Elämä on lyhyt ja sitten me kuolemme.
Miksi emme nauttisi nyt kun (jos) kaikki on hyvin. Miksi turhaan murehtia asioita, joille ei voi mitään. Oma elämä tuntuu ajoittain tylsältä, työtä ja kiireistä arkea, mutta kaikki on kuitenkin ihan hyvin. Huomisesta ei kukaan tiedä.
Kommentit (8)
Monen elämä menee murehtiessa ja stressatessa turhaan.
jotka tekee tänne aloituksia niin kaikki ei ole ihan hyvin. Projisoidaan niitä omia ongelmia pikkuasioihin ja puretaan sitä aggressiota sitten täällä.
kusipäitä. Se lyhyt aika mikä täälä eletään, niin miksei olis mukava. Miks pitää vaikeuttaa muitten elämää, ja olla kusipää
jos KAIKKI tässä lyhyessä elämässä ymmärtäisivät ja haluaisivat tehdä yhdessä siitä parhaan mahdollisen kaikin puolin.
Utopiaa, mutta siltikin..
Olen töissä kuolevien ja vanhusten parissa. Kun on 60 v on hetki aikaa nauttia eläkkeestä ja sitten tulevat muistisairaudet, syöpä, yksinäisyys jne.
Katson ihmisiä kaupungilla, ja mietin miten he ovat kohta sairaita tai vanhoja. Onnettomuus voi iskeä milloin vain. Turhalta tuntuu moni räpistely, rahan metsästys, työura jne.
Ehkä olen kyynistynyt.
Olen töissä kuolevien ja vanhusten parissa. Kun on 60 v on hetki aikaa nauttia eläkkeestä ja sitten tulevat muistisairaudet, syöpä, yksinäisyys jne.
Katson ihmisiä kaupungilla, ja mietin miten he ovat kohta sairaita tai vanhoja. Onnettomuus voi iskeä milloin vain. Turhalta tuntuu moni räpistely, rahan metsästys, työura jne.
Ehkä olen kyynistynyt.
Itse olen jotenkin nyt löytänyt sen onneni elämän yksinkertaisista iloista, haluan nauttia siitä mikä minulla on. Haaveita toki on, mutta en perusta elämääni pelkästään niille.
Tästä ollaan miehen kanssa nyttemmin saatukin jopa riidanpoikasta aikaiseksi, mies kun haluaisi säästää pahanpäivän varalle eikä tykkää minkäänlaisista ylimääräisistä rahanmenoista. Emmekä ole edes köyhiä, vaan ruokaan ja vaatteisiin on aina rahaa. Säästöön vaan miehen mukaan jää liian vähän kuukaudessa.
Ja vaikka kaikki tai mikään ei olisikaan hyvin, kannattaa kuitenkin olla senverran utelias ja katsoa, mitä nurkan takana kurkistaa. Luovuttaa ei saa koskaan.