Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tässä kävi näin. :/ Kaverit peruu aina illanvietot..

Vierailija
24.11.2012 |

Piti tänään lähteä parin kaverin kanssa tanssimaan mut eipä onnistu taaskaan. Viimeiset kolme kertaa käyny ihan samalla tavalla.

Ei saada mieheltä lupaa lähteä ja on niin väsy että mennäänkö joku toinen ilta tms. Aina samat selitykset.

Ja ylipäänsä: kuka aikuinen nainen tarvitsee mieheltään luvan että saa lähteä tanssimaan?! Jum****uta mitä tossukoita ihmiset on! Ja kun kyseessä ei ole naiset, jotka olisivat joka viikonloppu menossa. Tekis mieli huutaa, että älä nyt hyvä ihminen lupia kysele! Jos ei kummallakaan ole sovittuja menoja, niin ei luulis maailmaa kaatavan, että nainen käy kavereiden kanssa viihteellä edes joskus.

Olen taas niin vi***uuntunut että savu nousee korvista. Kait se on yksin lähdettävä taas. Aiemmat kerrat jäin kotiin mut nyt kyllä lähden ku ärsyttää niin paljon.

PS. En edes kiroile normaalisti....

T.Kavereihin kyllästynyt. Pitäis kait yrittää etsiä uusia tanssikavereita.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vaan on hyvä tekosyy kun ei kiinnosta lähteä

Vierailija
2/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki?

T.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kanssa, mutta väärä kaupunki. Lähet nyt kuule kuitenkin tanssimaan.

Vierailija
4/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies ei anna lupaa" on tekosyy sille, ettei jaksa tai kiinnosta lähteä.

Minua ei kiinnosta baareissa notkumiset, harmi vaan, ettei se mene joillekin jakeluun. Kun puhutaan alustavasti kaverin kanssa, että tehdään jotain kivaa vaikka pikkujoulujen kunniaksi olettaa kaveri automaattisesti, että mennään baariin. Minä taas lähtisin mielummin vaikka muutamalle, leffaan ja syömään. Mutta aina alkaa se jankutus ja mankuminen, että pitäisi mennä baariin pidemmän kaavan kautta.

Vierailija
5/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on kaveri, jonka kanssa ei voi sopia mitään. Kaikki peruuntuu, ja tekosyyt on niin kömpelöitä että vihaksi pistää. Jos on hukannut toisen aikaa ja pettänyt lupauksensa, niin pitäis edes siinä valehtelussa vähän tsempata.

Vierailija
6/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tämän viikonlopun reissussa. Jatkoa ajatellen saat minusta kyllä tanssikaverin, jos tahdot. Asun kanssa Vantaalla. Minkä ikäinen olet?

-T-

Vierailija
7/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin tapauksissa varmasti näin mut nytkin mua oli alunperin pyytänyt lähtemään nainen, joka joutuikin perumaan koska mies ei anna lupaa lähteä. Ei mua ees ärsyttäis niin paljon jos olisin itse ollut alunperin kutsumassa muita.

T.Ap

Vierailija
8/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään mieheltään ole kyselleet vaan eivät yksinkertaisesti halua lähteä minnekään.

Vierailija
9/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kanssa, mutta väärä kaupunki. Lähet nyt kuule kuitenkin tanssimaan.

Jos se vaik auttais tähän veetutukseen.

T.Ap

Vierailija
10/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun kyselijä on vain hölissyt hölinän vuoksi, että voisitte lähteä tanssimaan, sopinut sitten homman kanssasi ja nyt haluaakin pötköttää kotisohvalla. Tietää sinun tykkäävän tanssimisesta ja on vain keksinyt jotain jutun juurta ja nyt keksii tekosyitä. Näitä ihmisiä on. Hanki parempaa seuraa.

Joissakin tapauksissa varmasti näin mut nytkin mua oli alunperin pyytänyt lähtemään nainen, joka joutuikin perumaan koska mies ei anna lupaa lähteä. Ei mua ees ärsyttäis niin paljon jos olisin itse ollut alunperin kutsumassa muita.

T.Ap

Vierailija
11/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiettyihin ihmisiin saa aina pettyä. Mukavaa iltaa, älä anna kurjien kavereiden pilata hyvää fiilistä.

Vierailija
12/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tämän viikonlopun reissussa. Jatkoa ajatellen saat minusta kyllä tanssikaverin, jos tahdot. Asun kanssa Vantaalla. Minkä ikäinen olet?

-T-

En käy edes usein tanssimassa, niin silloin ei ole kiva mennä yksin, kun kerrankin johonkin lähtee. Olen 28v. Mites sä?

T.Ap

Vierailija
13/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-T-

En käy edes usein tanssimassa, niin silloin ei ole kiva mennä yksin, kun kerrankin johonkin lähtee. Olen 28v. Mites sä?

T.Ap

Olen 31v. Ja mielelläni tosiaan lähden iltaa viettämään.

-T-

Vierailija
14/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään mieheltään ole kyselleet vaan eivät yksinkertaisesti halua lähteä minnekään.

Ehkä sulla on tapana toimia noin, mut tässä tapauksessa uskon, että mua tanssimaan pyytäneen naisen mies ei oikeasti antanut lupaa. Olis ollu ihan fiksua pyytää lähtölupa ennen kuin pyytää ketään seurakseen ja aiheuttaa pahaa mieltä perumalla myöhemmin.

T.Ap

Vierailija
15/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-T-

T.Ap

-T-

Onko sulla mitään anonyymiä sähköpostia et vois tänne kirjoittaa? Saos yhteyden sit joskus. :) Jos ei oo niin mä voin tehdä jonkin vaikka luukkuun.

T.Ap

Vierailija
16/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-T-

T.Ap

-T-

Onko sulla mitään anonyymiä sähköpostia et vois tänne kirjoittaa? Saos yhteyden sit joskus. :) Jos ei oo niin mä voin tehdä jonkin vaikka luukkuun.

T.Ap

ii_tu@suomi24.fi Ja saa toki muutkin pk-seudulla asuvat, ystäviä vailla olevat, viestitellä. Voidaan vaikka kerätä joku kiva porukka kasaan :)

-T-

Vierailija
17/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin suunnittelevat ja sopivat innoissaan jotain, sitten eivät jaksakaan lähteä, telkkarista tuleekin joku hyvä leffa, ovat nukkuneet huonosti jne jne. Heillä on lapsille hoitopaikkoja, mummolat ja mieskin paikalla joten voivat lähteä extempore vaikka leffaan tunnin varoitusajalla..minulla taas ei ole lapsille hoitopaikkaa noin vain, ei isovanhempia ja mieskin töissä lähes joka viikonloppu..eli vaatii järjestelyä ja suunnittelua että pääsen jonnekin iltamenoon sen 2-4x vuodessa mitä tulee jossain käytyä. Kerran meidän piti viettää yhden synttäreitä ja minä varasin lapsille maksullisen hoitajan että pääsisin paikalle juuri ystävän synttäri päivänä. Olin laittamassa hiuksia ja hoitajakin juuri tulossa meille kun ystävä soitti ettei jaksakaan tänä viikonloppuna, siirretään seuraavaan. Jouduin maksamaan hoitajan ihan turhaan, kävin sitten yksin leffassa ja jätin ne synttärit väliin seuraavana viikonloppuna.

Vierailija
18/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-T-

T.Ap

-T-

T.Ap

ii_tu@suomi24.fi Ja saa toki muutkin pk-seudulla asuvat, ystäviä vailla olevat, viestitellä. Voidaan vaikka kerätä joku kiva porukka kasaan :)

-T-

niin saat minunkin osoitteen, niin voit kysyä seuraksi, jos itse olet lähdössä tanssimaan. :)

Olis tosiaan kiva saada vaik isompikin tanssiporukka kasaan!

T.Ap

Vierailija
19/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin suunnittelevat ja sopivat innoissaan jotain, sitten eivät jaksakaan lähteä, telkkarista tuleekin joku hyvä leffa, ovat nukkuneet huonosti jne jne. Heillä on lapsille hoitopaikkoja, mummolat ja mieskin paikalla joten voivat lähteä extempore vaikka leffaan tunnin varoitusajalla..minulla taas ei ole lapsille hoitopaikkaa noin vain, ei isovanhempia ja mieskin töissä lähes joka viikonloppu..eli vaatii järjestelyä ja suunnittelua että pääsen jonnekin iltamenoon sen 2-4x vuodessa mitä tulee jossain käytyä. Kerran meidän piti viettää yhden synttäreitä ja minä varasin lapsille maksullisen hoitajan että pääsisin paikalle juuri ystävän synttäri päivänä. Olin laittamassa hiuksia ja hoitajakin juuri tulossa meille kun ystävä soitti ettei jaksakaan tänä viikonloppuna, siirretään seuraavaan. Jouduin maksamaan hoitajan ihan turhaan, kävin sitten yksin leffassa ja jätin ne synttärit väliin seuraavana viikonloppuna.

Kivat on kaverit sullakin... Tsemppiä niiden kans ja muutenkin!

T.Ap

Vierailija
20/24 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta baareissa notkumiset, harmi vaan, ettei se mene joillekin jakeluun. Kun puhutaan alustavasti kaverin kanssa, että tehdään jotain kivaa vaikka pikkujoulujen kunniaksi olettaa kaveri automaattisesti, että mennään baariin. Minä taas lähtisin mielummin vaikka muutamalle, leffaan ja syömään. Mutta aina alkaa se jankutus ja mankuminen, että pitäisi mennä baariin pidemmän kaavan kautta.

että EI kiinnosta lähteä! Oot ilmeisesti just sitä ihmistyyppiä, joka ei saa suutaan auki silloin kuin pitäis. Nyökkäilet vaan että joo voitaishan me joskus mennä ja sit kun kaikki on sovittu ja järjestetty, niin pam! ammut koko homman alas lennossa. Niin ärsyttävää! Sinunlaisiasi ei kenenkään kannattaisi kaveripiirissään mukana raahata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi