Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjoitellaan yhdessä hyviä provoja!

Vierailija
24.11.2012 |

Tähän ketjuun kaikki tieto hyvistä provon aineksista, toiset voi sitten arvostella onko onnitunut tuotos vai ei.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vietti vessassa yli 10min. MITÄ TEEN?

Vierailija
2/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkujouluristelylle. Ei ole menemistä mulla! :( Aikooko se pettää mua, eikö se enää välitä musta kun se ei edes kysynyt mua mukaansa? Kyseessä työpaikan pikkujoulut, itse olen kotiäitinä niin ei ole moisia tiedossa.

Eikö pitäisi asettaa perhe aina etusijalle? Meillä kolme lasta kuitenkin ja mies ei yleensäkään käy missään,viimeksi kävi vuosi sitten jäkismatsissa.Mikä ihmeen tarve sillä nyt on lähteä?

Miten mä edes hoidan meidän lasten iltarutiinit yksin? Mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois: Ulkosuomalainen ihmettelee, miten te jaksatte niitä ryyppääviä miehiänne? muissa maissa miehet juovat sivistyneesti viiniä, tuovat kukkia joka päivä kotiin ja hoitavat lapsia töiden ohessa. Itse vain shoppailen, käyn kauneishoidoissa ja matkustelen!

Saisko tää av-mammat raivon partaalle?

Vierailija
4/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin tiukka valvonta elintarvikeasioissa, että ihan varmasti äidinmaidonvastikkeet on ravitsemuksellisesti paras vaihtoehto lapselle. Sitten myös äiti saa jatkaa omaa elämäänsä pian synnytyksen jälkeen ja isä pääsee osallistumaan, onhan se vauva ihan yhtä paljon isänkin lapsi! Oikeesti imettävät on vaan itsekkäitä.

Vierailija
5/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni fetissi ällöttää minua, mitä teen?

Löysin vieraat pikkarit pyykkikoristamme, olisiko mahdollista, että ne ovat peräisin miehen saunaillasta, jossa ehkä miehen kaveri vahingossa pakkasi vaimonsa pikkarit mukaan ja mieheni sitten vahingossa poimi ne omaan reppuunsa, jonka siis lopulta tyhjensi sitten pyykkikoriimme?

Omanikäiseni kaveri on ihastunut teini-ikäiseen poikaani, hyväksyisittekö?

Olen ihastunut kaverini teini-ikäiseen poikaan, miten saisin kaverini ymmärtämään tilanteen?

Äitipuoli ihmettelee, miksi lapsen äiti ei hyväksy sitä, että lapsi haluaisi viettää joulun meidän kanssamme Bahama-saarilla.

Mieheni lapsen äiti teki lastensuojeluilmoituksen vauvanhoidostani!!!!

Vierailija
6/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme aloitti päivähoidon, mutta meneminen sinne on vaikeaa. Lapsi sanoo, ettei halua mennä, joten päätimme ottaa hänet sieltä pois. Monena aamuna meno oli siis yhtä tappelua ja huutoa!

Vierailija
7/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä, että kaikki nukkuu hyvin, lapsi menettää kontaktin vanhempiin jos ette jaa unen ihanaa maailmaa. Lapsen täytyy tietää, että vanhempi on aina vierellä, no matter what!

Vierailija
8/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaistutkimus todistaa: puolet suomalaisista keskimääräistä tyhmempiä. EU-tutkimus todistaa: joka toisella suomalaismiehellä keskimääräistä pienempi vehje.

Näillä saa palstalla kuin palstalla aikaan uskomattoman raivon, jossa Ruotsi ja EU saavat niskaansa kaiken mahdollisen sonnan.

Vierailija
9/9 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, missä voin tavata 13-15-vuotiata, vähän yksinkertaisia tyttöjä? Mielellään sellaisia joilla on hyväksikäyttökokemuksia valmiiksi takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi