Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin ja petin miestäni :/

Vierailija
24.11.2012 |

Neljä vuotta avioliittoa takana ja kaksi lasta. Nyt menin ja petin miestäni ja vieläpä ihan selvinpäin.

En tiedä miksi tein niin. Kerronko miehelleni? Ihan hirveetä, kauhea syyllisyys, enkä olisi ikinä uskonut että tekisin jotain noin kamalaa omalle miehelleni!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi nimi alkaa M:llä, eikö vaan?

Vierailija
22/27 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä pettäminen ei ole yhtään hyväksytympää, mutta voi siinä sentään vähän vedota alentuneeseen harkintakykyyn.

Ensimmiänen kerta on kuulema vaikein, jatkossa siitä suoriutuu helpommalla...

Tuo on vähän kaksipiippuinen juttu. Jos juttu jäi tuohon eikä putkahda koskaan enää esiin, niin kertomatta jätettynä se ei vaivaa puolisoa.

Mutta toisaalta, se voisi olla nyt helppompi antaa anteeksi kuin siinä tapauksessa että se paljastuu vuosien kuluttua ja toinen ei ole huomannut mitään, jolloin tuntee itsensä todella petetyksi, tai sitten on epäillyt ja epäily vahvistuu todeksi.

Valheessa eläminen on huono perusta liitolle, mutta petoshan on jo tehty, ei kai se tuosta enää pahene jos sen vain unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko parempi kertoa itse kuin se että tuntea syyllisyyttä jatkuvasti asiasta, tietysti siis jos löytyy omatuntoa, eriasia jos on vähän narsistinen ja pystyy valehtelemaan niin mikäs siinä sitten. Miettisin itse toistepäin asiaa, haluaisinko itse tietää jos kumppani pettää, haluaisinko itse että minulle valehdellaan päin naamaa ja esitetään, haluaisinko itse olla suhteessa jossa rehellisyyttä ei ole.  Ihan oma valinta, tuommoset jutut yleensä paljastuu ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
24/27 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota vastuu ja kerro.

Vierailija
25/27 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teko ei muutu, vaikka sen kertoisi! Aikuisen ihmisen velvollisuus on pitää paska sisällään. Älä enää mokaa!

Oletko mahdolliseen avioeroon valmis? Ihan turha rikkoa monen ihmisen elämää yhden mokan takia, sellaista nyt vaan sattuu. Kysehän ei kuitenkaan nyt ole suhteesta? Pahalta se tuntuu jonkin aikaa mutta jos ajattelet asiaa muutaman vuoden päästä, niin huomaat, että ei kannattanut hajottaa kaikkea.

Ristus mitä paskaa taas. Jos ap olisi mies, niin kyllä olisi taas palsta sitä mieltä että tuollaista ei "vain nyt satu". Miehenkin on oikeus tietää millaisen jakorasian kanssa on mennyt naimisiin.

Vierailija
26/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu

Vierailija
27/27 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saataisko tilannepäivitystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi