Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäni kohtuutonta!!!!! :(

Vierailija
26.11.2012 |

Meillä on monta lasta ja olen kotiäitinä. Vain yksi heistä nukkuu päiväunia. Yksi käy koulua. Muut ovat kotona.

Eilen illalla sain kello 21:10 viimeisen lapsen nukahtamaan. Nukutin kaikki, mieheni makasi tietokoneella.

Kello 21:15 istahdin olohuoneeseen kännykkäni kanssa ja naureskeli av:lle kello 21:45 asti eli puoli tuntia. Sitten menin suihkuun. Olin suihkussa 30 minuuttia.

Lähdin nukkumaan kello 22:15. Nukumme eri huoneissa sillä mieheni ei siedä nuorimman yöheräilyä.

Nuorin herätti minua usein yöllä. Huutaa ja huutaa eikä meinaa rauhoittua.

Kello 5 huuto yltyi eikä mikään hyssyttely auttanut. Tulin hänen kanssaan olohuoneeseen ja mieheni oli juuri valmistautumassa töihin.

Mainitsin hänelle, että en jaksa kun pitää herätä kello 5 eikä saa edes nukkua yöllä. Mieheni alkoi mäkättämään, että ei ymmärrä miten joku voi surffata netissä kaksi tuntia illalla jos on kerran niin väsynyt ja sitten vielä keksii mennä suihkuun yöllä!

Sanoin että olin 30 min netissä enkä kaksi tuntia. Mieheni jänkkäsi vain vastaan. Sitten hän väitti että menin kello 00 nukkumaan. Sekään ei ole totta.

Hän syyttää että olen sen takia väsynyt kun menen liian myöhään nukkumaan ja olin liian kauan netissä.

Eikö sitä saisi edes hetkeksi istahtaa illassa ja lukea jotain netistä???

Ärsyttää!!! Mielestäni mieheni on kohtuuton!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kokeiltiin jonkin aikaa, että mies koti-isänä ja minä töissä. Ei puhettakaan, että joskus ysin jälkeen illalla olisin jaksanut koneella roikkua tai tehdä yhtään mitään . mies taasjaksoi pelailla tunti tolkulla... on se kotona olo niin rankkaa :)

Miehen iltakukkumiset loppu, kun joutui töihin.

ap oli netissä puoli tuntia. Kivoja nuo teidän perheongelmista avautumiset mutta ei liity tähän asiaan mitenkään.

väsyttää jo noi kitisevät kotiäidit. Ja se apn puolituntia palstalla on tod näk. apn ajankäsitys . Miestä vaan vituttanu kun akka roikkuu kaiket illat täällä lässyttämässä ja valittaa sitten väsymystä. Ap ja muut patalaiskat työnlusmuajat TÖIHIN!!

joka aamu, ja selviytyy tilanteesta vain räksyttämällä ja nimittelemällä muita äitejä nimettömänä netissä? Sori vaan, mutta tuon ilkeän vastenmielisen kirjoitustyylin takaa löytyy poikkeuksetta huonosta omatunnosta kärsivä mamma, joka näkee pikkuisiaan vain vilaukselta. Otan osaa, jos et osannut asettaa arvojasi oikeaan järjestykseen.

Ethän muuten vain käyttänyt itseesi aikaa tänään? Esim. peilailemalla ennen töihinmenoa? Lusmusitko töissä kahvikupin äärellä? Jaarittelitko työkaverin kanssa?

Entä saivatko omat lapsesi sinulta syliä ja halia muulloinkin kuin hetken ennen nukkumaanmenoa? Kukahan heitä tänään lohdutti, opetti, paijasi ja sylitteli?

Uskotaanhan me kaikki, että ap:n elämä on hirveää maleksimista ja lusmuilua. Vaikuttaa todella itsekeskeiseltä ihmiseltä, joka päivät pitkät LUSMUILEE ja elää loiselämää. Ap, tiedän hyvin, miten helkkarin rankkaa raadantaa ja suorittamista elämä pienten lasten kanssa voi olla. Ole hyvä ja ota itsellesi vapaa-aikaa iltaisin. Vaikka tunti. Tee silloin mitä haluat. Jokaisen täytyy saada hetki itsekseenoloa ja rauhallista aikaa, mieluiten päivittäin. Miehesi täytyy suostua hoitamaan yhteisiä lapsianne tuolloin. Voitte koko perhe paremmin, kun sinun ei tarvitse uhrata itseäsi 24/7 muiden hyväksi.

Vierailija
22/32 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tässä se joka valittaa, ei miehensä. Joten silloin ap on se, jonka pitää muuttaa toimintamalliaan.

Ja ihan oikeasti, ei sen pitäisi tulla yllärinä, että jos suoltaa tuvan täyteen lapsia muutamassa vuodessa, niin jossain kohtaa leikkaa kiinni.

Mitäs jos se mieskin on hyvin väsynyt? SIllä vaan ei ole varaa alkaa märistä aamuviideltä että voi että kun en kyllä nyt jaksa, kun sen on mentävä TÖIHIN.

Ap avautui siitä, että mies oli valittanut hänen lepohetkistään!

Tuollaisia juttuja kirjoittavat vain katkerat lapsettomat ihmiset, jotka eivät tiedä elämästä lapsiperheessä yhtään mitään Tai ne, jotka tunteettomasti lykkäävät oman vauvansa päiväkotiin 10 h päiviksi puolivuotiaina, ja jäävät siten myös melko ymmärtämättömiksi pikkulapsiperheen elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tässä se joka valittaa, ei miehensä. Joten silloin ap on se, jonka pitää muuttaa toimintamalliaan.

Ja ihan oikeasti, ei sen pitäisi tulla yllärinä, että jos suoltaa tuvan täyteen lapsia muutamassa vuodessa, niin jossain kohtaa leikkaa kiinni.

Mitäs jos se mieskin on hyvin väsynyt? SIllä vaan ei ole varaa alkaa märistä aamuviideltä että voi että kun en kyllä nyt jaksa, kun sen on mentävä TÖIHIN.

Tuollaisia juttuja kirjoittavat vain katkerat lapsettomat ihmiset, jotka eivät tiedä elämästä lapsiperheessä yhtään mitään Tai ne, jotka tunteettomasti lykkäävät oman vauvansa päiväkotiin 10 h päiviksi puolivuotiaina, ja jäävät siten myös melko ymmärtämättömiksi pikkulapsiperheen elämästä.

Mulla on kolme lasta. Kolme siksi, että siinä menee mun jaksamisen raja. Kolme siksi, ettei niiden elättäminen ole kohtuuton taakka perheellemme, ja jotta aikaa jää jokaiselle yksin ja yhdessä.

Sen lisäksi mä olen tehnyt töitä aina siitä lähtien kun lapset on olleet n 4kk ikäisiä. Olemme miehen kanssa vuorotelleet lastenhoidossa niin, että lapset on hoidettu kotona 7, 4,5 ja 2-v ikäisiksi. Tämä on ollut loistava ratkaisu, koska meillä ei ole sen takia koskaan käyty ap:n perheen kaltaisia keskusteluita. Molemmat tietää millaista on olla kotona lasten kanssa ja millaista on tehdä töitä.

Musta lähinnä tuntuu, että ne on täällä ne isoperseiset kotiäidit, jotka ei ollenkaan tajua sitä, että klo 5 aamulla töihin lähdössä olevalle ihmiselle on aika turha lähteä inisemään kuinka itseä väsyttää, se on aika pahaa vittuilua ihmiselle, joka joutuu tekemään aika helvetisti töitä, että toinen osapuoli saa kasvattaa kotona sitä isoa persettään.

Mene ap töihin! Vai eikö susta ole muuhun kuin sikiämään ja isoa persettä kasvattamaan? Voisi miehesikin ilahtua, kun ei olisi enää niin helvetillinen taakka harteillaan.

Vierailija
24/32 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vässykkä lukemaan. Se oli ap joka alkoi aamuviideltä vänisemään, kuinka hän ei millään jaksa. ONko se joku ihme, jos tuolloin töihin lähdössä oleva mies vähän ärähtää?

Itse ainakin ärähtäisin, jos mies alkaisi jotain tuollaista esittämään.

Vierailija
25/32 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten kastelu 2 min,

shamppoon laitto et vaikutus 3 min

hiusnaamio 10 min

sheivaukset 5 min (ei lisä aikaa lasketa tälle teen sen naamion aikaan)

kasvojen pesu ja naamiot/kuorinnat 15 min

välissä pitäis huuhtoa nuo hyvin ja kerrankin haluan tehdä jotain kiireettä.

mun suihku kestää kevyesti yli 45 minuuttia rasvauksineen lähemmäksi tunnin

Vierailija
26/32 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten kastelu 2 min,

hiusnaamio 10 min

yhtaikaakin... Mutta ehkä mä olen joku superihminen, kun olen keksinyt näinkin toimia. Perus av-mamma siis tönöttää siellä suihkussa ensin sampoot tukassa, sitten naamiot tukassa, sitten sheivaa, sitten laittaa kasvonaamion....?

Mä pesen tukan, laitan hoitoaineen tukkaan, siinä samalla pesen hampaat, kuorin naaman ja sheivaan. Sitten huuhtelen ja lähen veks.

Vierailija
27/32 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ynnynnynny ite oot lapses hankkinu surffailisit päivällä tai mee töihin ja sano miehelle että jää kotiin tai hankitte hoitajan.

Vierailija
28/32 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten kastelu 2 min,

hiusnaamio 10 min

yhtaikaakin... Mutta ehkä mä olen joku superihminen, kun olen keksinyt näinkin toimia. Perus av-mamma siis tönöttää siellä suihkussa ensin sampoot tukassa, sitten naamiot tukassa, sitten sheivaa, sitten laittaa kasvonaamion....?

Mä pesen tukan, laitan hoitoaineen tukkaan, siinä samalla pesen hampaat, kuorin naaman ja sheivaan. Sitten huuhtelen ja lähen veks.

mahtaa olla melko pitkät hiukset ja lisäkkeet jos saa menemään noin kauan aikaa

Ja ei kai minkään shampoon nykyään tarvi antaa vaikuttaa 3min? Shampoo poistaa vain lian hiuksista, hoitoaineet sitten nimensä mukaisesti hoitavat.

Ja sitten vielä ihon rasvaukseen menee 15min? En tajuu.

Vierailija
29/32 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla ehtii roikkumssn päivälläkin ja suihkussa käymään ennen kuin laittaa lapset nukkumaan. Varsin kun kotona on ukko lasten kanssa. Siitä vaan heti nukkumaan kun lapsetkin nukahtaa.

Vierailija
30/32 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on oikeus ottaa puoli tuntia tietokoneaikaa ja puoli tuntia aikaa itsensä hoitamiseen iltaisin. Mies ei selvästikään tee heillä osuuttaan. Ja ei, enn ole kotiäiti, vaan käyn töissä kodin ulkopuolella. Ap:lle suosittelen tilanteen yläpuolelle nousemista ja rauhallista neuvottelua miehen kanssa. Jos se ei ole lainkaan mahdollista, ymmärrän hyvin, että alkaa houluttaa hoitaa lapsia vuoroviikoin, siis erota.

Vierailija
31/32 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeorja olet muutenkin. vaikka miehesi käy töissä niin silti on kyllä penikkamaista makoilla koneella jos on ensin tehnyt monta kersaa.

en oikein teitä kumpaakaan ymmärrä. Miehesi elää kuin olisi sinkku tai jotain. tulee varmaan valmiiseen pöytäänkin syömään.

Vierailija
32/32 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta. Kolme siksi, että siinä menee mun jaksamisen raja. Kolme siksi, ettei niiden elättäminen ole kohtuuton taakka perheellemme, ja jotta aikaa jää jokaiselle yksin ja yhdessä.

Sen lisäksi mä olen tehnyt töitä aina siitä lähtien kun lapset on olleet n 4kk ikäisiä. Olemme miehen kanssa vuorotelleet lastenhoidossa niin, että lapset on hoidettu kotona 7, 4,5 ja 2-v ikäisiksi. Tämä on ollut loistava ratkaisu, koska meillä ei ole sen takia koskaan käyty ap:n perheen kaltaisia keskusteluita. Molemmat tietää millaista on olla kotona lasten kanssa ja millaista on tehdä töitä.

Musta lähinnä tuntuu, että ne on täällä ne isoperseiset kotiäidit, jotka ei ollenkaan tajua sitä, että klo 5 aamulla töihin lähdössä olevalle ihmiselle on aika turha lähteä inisemään kuinka itseä väsyttää, se on aika pahaa vittuilua ihmiselle, joka joutuu tekemään aika helvetisti töitä, että toinen osapuoli saa kasvattaa kotona sitä isoa persettään.

Mene ap töihin! Vai eikö susta ole muuhun kuin sikiämään ja isoa persettä kasvattamaan? Voisi miehesikin ilahtua, kun ei olisi enää niin helvetillinen taakka harteillaan.

no huh!!! Eivät kaikki ole hoitoalalla hoitamassa ihmisiä kuten sinä hurmaava ja ei yhtään kateellinen katkera ihminen.

tai toinen mahdollsiuus osa-aikatyöhön lienee siwan kassa.

olet puhetyylisi perusteella sh todennäköisimmin tai kaupan kassa.

kaikilla aloilla ei ole osa-aikatyötä.