Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:millainen karvoitus sulla on alapäässäsi ja ikäsi?

Vierailija
22.11.2012 |

Järkytyin, kun luin jonkun gynen tekstin, jonka mukaan 80 prosentilla hänen alle 35-vuotiaista asikkaistaan/potilaistaan on joko kokonaan posliini tai vaan muutama karva?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina siistitty kolmio. Mies ei tykkää ajellusta, on kyllä kokeiltu.

Ikä 42v.

Vierailija
62/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuossa edessä siistitty karvoitus, ei mikään iso alue, mutta ei myöskään mikään yksi karva. ;) Luonnollisen kapea, joka ei mihinkään reisille kipua - jos näin voi kuvailla. Häppärit ajan sileäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reunoilta ja alta rajoitettu leviämistä, muuten aika naturelli.

Eihän tässä enää montaa vuotta tarvi odottaa, niin tuo pöheikkö harvenee hormonitoiminnan hiipuessa itsekseen. En juuri odota sitä aikaa, joten olkoon nuo karvat tuossa todistuksena hormonitoiminnan pyörimisestä toistaiseksi.

Vierailija
64/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hänen asiakkaansa on pääosin joukkoseulontoihin tulevia yli 30-vuotiaita. Mutta jos tuo ap viittaa johonkin tänne kirjoittaneeseen "gyneen", niin en ehkä ihan totuutena pitäisi. Täällähän voi esiintyä ihan minkä tahansa alan edustajana ja ajaa jotain omaa päähänpinttymää.

Ystäväni oli harjoitteluaikana viime kesänä samoissa tehtävissä gynen apuna. Hänen kertoman mukaan 30% ajellut kaiken pois, ja suurin osa reippaasti siistinyt näisä muista. Tämä oli pääkaupunkiseudulla.

Niin, itse olen 42 ja nyt ajelen ihan kaikki mutta joskus jätän pienen tupsun kummulle.

Vierailija
65/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hänen asiakkaansa on pääosin joukkoseulontoihin tulevia yli 30-vuotiaita. Mutta jos tuo ap viittaa johonkin tänne kirjoittaneeseen "gyneen", niin en ehkä ihan totuutena pitäisi. Täällähän voi esiintyä ihan minkä tahansa alan edustajana ja ajaa jotain omaa päähänpinttymää.

Ystäväni oli harjoitteluaikana viime kesänä samoissa tehtävissä gynen apuna. Hänen kertoman mukaan 30% ajellut kaiken pois, ja suurin osa reippaasti siistinyt näisä muista. Tämä oli pääkaupunkiseudulla.

Niin, itse olen 42 ja nyt ajelen ihan kaikki mutta joskus jätän pienen tupsun kummulle.

36 ja sokeroin sekä nypin kaikki pois. Ikäisilläni kavereilla ja tutuilla kun ollaan saunottu enimmäkseen posliini.

Vierailija
66/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

intoudun toisinaan ajelemaan kaikki pois, mutta en jaksa koko ajan posliinina pitää, niin annan välillä kasvaa ja siistin vain bikinirajat. Miehelle kelpaa onneksi ihan yhtä hyvin pöheikkö, kuin posliinikin :D

Ikää mulla on 33 v.

Ikä 50+, aika samat tavat kuin yllä.

Aiemmin olin posliinina yli kymmenen vuotta kun partnerin kaa oli kivaa ja kummatkin nautiskeltiin. Nyt vain silloin tällöin kun tulee eroottinen fiilis.

Muuten on tapana ajella lyhyeksi karvat exän parranajokoneen pulisonkitrimmerillä. Paras tapa tähän asti. Näin vuodot ei liimaudu karvoihin ja siteeseen.

Näkee mm uimahallissa yhä lisää posliinia. Kai sama kehitys kuin kainalokarvojenkinajelu aikoinaa.

Oma tytär näköjään täysposliinina.

Vierailija
67/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keksin sokeroinnin niin sen jälkeen en ole antanut karvojen enää kasvaa. Käyn ehkä 6 viikon välein kosmetologilla ja väliajan nypin muutamat sinne ilmaantuneet haivenet pinseteillä.

En enää koskaan halua karvaa alapäähän kuin kainaloihinkaan joten tämä sokerointi on mahtava juttu.

Vierailija
68/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 37.

Vierailija
69/78 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä olen kavereillani nähnyt (ikähaarukka n. 20-40v) niin YHDELLÄ ainoalla oli luonnontilainen rämemajava, muut kiitoradalla, posliinilla tai reilusti siistityllä varustettuina. Jopa äitini 53v on posliini.

Vierailija
70/78 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v. Tulee pysymäänkin karvat poissa kun aloitin laser operaation kainaloiden ja alapään alueen karvoille.

Vierailija
71/78 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini olen, ikää 25.

Vierailija
72/78 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta bikinirajat siistin Veetillä.

Vierailija
73/78 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta bikinirajat siistin Veetillä.

Pidän ja tykkään olla kokonaan posliini. Tuo Veet on ollut käytössäni ja otan sillä kainaloista ja alapäänkarvat samalla.

Vierailija
74/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v

Vierailija
75/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin, kun luin jonkun gynen tekstin, jonka mukaan 80 prosentilla hänen alle 35-vuotiaista asikkaistaan/potilaistaan on joko kokonaan posliini tai vaan muutama karva?

Vierailija
76/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinina pidän jatkuvasti. On ollut viimeiset 14v ja nyt myös tätä meitin kolmatta odottaessa sama tyyli kun en vaan tykkää karvoista etenkään "siellä".

Vierailija
77/78 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hänen asiakkaansa on pääosin joukkoseulontoihin tulevia yli 30-vuotiaita.

Mutta jos tuo ap viittaa johonkin tänne kirjoittaneeseen "gyneen", niin en ehkä ihan totuutena pitäisi. Täällähän voi esiintyä ihan minkä tahansa alan edustajana ja ajaa jotain omaa päähänpinttymää.

Vierailija
78/78 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi