G:millainen karvoitus sulla on alapäässäsi ja ikäsi?
Järkytyin, kun luin jonkun gynen tekstin, jonka mukaan 80 prosentilla hänen alle 35-vuotiaista asikkaistaan/potilaistaan on joko kokonaan posliini tai vaan muutama karva?
Kommentit (78)
Ois jännä nähdä, kun yksittäisistä vastauksista on vaikea hahmottaa kokonaisuutta
Ois jännä nähdä, kun yksittäisistä vastauksista on vaikea hahmottaa kokonaisuutta
jopa gradunkin. Sopiva aihe vaikka naistutkimusta opiskelevalle.
Bikinirajat olen nyppinyt tai höylännyt jo teinitytöstä lähtien.
Reilut kymmenen vuotta olen epiloinut säärten lisäksi myös biksurajan. Tykkään, kun ei tule sänkeä :) Itse kolmion ja häppäreistä pidän hyvin, hyvin lyhyenä. Mulla on sellainen käsikäyttöinen tussutrimmeri, jolla homma käy nopsaan ja kätevästi :) Kiitoradasta en tykkää.
Posliinia kokeiltu kerran ja järkytyin näkemästäni - ei ikinä enää! ;)
Järkytyin, kun luin jonkun gynen tekstin, jonka mukaan 80 prosentilla hänen alle 35-vuotiaista asikkaistaan/potilaistaan on joko kokonaan posliini tai vaan muutama karva?
yläosassa ihan kunnollinen musta karvapörrikolmio.
Kyllästyin sheivailuun joten nyt mennään ainoastaan reunoista siistityllä "majavalla" :P
Alhaalla tai takapuolessa ei mitään karvoja, hyi.
Ikää 35v ja tällä on menty jo 15 vuotta.
Tosin, jos gynelle menisin, siistisin hieman, mutta ei todellakaan mitään tuon gynen kuvaamaa.
ikääkin jo 40+ ( en siis kohderyhmää)
En siis ole tahallani tällainen, mutta mun punatukkaisen geeneilläni en saa kasvatettua niin tuuheaa puskaa että siitä olisi muotoiltavaksi. Mun vaihtoehtoni ovat joko luonnontila tai kalju, sillä kaikki mun muotoiluyritykseni päätyvät siihen että näytän alapäästäni teiniviikseltä.
Kalju on minulle liian työläs, olen sitä kyllä pariin otteeseen kokeillut.
Ikää 40v.
ikää 36v. Ei tosin ole oma valinta.
eli rehotan ja olen kolmekymppinen. Ainoastaan biksurajat teen jos meen uimaan ja vähän leikkaan
Häppäreistä sekä bikinirajojen ulkopuolelta ajan posliiniksi. Mulla on mukavampi olla kun ei rehota.
Bikinirajan nypin ja häpyhuulilta ajelen silloin tällöin. Tällä hetkellä viikon sänki ja puska muuten kuten aina.
karvoitus alapäässä että paha leikata mitään kiitorataa. Muuten hiukseni ja kulmakarvani esim. ovatt tummat ja paksut. Miksi häpykarvoitus kuin kulottunut aavikko?