Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki kiltit, kohteliaat ja sivistyneet miehet joiden kanssa olen mennyt sänkyyn,

Vierailija
22.11.2012 |

ovat olleet hyvinkin vaisuja rakastajia, eli ovat kyllä olleet huomaavaisia ja lutuisen helliä, mutta kuumeinen kiihkeys ja todellinen sonnimainen survova himo ja ultrakova kanki on puuttunut. Onko teillä samanlaisia kokemuksia kilteistä miehistä?

t. nainen joka odottaa urokselta sängyssä brutaaleja, survovia otteita, ei huomaavaisuutta ja puolifeminiinistä silittelyä

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yliopistossa ja tulen myöskin olemaan hyvin palkattu ja työllisyysaste tulevalla alallani on loistava. Toinen miehistä on myös yliopistossa ja toinen korkeakoulussa.

Tämä on Suomen yhteiskunnan suurin ongelma tänä päivänä, eli näitä bimboja ylikoulutetaan samalla, kun pitäisi viedä äänioikeus ja sulkea laitokseen.

Jännä juttu tämäkin, että nainen puhuu mustavalkoisesti koulutetuista, joita ei arvosta, mutta jotka kiinnostavat sosiaalisista ja taloudellisista syistä ja sitten kouluttamattomista pahoista pojista. Mitenköhän tällainen bimbo on päässy yliopistoon, jos siellä ei muka voi olla näitä streotypisia pahoja poikia, sänkymestareita ollenkaan?

Oma veikkaukseni on, että arvon nti. bimbo on tavannut lähiöbaarista noin 150 narkkaria ja yliopistoista ja korkeakouluista nämä kaksi mainitsemaansa miestä. Yliopisto ja korkeakoulukoulutettuja kohtaan tulee tietenkin epäluuloisuutta, kun tutuissa ympyröissä miehen potenssi on mitatu vain ja ainoastaan tappojen, tai raiskausten määrän perusteella.

On hienoa, että nämä bimbot siirtävät tätä omaa mailmankatsomustaan tänä päivänä tieteellisiin tutkimuksiin ja muokkaavat yhteiskuntaa järjestelmällisesti oman maailmankatsomuksensa suuntaiseksi. Hyvää yötä tiede ja akateemisuus. Hyvää huomenta fasismi, tappajat ja huorat!

Vierailija
2/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos etsisit niitä kilttejä ja sivistyneitä naisia ja jättäisit wt-huorat narkeille? :P

Tuossa porukassa oli mukana ala-asteen opettajaa ja toimitusjohtajaa jne. Eikös White trash tarkoita jotain juoppoja sossupummeja ja narkkeja jne.?

Ai niissä, jotka pani mieluummin narkin kanssa kuin sun ja tuli joukkoraiskatuksi? Oletko sä ihan kunnossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kans mitä fiksumpi mies sitä pienempi muna. huom, nämä ovat stereotypioita eli ei saa olla liian tosikko:)

oon itseasiassa just nyt tilanteessa et valitsenko miehen joka osaa hommat sängyssä mut ei sitten muilla elämän aloilla tyydytä samalla tavalla.. vai sitten tuo yks joka on niin fiksu ja tulee olemaan hyvin palkattu.. mutta voi luoja sänkytaidot on niin puuttellisia etten tiedä jaksaisinko montaakaan vuotta. Sänkytaidot voivat kehittyä, mutta myös muna on niin pieni etten edes kunnolla tunne kun olen kostunut...

Parempi pysyä ihan yksikseen, tai sitten jatkaa sen täydellisen miehen etsimistä. Jos kumpikaan epäillyttää, niin se ei tule toimimaan. Taidat olla muutenkin hieman tuuliajolla.

Ja taitaa olla aikamoinen "tuulitunnelikin" sillä.

Ja aika nuori, kun kirjoittaa: "on niin fiksu ja tulee olemaan hyvin palkattu" :D Oletteko vielä lukiolaisia vai ihanko jo ammattikorkeassa?

Minä yliopistossa ja tulen myöskin olemaan hyvin palkattu ja työllisyysaste tulevalla alallani on loistava. Toinen miehistä on myös yliopistossa ja toinen korkeakoulussa. Täten siis oletan että myös miehen täytyy opiskella pitkälle että saa ainakin samapalkkaisen työn kuin minä. Naiset jotka ovat miesten elätettävänä ovat mielestäni kuvottavia. Samoin myös miehet jotka eivät jaksa opiskella ja antaa naisen maksaa kaiken. Kyllä miehen pitää olla mies, mutta olen itsekin kyllä naisellinen, pidän kodinhoidosta ja miehiset hommat taas eivät minulta luonnistu.

Siksi seurustelenkin vain miesten kanssa, jotka aikovat elämässään muuhunkin kuin kaupan kassalle. :)

Kannattaa nyt eka olla siinä hyvin palkatussa duunissa ja tulla vasta sitten kertomaan kuinka paljon tienaa. :D

Vierailija
4/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalua ja ei ollut puhettakaan nautinnosta. Pelkkää survovaa mäntää ja paikat ihan survoksissa sen jälkeen.

Minulle sopii tämä sivistynyt ja kiltti mieheni, joka ottaa minut huomioon ja harrastaa kiihkeää, mutta monipuolista seksiä.

oli kerran sängyssäni kanki kovana survova tosimies...

Aloin itkemään. Mies jatkoi.

Sen jälkeen olen paneskellut vain ihania nysveröitä. Jos sulle ei kelpaa, ota sitten ite ohjat käsiin ja ratsasta sillä sonnillas....tai vapauta se markkinoille, että muutkin saa nauttia hyvistä rakastajista eivätkä joudu kärsimään mistään silmät pullottaen nylkyttävistä apinoista.

Vierailija
5/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niissä, jotka pani mieluummin narkin kanssa kuin sun ja tuli joukkoraiskatuksi? Oletko sä ihan kunnossa?

Joo, näin on, että oli. Oikeampi kysymys olis varmaan, että onko Suomen naiset ihan kunnossa. Kyseinen narkki muuten väitti, että suurin osa hänen naisistaan on hyvien perheiden hyviä äitejä, jotka on olleet saman miehen kanssa yli 10 vuotta ja "kaipaavat sitä jännitystä, mitä omalta mieheltä eivät koskaan voi saada".

Eipä siinä mitään. Tunnen ite erittäin hyvin yhden juntin, juopon jätkän, joka kyllä opiskelee yliopistossa. Ryypänny 8-9-vuotta 4-5-päivää viikossa ja ulkonäkö sen mukainen. Ei sillä naisenpuutetta ole, eikä tule. Muutama sata naista ollu kierroksessa ja kyllä siinä on monenlaisia naisia ollu. Joskus puhunu sen kans naisasioista ja aika helppo sen on ollu niitä niitä pyörittää ja huijata. Paljon helpompia ja anteeksiantavaisempia ovat naiset noille juopoille, kuin hyville miehille. Samaa ovat sanoneet myös juopot itse.

Olen joskus kirjoitellu juopon tekstarit juopon puolesta naisille ja huomannu, että jos vaan vetää jotain kamaa, tai viinaa, niin naiset antaa kohdella ihan miten vaan ja sanoo, mitä vaan. Jos omana ittenäni lähettelisin samanlaisia selityksiä naisille, niin en saisi koskaan enää vastausta. Juoppo saa seksiä. Pointti on, että naiset ei vaadi niiltä mitään, koska haluavat itse seksiä.

Vierailija
6/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä nuori mies ja vanhempi nainen juoksentelivat kaupungilla, leikkivät ratikassa ja pussailivat rannalla ja kaatosateessa? Mitähän se mainosti, jotain välipalasalaattia tms.?

Sillä pojalla oli siinä kaatosadekohtauksessa näkemisen arvoinen ilme. Kun joskus saan kiinni miehen joka katsoo minua sillä tavalla en ikinä enää päästä irti.

Vierailija
7/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joku "kiltti, kohtelias ja sivistynyt mies" siellä kirjoittaa ja odottaa hekumoiden, että naiset vahvistavat hänen oletuksensa. Pointsit ilmaisuista "sonnimainen survova himo ja ultrakova kanki", jotka saivat ainakin minussa naurunpyrskähdyksen aikaan.

Valitettavasti en osaa itse vertailla, kun minulla on ollut vain tämä yksi kiltti, kohtelias ja sivistynyt mies. Eikä ole ollut valittamista.

Enkö mä nyt tajunnut jotakin vai etkö sä osaa lukea? Vai minkä vuoksi kukaan kiltti ja kohtelias mies "hekumoisi" sillä miten hän on niin huono ja joku muu on sonnimainen ultrakovan kangen omistaja. No, kai joku voi omalla nössöydelläänkin ja toisten sonniudella hekumoida mutta vähän outo logiikka kyllä...

Vierailija
8/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen olen paneskellut vain ihania nysveröitä. Jos sulle ei kelpaa, ota sitten ite ohjat käsiin ja ratsasta sillä sonnillas....tai vapauta se markkinoille, että muutkin saa nauttia hyvistä rakastajista eivätkä joudu kärsimään mistään silmät pullottaen nylkyttävistä apinoista.

eih, repesin nauruun ihan tosissani. Toisaalta nauratti ajatus silmälasiaan nostelevasta Mr.Muscle äijästä joka yrittää panna kuin duracell pupu :D

Hyi, tästä tuli mieleen eräs poikaystäväni joka oli komea ja lihaksikas ja ja ja...aika namu. No se itki aktin jälkeen, yök mikä turn off. Ei ihan sopinut siihen imagoon.

Vierailija
9/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joku "kiltti, kohtelias ja sivistynyt mies" siellä kirjoittaa ja odottaa hekumoiden, että naiset vahvistavat hänen oletuksensa. Pointsit ilmaisuista "sonnimainen survova himo ja ultrakova kanki", jotka saivat ainakin minussa naurunpyrskähdyksen aikaan.

Valitettavasti en osaa itse vertailla, kun minulla on ollut vain tämä yksi kiltti, kohtelias ja sivistynyt mies. Eikä ole ollut valittamista.

Enkö mä nyt tajunnut jotakin vai etkö sä osaa lukea? Vai minkä vuoksi kukaan kiltti ja kohtelias mies "hekumoisi" sillä miten hän on niin huono ja joku muu on sonnimainen ultrakovan kangen omistaja. No, kai joku voi omalla nössöydelläänkin ja toisten sonniudella hekumoida mutta vähän outo logiikka kyllä...

Lue huviksesi vaikka Suomi24:n Sinkut-palstaa. Näitä epäloogisia tyyppejä löytyy pilvin pimein.

Vierailija
10/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen täytyy olla sängyssä voimakas, määrätietoinen ja vähän rajukin. Sellaiset "onko tää nyt hyvä" silittelijät ei herätä mussa mitään intohimoja. Mutta en tiedä liittyykö tämä mitenkään miehen yleiseen sivistystasoon, luultavasti ei. Ainakin omassa miehessäni yhdistyvät kaikki parhaat puolet.

Vierailija
11/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue huviksesi vaikka Suomi24:n Sinkut-palstaa. Näitä epäloogisia tyyppejä löytyy pilvin pimein.

Siellä ei ole yhtään sellaista kuvaillun kaltaista tyyppiä. Siellä on trolleja, joista sä olet luonut oman mielikuvasi. Trollit ovat todennäköisesti naista saavien miesten tekemiä karikatyyrejä naista saamattomista miehistä mieluummin, kuin naista saamattomien ruikutuksia.

Sinkut palstalla kirjoittelee paljon hyvin vähän, tai ei ollenkaan naiskokemuksia omaavia miehiä ja jotkut ns. panomiehet käyvät trollaamassa sekä näitä, että naisia luomillaan karikatyyrihahmoilla, joiden on tarkoitus esittää kokematonta miestä.

Vierailija
12/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sängyssä puuttuu jotain. Jotain raakaa. Ei suostu panemaan takaapäin, en saa olla päällä enkä saa ottaa suihin. Tylsää.

Minusta miehen täytyy olla sängyssä voimakas, määrätietoinen ja vähän rajukin. Sellaiset "onko tää nyt hyvä" silittelijät ei herätä mussa mitään intohimoja.

Yks tyypillinen asenne, mitä olen etenkin 20-30v naisilla huomannut, on se, että kiltti mies ei saa edes lupaa panna takaapäin, koska "sitä varten on sitten ne panomiehet".

Eli kiltti mies lokeroidaan niin vahvasti, että sille ei edes alistuta siihen takaapäin seksiin, tai mihinkään muuhun jännittävään, ja sitten valitetaan, kun niistä ei ole sellaiseen... Ensin pitäis antaa mahdollisuus.

