Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko perheenä alasti keskenänne aina saunan jälkeen?

Vierailija
24.11.2012 |

Meidän perhe on. Tytöt 13v ja 8v, poika 3v, minä ja mies tietenkin..

Ei turhaa kiirusta vaatteiden kanssa, itsekin tässä kirjoitan ihan nakuna ja tissit heiluen. Hih =)

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on joko pervo tai sitten täysi pölvästi.

tuntuu pahalta noiden lasten puolesta, eihän tällaisia ihmisiä kiinnosta se, miltä lapsista tuntuu katsoa vanhempiaan alasti.

ällöttää ajatus, että on oikeasti joku av-mamma ja saa selvästi jotain tyydytystä tuosta alastomuudestaan.

terveisin seksuaalisesti hyväksikäytetty ja ahdisteltu, jonka vanhemmat olivat juuri tällaisia kaikki on luonnollista -ihmisiä.eli siis alastomuus lasten ja teinien edessä ja toisten kouriminen lasten nähden.

häpeä ja traumat ei parane koskaan.

Vierailija
2/52 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me saunan jälkeen mitenkään erityisesti porukalla nakuilla, mutta kyllä me koko perhe voidaan kävellä alasti kotona suihkun ja kuivaamisen jälkeen omaan huoneeseen pukemaan.

Koko perhe tehdään niin (minä, mies ja tyttäret), eikä meidän teini-ikäiset tytöt miestä mitenkään ujostele, vaikkei hän edes ole mun esikoisen isä. Ei tässä mitään pervoa ole.

Vieraiden aikana ei olla alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen vain nakuillaan, toiset pukee ennemmin kuin toiset, emmekä hillu alasti muuna aikana, paitsi ehkä vaatteita vaihtaessa..

Kyllä mies ja naisparien kommentit kelpaa, mikäs siinä =) Yleensä vain näissä keskusteluissa tavataan ottaa se homokortti esille, kun ei muuten voida raivoansa purkaa ja halutaan pilata hyvä keskustelu sillä.

ap

Vierailija
4/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kotona on sen verran viileää.

Vierailija
5/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilemään kaikkia vähänkin "kyseenalaisiin" aiheisiin liittyviä juttuja runkkuviestien kalasteluksi. Yleensä epäilyt heräävät siitä, että ketjun aloittaja antaa itsestään vähän hölmön kuvan (koska esiintyy jonakuna muuna, ja se ei käy monilta helposti, koska se vaatii mielikuvitusta).

Mitä mieltä muut?

Vierailija
6/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus ei ole meille itseisarvo.

Vierailija
7/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär 10-v, poikapuoli 23-v

Vierailija
8/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sun kanssa täysin samaa mieltä. Ja näitä alotuksia nykyään tosi paljon. Mua jotenkin huvittaa ja vähän enemmän vielä säälittää..

Vierailija
9/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sun kanssa täysin samaa mieltä. Ja näitä alotuksia nykyään tosi paljon. Mua jotenkin huvittaa ja vähän enemmän vielä säälittää..

Joku vanha likainen äijä tai tyhmä teinipoika siellä tahmean näppiksen ääressä kumminkin on.

Vierailija
10/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYllä me ittemme verhotaan kylpytakeilla.

Vierailija
11/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon. Esim. se housuunkusemisfetisisti on tietenkin ihan harmiton, mutta silti mua vituttaa, että se tulee jankkaamaan niitä typeriä kusijuttujaan ja yrittää teeskennellä, että "no kun minusta on vaan kätevää pissia vaippaan". Kuka oikeasti uskoo?

Vierailija
12/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha likainen äijä tai tyhmä teinipoika siellä tahmean näppiksen ääressä kumminkin on.

aina joku hih viestin otsikossa tai perässä. sama tyyppi näitä aloituksia tekee.

Vierailija
13/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta. Luonnollisesta alastomuudesta nyt on kysymys, eikä mistään runkkupervoilusta!

Käytkö 3 vaatteet päällä saunassa, ilman valoja? Onko saunominen perheenä mielestäsi pervoa??

ap

Vierailija
14/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alastomuus on ihan normaalia meillä, voidaan pukea kaikkien nähden eikä haittaa jos joku näkee alasti. Saunotaankin yhdessä monesti. Mut saunan jälkeen päällä on yleensä pyyhe tai kylpytakki.

Vierailija
15/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottava olla ilman vaatteita märkänä..paleltaa.

Vierailija
16/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytär 10-v, poikapuoli 23-v

Ja/tai onko kotona sauna-aikaan?? Vähän epäilen.. ;)

Vierailija
17/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiihan sitä epäillä, jos haluaa.. Mutta nakuilemme saunan jälkeenSiitä huolimatta. Luonnollisesta alastomuudesta nyt on kysymys, eikä mistään runkkupervoilusta!

Käytkö 3 vaatteet päällä saunassa, ilman valoja? Onko saunominen perheenä mielestäsi pervoa??

ap

kirjoittaa jatkoksi, että yleensä näiden runkkailijoiden avaukset ovat tosi leppoiseen sävyyn kirjoitettuja, mutta jos erehtyy epäilemään heidän tarkoitusperiensä vilpittömyyttä, ääni kellossa muuttuu aggressiiviseksi... mutta tässähän tämä tuli nyt sanottua, ihan esimerkin kanssa ;)

En käy vaatteet päällä saunassa, toisinaan kyllä ilman valoja, koska meidän saunan valo on tosi kirkas, ja pesässä palava tuli valaisee kyllä saunaa aika mukavasti (lasiluukku). Saunominen perheenä ei ole minusta pervoa.

3

Vierailija
18/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omaan kysymykseesi. Ensin kysyit että onko normaalia, ja nyt tuohtuneena puolustat hampaat irvessä että normaalia on.

Juu, on normaalia, eikä tarvitse siis mielestäni häveliäänä hihittää. Jatkakaa vaan Ap siis samaan malliin vaan .

Vierailija
19/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta. Luonnollisesta alastomuudesta nyt on kysymys, eikä mistään runkkupervoilusta!

ap

Lopeta jo. Kukaan teinityttö ei oikeasti kävisi koko perheen kanssa saunassa ja vielä jäisi alasti hillumaan sen jälkeen pitkin taloa.

Vierailija
20/52 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja 8v tyttö. Tytär ei ole oikeastaan koskaan alasti muulloin kuin suihkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän