G:millainen karvoitus sulla on alapäässäsi ja ikäsi?
Järkytyin, kun luin jonkun gynen tekstin, jonka mukaan 80 prosentilla hänen alle 35-vuotiaista asikkaistaan/potilaistaan on joko kokonaan posliini tai vaan muutama karva?
Kommentit (78)
ei pahemmin muotoiltu se tupsu, no vähäsen.
Ikä 43 v, aktiivinen seksielämä, tykkään suuseksistä molemmin puolin.
Noin 8 vuotta olen sheivannut kaikki pois 2-3 kertaa viikossa. Olen 29-v. Minua kuvottaa, jos naisella on mitään muita karvoja kuin hiukset, kulmakarvat ja silmäripset. Jokainen tekee niin kuin haluaa, mutta onneksi minun ei tarvitse koskea karvaisiin naisiin:-)
Noin 8 vuotta olen sheivannut kaikki pois 2-3 kertaa viikossa. Olen 29-v. Minua kuvottaa, jos naisella on mitään muita karvoja kuin hiukset, kulmakarvat ja silmäripset. Jokainen tekee niin kuin haluaa, mutta onneksi minun ei tarvitse koskea karvaisiin naisiin:-)
Älä käy uimahallissa. Ei ole kivaa astua sun oksennukseen.
mutta sairaanhoitaja vaan rennosti veteli yläreunasta 5 cm alspäin paljaaksi ja etuosan alareunaan jäi parta. Takaisinkasvattelu menossa. No, onpa yksi noista arvista nätisti karvojen alla piilossa...
n +40
Kesällä jos aion uimaan höylään bikinirajat, muuten en mitenkään siisti karvoja.
Laseroitu karvat pois joten niistä ei enää huolta
intoudun toisinaan ajelemaan kaikki pois, mutta en jaksa koko ajan posliinina pitää, niin annan välillä kasvaa ja siistin vain bikinirajat. Miehelle kelpaa onneksi ihan yhtä hyvin pöheikkö, kuin posliinikin :D
Ikää mulla on 33 v.
Järkytyin, kun luin jonkun gynen tekstin, jonka mukaan 80 prosentilla hänen alle 35-vuotiaista asikkaistaan/potilaistaan on joko kokonaan posliini tai vaan muutama karva?
Ompa gynelläkin mielenkiintoa moista tutkia, siis prosentteja karvoista!
Itsellä pieni tupsu mutta jos meen gynelle tms. lekuriin ajelen silloin kaikki pois.
aloin aika vastikään ajella kaiken pois muualta, piti koettaa uutta juttua. :) Tykkään nyt tästä, ajelen tosin laiskasti karvat pois, kerran viikossa tai parissa - tuntuu vaan ajeltuna kivalta. Olen 36.
pikkupuska häpykummulla muuten sheivattu joka ikinen päivä.
Sänki on kaamee.
viimeksi jaksanut siistiä joten...kurkistus pöksyihin:
Ensimmäiseksi näkyy sikinsokin oleva kasa vaaleaa karvaa, jotka ovat muodostaneet häpykummun keskiosaan eräänlaisen "linnunpesän". Tämän kotoisan pöheikön ympärillä kasvaa mitaltaan 0,5 cm - 3 cm mittaista yksittäistä haiventa (tai no, ennemmin ehkä risukkoa). Mitä alemmas siirrytään, sen tiheämmäksi puska käy. Huulia joutuu oikein raottamaan, jotta pääsee näkemään "itse asian". Se kuultaakib herkullisen vaaleanpunaisena, lukuunottamatta siellä täällä olevaa valkoista eritettä. Taitaa olla hiivaa. Sellainen näkymä!
viimeksi jaksanut siistiä joten...kurkistus pöksyihin: Ensimmäiseksi näkyy sikinsokin oleva kasa vaaleaa karvaa, jotka ovat muodostaneet häpykummun keskiosaan eräänlaisen "linnunpesän". Tämän kotoisan pöheikön ympärillä kasvaa mitaltaan 0,5 cm - 3 cm mittaista yksittäistä haiventa (tai no, ennemmin ehkä risukkoa). Mitä alemmas siirrytään, sen tiheämmäksi puska käy. Huulia joutuu oikein raottamaan, jotta pääsee näkemään "itse asian". Se kuultaakib herkullisen vaaleanpunaisena, lukuunottamatta siellä täällä olevaa valkoista eritettä. Taitaa olla hiivaa. Sellainen näkymä!
Kun luovuin karvoista kokonaan. Siis posliini ollut viim6 vuotta ja nyt olen 32
Häpyhuulet ajelen silloin kun jaksan, ehkä kerran viikossa. Nyt taitaa olla vähän sänkeä. Bikinirajat ei onneksi tursuile pikkuhousujen ulkopuolelle. Olen 23 vuotta.
Ehkäisyneuvolan asiakkaat on kuitenkin keskimäärin nuorempia.
Itse pidän äitiysneuvolaa ja kyllä odottavista äideistä 90%:lla on jonkinasteista trimmausta.
näin aamulla vielä täysi majava, illalla saatan sheivata kiitoradan.
En suhtaudu fanaattisesti alapääkarvoitukseeni. Ajelen sitä silloin kun se tuntuu hyvältä ajatukselta, ja sitten taas kun en jaksa, annan rehottaa. Eikä kumpikaan vaihtoehto muuta mua ihmisenä suuntaan tai toiseen.
ei pahemmin muotoiltu se tupsu, no vähäsen.
Ikä 43 v, aktiivinen seksielämä, tykkään suuseksistä molemmin puolin.