Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain lapsena ja teininä hoitaa vauvojakin, mutta aikuisena vain yli vuoden vanhoja. missä vika?

Vierailija
22.11.2012 |

luullu joskus että en vois hoitaa vauvoja. mutta kuitenkin kun lapsenteosta ym kyseltiin kun olin 25v ja kun muutenkin oon saanu niitä sylissä pitää aiemmin niin minkä takia minä joka oon teininä ja alakoululaisena saanut vauvoja hoitaa ja sylissä pitää, en aikuisena enää saa.

missä tilanteessa annatte lapsen tai teinin hoitaa tai auttaa hoitamisessa mutta ette saman aikuisen enää silloin kun on aikuinen?

yleensähän luulis että aikuisten annetaan mutta ei lasten.

mikä minussa voi olla jotakin mikä estää ihmisiä antamasta minun hoitaa vauvaa?

vuoden vanhojen ja parivuotiaiden kanssa minun annetaan touhuta ja leikkiä ja hoivata, sitä ei pidetä ongelmana ja niin olen onneksi saanut tehdä mutta mikä siinä vauvassa sitten mättää jos 1-vuotiaankin kanssa saan leikkiä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silloin nuorena, ennen vuotta 2010 sain hoivata vauvoja koska minulla ei ollut innostusta niihin noin paljon. silloin innosti lähinnä politiikka ja telkkari. ja silloin yritettiin eristää minua telkkarista ja poliitikoista. ja suunnata mielenkiintoani vaikkapa vauvoihin. ei silloin ollu vauvakuumetta mutta hoitihan niitä vauvoja kun annettiin lupa ja ihan kivaa oli mutta ei mitenkään ylenpalttisen kivaa. silloin olikin päällimmäinen addiktioni politiikka tai telkkari. nyt taas pidetään ihan ok asiana jos oon kiinnostunu politiikasta tai tv-ohjelmista. näin se aika muuttuu.

jos ylenpalttisesti olisin eläimistä puhumassa noin paljon ja jatkuva eläinaddiktio niin sillon eläimet yritettäs pitää minusta erossa ja niin tehtiinkin silloin kun sekin tuli koettua. mutta nyt ei oo mitään ongelmaa että oon eläinten seurassa kun enää ei eläimet addiktoi mutta mukavaa seuraa antavat kyllä.

nykyään addiktoi vauvat mutta sitä enemmän mitä enemmän vauva-addiktio menee ohi, minuun aletaan pikkuhiljaa luottaa ja kun se on kerran ohi koko addiktio niin sitten luotetaan jälleen kunhan addiktio ei palaa enää takas vauvoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla