asti pahoittelut naapureita kohtaan. Ainoa joita asia voi häiritä ovat tosiaan alakerrassa asuva perhe. Haluaisin nähdä tuon äskeisen kommentoijan minun tilanteessani ja hänen ylivertaisen ratkaisunsa ongelmaani =D Yksinhuoltaja antaa päivällä kaikkensa lapsilleen ja yöllä tekee sen mitä päivisin tuon em. syyn vuoksi ei pysty. Kuten mm. opiskelee siivouksen lomassa jotta voisi siirtyä työelämään kun nuorin on riittävän kypsä menemään päiväkotiin.

Vierailija
20/86 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäpä alakerran yörauha? Onko se sinulle yhdentekevää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi