Kaikki kiltit, kohteliaat ja sivistyneet miehet joiden kanssa olen mennyt sänkyyn,
ovat olleet hyvinkin vaisuja rakastajia, eli ovat kyllä olleet huomaavaisia ja lutuisen helliä, mutta kuumeinen kiihkeys ja todellinen sonnimainen survova himo ja ultrakova kanki on puuttunut. Onko teillä samanlaisia kokemuksia kilteistä miehistä?
t. nainen joka odottaa urokselta sängyssä brutaaleja, survovia otteita, ei huomaavaisuutta ja puolifeminiinistä silittelyä
Kommentit (62)
ja kans mitä fiksumpi mies sitä pienempi muna. huom, nämä ovat stereotypioita eli ei saa olla liian tosikko:)
oon itseasiassa just nyt tilanteessa et valitsenko miehen joka osaa hommat sängyssä mut ei sitten muilla elämän aloilla tyydytä samalla tavalla.. vai sitten tuo yks joka on niin fiksu ja tulee olemaan hyvin palkattu.. mutta voi luoja sänkytaidot on niin puuttellisia etten tiedä jaksaisinko montaakaan vuotta. Sänkytaidot voivat kehittyä, mutta myös muna on niin pieni etten edes kunnolla tunne kun olen kostunut...
Parempi pysyä ihan yksikseen, tai sitten jatkaa sen täydellisen miehen etsimistä. Jos kumpikaan epäillyttää, niin se ei tule toimimaan. Taidat olla muutenkin hieman tuuliajolla.Ja taitaa olla aikamoinen "tuulitunnelikin" sillä.
Ja aika nuori, kun kirjoittaa: "on niin fiksu ja tulee olemaan hyvin palkattu" :D Oletteko vielä lukiolaisia vai ihanko jo ammattikorkeassa?
Minä yliopistossa ja tulen myöskin olemaan hyvin palkattu ja työllisyysaste tulevalla alallani on loistava. Toinen miehistä on myös yliopistossa ja toinen korkeakoulussa. Täten siis oletan että myös miehen täytyy opiskella pitkälle että saa ainakin samapalkkaisen työn kuin minä. Naiset jotka ovat miesten elätettävänä ovat mielestäni kuvottavia. Samoin myös miehet jotka eivät jaksa opiskella ja antaa naisen maksaa kaiken. Kyllä miehen pitää olla mies, mutta olen itsekin kyllä naisellinen, pidän kodinhoidosta ja miehiset hommat taas eivät minulta luonnistu.
Siksi seurustelenkin vain miesten kanssa, jotka aikovat elämässään muuhunkin kuin kaupan kassalle. :)
Toisin kuin AP, et ole lukenut hänelle ääneen jokaista lehtiartikkelia jossa kerrotaan miten raiskaus avioliitossa on nykyään yleisen syytteen alainen ja miehellä häkki heilahtaa?