Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä liukuva työaika?

Vierailija
22.11.2012 |

Tarkoittaako se, että käytännössä on oltava klo 8-16 työssä kuitenkin, sillä muista ajoista tai liukumatuntien käytöstä tulee huomauttelua muilta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla on oltava klo 9-11 ja 13-15. Kyllä joka suuntaan voi liukumaa, mutta esimies huomauttaa, jos miinustunteja on yli 10. Harvoin kenelläkään on.

Vierailija
2/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa läsnäolovelvollisuus on klo 9 - 15, mutta siitäkin voi joustaa ilmoittamalla.

Plussaa ja miinustakin voi tunneissa olla reilusti. Suurin osa väestä tekee projektiluonteista työtä, siksi isot joustot.

Ihanaa, ennen minullakin oli määrätty työaika. Tämä on niin paljon parempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läsnä pitää olla 9.30-15. Lounas saa olla max 1,5 h välillä 10.30-13.30.

Tuon yli menevät leimaan omana asiana ja sanon niistä pomolle.

Vierailija
4/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukumaa saa käyttää kaikkiin suuntiin, kunhan mikään ei jää tekemättä. Saan pitää vapaapäiviä tai puolikkaita päiviä tms, mutta se ei silti vapauta minua siitä että se on tasan minun ongelmani jos sillä aikaa tulee esille asioita joihin minun pitäisi reagoida.

Käytännössä minulla tarkoittaa, että hyödynnän liukumaa joka päivä johonkin suuntaan, mutta sen varaan ei koskaan voi laskea yhtä työpäivää pitemmäksi ajaksi. Joka päivä mietitään uusiksi seuraavan päivän aikataulu.

Vierailija
5/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei kiinosta teenkö työni klo 7-15 tai 12-20 tai miten vaan, kunhan ajoissa teen valmista projekteissa. Voin myös tehdä etätyöpäiviä mieleni mukaan, kunhan sovittuihin palavereihin ilmestyn toimistolle. Teen yleensä maanantait ja perjantait etänä, jos ei ole asiakaspalavereja. Eli mulla on ERITTÄIN liukuva työaika. Ja kukaan ei huomauttele mitään kenenkään työajoista, ei esimies eikä työkaverit.

Vierailija
6/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oltava töissä 9.30-14 välisenä aikana, lounastunnin saa pitää 11-13.30 välillä.

Jos saldoja kertyy paljon, niitä voi kerätä saldopankkiin ja pitää lomina.

Meillä ei ole ihan hirveästi huomauteltu saldon käytöstä, niitä seurataan ihan satunnaisesti vaan.

Vierailija
7/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa 8-16 +/- 2 tuntia kummastakin päästä. Mutta tilannekohtaisesti sitten liu'utaan enemmän ja työtilanteesta riippuen esim. keskellä päivää asioilla käyminen onnistuu.

Vierailija
8/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liu'uttaa voi miten tahtoo, mutta pakolliset hommat pitää mielellään tehdä. Eli jos palaveri on 14-16, niin silloin mielellään pitää olla paikalla. Iltatöitä saa/pitää joskus tehdä. Vapaapäiviä tai puolikkaita saa ottaa jos plussatunteja on.

Suunnilleen 8-16 on helpointa olla töissä kun työkaveritkin ovat silloin paikalla. Itse teen pääsääntöisesti 7.30-15.30 päivää.

Vierailija
9/10 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse päättää liukuman puitteissa oman työaikansa. Esim. meillä liukuma 7.30-10.00 aamulla ja 15.30-18.00 illalla. Sillä välillä saa tulla ja mennä.

Vierailija
10/10 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä läsnäolo 10-14 ja saa olla työssä välillä 6-20. Joskus jos tulen yhdeksän jälkeen tai harvoin perjantaina lähden puoli kolme, joku kuittailee siitä. Asiakaspalvelua en tee. Klo 7.50- 15.50 on havaintojeni mukaan luterilaisin aika olla työssä, samoin lounas ennen yhtätoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme