Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen raskaana - kuinka ihmeessä selitän miehelleni :-(

Vierailija
02.12.2005 |

Tein maailman tyhmimmän tempun, ja " unohtelin" pillereitä alkukierrossa. Nyt menkat myöhässä ja raskaanahan sitä ollaan.

Mitä mä nyt teen?

Niin, olisi pitänyt ajatella ajoissa...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi ois ollut fiksu, hän oisi käyttänyt kondoomia lisäksi! sanot vaan että pilsut petti- minkä sille! ;)

Vierailija
22/42 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia ootte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

velvoittaa ottamaan vastuuta seurauksista. Ihan turha syyttää ehkäsyä.Se voi pettää kaikesta huolimatta.Joo pakenemaan vaan vastuuta.Oksettavaa

Vierailija
24/42 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vahingoittanut kondomia tahallaan)

Vierailija
25/42 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että unohti muutaman napin/otti sitten näköjään hieman liian myöhään ja luuli että se riittää tehoon.

Vierailija
26/42 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa on aina uskottomuuden mahdollisuus.

Vierailija
27/42 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen ikuisesti äidilleni kiitollinen ettei tehnyt aborttia vaikka vaikeassa tilanteessa silloin 70-luvulla 16- vuotiaana olikin.

Kaunis ajatus, mut jos sun äitis ois tehnyt abortin, ni sä et sitä tietäis.

On aika höntti ajatus tommonen, visioida miten asiat ois itsellä jos ei ois ikinä syntynytkään :)) No offence, mut ihmisten kannattais vähän miettiä ennenku päästelevät tämmöstä suustaan.

Syyllistäminen on perseestä, ja mua ottaa päähän tää asenne täällä. Mitä se kenellekään kuuluu jos joku ei halua lasta. Jos abortoi sikiön, ni ei se sikiö sitä jää miettimään että " voi itku kun en päässytkään syntymään" . Koska silloin sitä ei ole enää, ymmärrättekö?

Vierailija
28/42 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos abortoi sikiön, ni ei se sikiö sitä jää miettimään että " voi itku kun en päässytkään syntymään" . Koska silloin sitä ei ole enää, ymmärrättekö?

Vierailija
29/42 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyäkään, mutta jos tietää että äiti on suunnitellut / ajatellut aborttia, niin miksei vois olla kiitollinen siitä että se äiti on kuitenkin päättänyt antaa täs pienen ihmisenalun elää.

Vierailija:

Jos abortoi sikiön, ni ei se sikiö sitä jää miettimään että " voi itku kun en päässytkään syntymään" . Koska silloin sitä ei ole enää, ymmärrättekö?

Vierailija
30/42 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai naimaan kykenevä ihminen tietää mitä siitä voi seurata, oli ehkäisynä mikä konsti hyvänsä. Ne kun ei oo 100%:sen varmoja mikään. Ainoa varma konsti on jättää kokonaan naimatta.

Vierailija
31/42 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan huomaa, että myös mies joutuu abortti tapauksessakin kantamaan sen tuskan ja syyllisyyden abortin vuoksi? Mä en oikeasti ymmärrä näitä vasten miehen tahtoa raskaaksi hankkiutuvia... Sitten painellaan aborttiin jollei mies suostukaan...

Vierailija
32/42 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Seksiin tarvitaan kaksi! Mikään ehkäisykeino ei ole täysin luotettava! Ellei ole valmis ottamaan vastuuta mahd. syntyvästä vauvasta, ei ole valmis seksiin lainkaan!!!

Pastori

Vierailija
33/42 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitaan kaksi. Ja todellakaan ehkäisy ei satavarma. Suosittelen kuitenkin olemaan rehellinen. Et ole tahallaan tehnyt mitään

Vierailija
34/42 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin vaikeassa tilanteessa niin että täällä syyllistetään ja ehdotetaan vaikka mitä..

Vierailija
35/42 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu aborttiin jos et halua. Kyllä kunnon mies huolehtii jälkikasvustaan, ja jos ei, niin JSSAP.

Vierailija
36/42 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut sitä mieltä, että mieluummin olisin yh kuin kokonaan lapseton. Miehiä löytyy viisikymppisenäkin, mutta lapsia voi saada vain tietyssä elämänvaiheessa. Ja mies, joka kieltää naiselta lapsen saamisen, ei ole mielestäni pitkän parisuhteen arvoinen. Eli jos mies ei isäksi halua, niin painukoon h*****ttiin, ja pidä lapsi. tuskin kadut päätöstäsi! Elatusmaksut saa mies maksaa, sen riskin ottaa jokainen, joka seksiä harrastaa. Ihan sama, unohditko pillerit, vai " unohditko" ne. Jokainen mies tietää, ettei ehkäisy ole 100 % luotettava, eikä mies voi ketään naista pakottaa aborttiinkaan. Joten miehen valinta tässä elämässä on joko elää ilman seksiä tai ottaa jokin (pieni tai iso) riski siitä, että vähintään elatusmaksuja voi tulla.

Vierailija
37/42 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha etsiä syyllistä,koska raskaaksi tuloon tarvitaan kaksi.Se on elämän arpapeliä ja seuraukset on molempien aikuisten kestettävä.

Vierailija
38/42 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

IDIOOTTI!!

Vierailija
39/42 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

IDIOOTTI!!

Vierailija
40/42 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei silloin pitäis kyetä aborttiin, jos ei ole valmis kantamaan vastuuta teostaan ei pidä pillereiden kanssa leikkiä.

Ymmärtäisin abortin jos pillerit olisi pettäneet oikeasti, mutta että tahalaan leikitään pillereiden kanssa ja sitten halutaan abörtti, hei haloo!!!