Vierailija
13/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kiltistäkin miehestä voi tulla "raju" sängyssä. kokemusta on kiltistä miehestä :)

Vierailija
14/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole yhtään sellaista kuvaillun kaltaista tyyppiä. Siellä on trolleja, joista sä olet luonut oman mielikuvasi. Trollit ovat todennäköisesti naista saavien miesten tekemiä karikatyyrejä naista saamattomista miehistä mieluummin, kuin naista saamattomien ruikutuksia.

Sinkut palstalla kirjoittelee paljon hyvin vähän, tai ei ollenkaan naiskokemuksia omaavia miehiä ja jotkut ns. panomiehet käyvät trollaamassa sekä näitä, että naisia luomillaan karikatyyrihahmoilla, joiden on tarkoitus esittää kokematonta miestä.

Ihan sama kuka trollaa ketä, mutta ainakin siellä on hyvin paljon ihmisiä tai karikatyyreja, jotka haluavat uskoa, että naiset haluavat jotain puolirikollisia YTM-karjuja. Vai onko sinusta kaikki ATM:iksi itseään tituleeraavat miehet pilailijoita?

Vierailija
15/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sulla on miehenä joku sivistymätön sika?

Vierailija
16/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin on, että oli. Oikeampi kysymys olis varmaan, että onko Suomen naiset ihan kunnossa. Kyseinen narkki muuten väitti, että suurin osa hänen naisistaan on hyvien perheiden hyviä äitejä, jotka on olleet saman miehen kanssa yli 10 vuotta ja "kaipaavat sitä jännitystä, mitä omalta mieheltä eivät koskaan voi saada".

Eipä siinä mitään. Tunnen ite erittäin hyvin yhden juntin, juopon jätkän, joka kyllä opiskelee yliopistossa. Ryypänny 8-9-vuotta 4-5-päivää viikossa ja ulkonäkö sen mukainen. Ei sillä naisenpuutetta ole, eikä tule. Muutama sata naista ollu kierroksessa ja kyllä siinä on monenlaisia naisia ollu. Joskus puhunu sen kans naisasioista ja aika helppo sen on ollu niitä niitä pyörittää ja huijata. Paljon helpompia ja anteeksiantavaisempia ovat naiset noille juopoille, kuin hyville miehille. Samaa ovat sanoneet myös juopot itse.

Olen joskus kirjoitellu juopon tekstarit juopon puolesta naisille ja huomannu, että jos vaan vetää jotain kamaa, tai viinaa, niin naiset antaa kohdella ihan miten vaan ja sanoo, mitä vaan. Jos omana ittenäni lähettelisin samanlaisia selityksiä naisille, niin en saisi koskaan enää vastausta. Juoppo saa seksiä. Pointti on, että naiset ei vaadi niiltä mitään, koska haluavat itse seksiä.

Lue ajatuksella tuo oma tekstisi ja mieti, kannattaisiko ihan vain vaihtaa kaveripiiriä. Tuo ei ole normaalia tai sitten te olette jotain tosi nuoria.

Vierailija
17/62 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein mitään niin vihaa kuin sellaisia miehiä, jotka kuvittelee että apinan raivolla paneminen on parasta mitä naiselle voi tehdä.

Mun taitavat rakastajat on olleet älykkäitä ja hyviä lukemaan naista, osanneet vaihtaa tahtia tai asentoa hyvässä kohtaa, osanneet olla helliä mutta määrätietoisia...

Ja nämä on olleet ihan kivoja ja kilttejä ja ennen kaikkea älykkäitä miehiä.

Vierailija
18/62 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sulla on miehenä joku sivistymätön sika?

Vierailija
19/62 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeakoulututkintoa eli on fiksu, älykäs ja hauska, mutta sängyssä tutkailee liikaa mun tarpeita ja on niin kuin kesy koiranpentu - eikä kyllä toimi yhtään! ...mutta en ota eroa koska mieheni on hauska ja kiva. Miehen pitää olla sängyssä tyly ja armoton, ottaa omansa - siitä se kova kiima syntyy, kummallekin osapuolelle. Mutta en valita: kaikkea ei voi saada.

Vierailija
20/62 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän