Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tässä kävi näin. :/ Kaverit peruu aina illanvietot..

Vierailija
24.11.2012 |

Piti tänään lähteä parin kaverin kanssa tanssimaan mut eipä onnistu taaskaan. Viimeiset kolme kertaa käyny ihan samalla tavalla.

Ei saada mieheltä lupaa lähteä ja on niin väsy että mennäänkö joku toinen ilta tms. Aina samat selitykset.

Ja ylipäänsä: kuka aikuinen nainen tarvitsee mieheltään luvan että saa lähteä tanssimaan?! Jum****uta mitä tossukoita ihmiset on! Ja kun kyseessä ei ole naiset, jotka olisivat joka viikonloppu menossa. Tekis mieli huutaa, että älä nyt hyvä ihminen lupia kysele! Jos ei kummallakaan ole sovittuja menoja, niin ei luulis maailmaa kaatavan, että nainen käy kavereiden kanssa viihteellä edes joskus.

Olen taas niin vi***uuntunut että savu nousee korvista. Kait se on yksin lähdettävä taas. Aiemmat kerrat jäin kotiin mut nyt kyllä lähden ku ärsyttää niin paljon.

PS. En edes kiroile normaalisti....

T.Kavereihin kyllästynyt. Pitäis kait yrittää etsiä uusia tanssikavereita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta baareissa notkumiset, harmi vaan, ettei se mene joillekin jakeluun. Kun puhutaan alustavasti kaverin kanssa, että tehdään jotain kivaa vaikka pikkujoulujen kunniaksi olettaa kaveri automaattisesti, että mennään baariin. Minä taas lähtisin mielummin vaikka muutamalle, leffaan ja syömään. Mutta aina alkaa se jankutus ja mankuminen, että pitäisi mennä baariin pidemmän kaavan kautta.

että EI kiinnosta lähteä! Oot ilmeisesti just sitä ihmistyyppiä, joka ei saa suutaan auki silloin kuin pitäis. Nyökkäilet vaan että joo voitaishan me joskus mennä ja sit kun kaikki on sovittu ja järjestetty, niin pam! ammut koko homman alas lennossa. Niin ärsyttävää! Sinunlaisiasi ei kenenkään kannattaisi kaveripiirissään mukana raahata.

sanonutkin suoraan. Älä minuun traumojasi pura.

Vierailija
22/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta baareissa notkumiset, harmi vaan, ettei se mene joillekin jakeluun. Kun puhutaan alustavasti kaverin kanssa, että tehdään jotain kivaa vaikka pikkujoulujen kunniaksi olettaa kaveri automaattisesti, että mennään baariin. Minä taas lähtisin mielummin vaikka muutamalle, leffaan ja syömään. Mutta aina alkaa se jankutus ja mankuminen, että pitäisi mennä baariin pidemmän kaavan kautta.

että EI kiinnosta lähteä! Oot ilmeisesti just sitä ihmistyyppiä, joka ei saa suutaan auki silloin kuin pitäis. Nyökkäilet vaan että joo voitaishan me joskus mennä ja sit kun kaikki on sovittu ja järjestetty, niin pam! ammut koko homman alas lennossa. Niin ärsyttävää! Sinunlaisiasi ei kenenkään kannattaisi kaveripiirissään mukana raahata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut vuosi sitten ja nyt on sellainen ongelma, että ne kaverit, joiden kanssa nuorempana käytiin baarissa, ovat kaikki joko pariutuneet (=ei kiinnosta lähteä) tai muuttaneet liian kauas. Eli ei ole seuraa baari-illanviettoihin ja itsellä olisi nyt taas elämäntilanteen muuttuttua menohaluja aina silloin tällöin. Lähinnä just tanssimaan olisi tosi kiva päästä. Siis yökerhoon, mitää lavatansseja en osaa, vaikka olisi sekin varmasti hauskaa. Olen 31 v. ja asustelen myös Vantaalla. :) Mun maili on omakoti13(@)gmail.com.

Vierailija
24/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lupaa tarvii (en tajua mäkään!), niin kyllähän se pitää keskustella ajoissa jo ennenkuin lupaa eteenpäin lähdöstä esim sulle.

Ja tuo toinen väsypekka, kyllä se siellä piristyis. Pienet äkkitirsat olisi pelastanut paljon, mutta miksi hemmetissä lupaa lähteä, jos ei halua!

Oikeesti mua suututtaa sun puolesta. Vituttaa tuommoiset nyhveröt tossukaiset. ARGH!

Lähde yksin, et sä siellä kauaa itekses ole, jos vaikka vuosia vanha koulukaveri tulis vastaan. :)

Mihis oli tarkoitus suunnata? Tussuunko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä