Revenneet vatsalihakset?
Onko muilla raskaudessa revennyt vatsalihakset? Kuinka pahasti? Miten palautunut? Ja jos ei niin mitä olet/on tehty? Kun mulla on semmonen "pallo" tossa ylävatsassa ja lääkäri vaan sanoi että lihakset ovat revenneet ja sisäelimet on siinä ja katsotaan miten lihakset palautuu... Vähän ympäripyöreetä oli vaikka yritin lisääkin kysyä!
Kommentit (5)
synnytin viimeksi 3.5 vuotta sitten. Navan yläpuolella on sellainen just mitä kuvailit. Pikkuhiljaa se on siitä pienentynyt ja vähemmän häiritsee nyt kun alussa, on ehkä reilun kolikon kokoinen nykysin. En nyt halua mihinkään leikkaukseen sen takia kuitenkaan, mutta lievästi se ärsyttää. Mietin että jos kovasti treenaisi niin katoaisikohan sitten ittestään?
Ja mulla on kyllä a bout 15cm tohon "reilun kolikon verran" matkaa! Voi itku...
mutta siis mulla on ilmeisesti huomattavasti pienempi se repeämä? muutama sentti korkeintaan.
En kyllä enempää lapsiakaan halua. Varmaan jos vielä kerran kokeilis niin vatsalaukku roikkuisi sen jälkeen mahan ulkopuolella :(
Toivottavasti saat apua ongelmaan, ei ole kiva kuitenkaan kun ihmiset tuoijottaa ja ihmettelee jotain tollaista
Kiitos sinulle...