Mua ahdistaa ihan hirveästi. Lähipiiristä on paljastunut kaksi pedofiiliä.
Sukulaismies tuomittiin pedofiliasta, kyseessä oli alaikäinen poika, kuitenkin 15-vuotias poika, ei pieni lapsi.
Samoin entinen harrastuksenvetäjä lapsuudestani tuomittiin pedofiliasta, oli pakottanut suuseksiin reilu 10v tytön yksityistreeneissä.
Ahdistaa suunnattomasti, että olen ollut näiden henkilöiden kanssa todella paljon tekemisissä. Eikä minulla ole ollut mitään hajua, että ovat tuollaisia ihmisiä. Pelottaa, että lähipiiristä paljastuisi enemmän näitä ja vielä enemmän pelottaa se, että lapseni joutuisivat kohtaamaan tällaista jonkun läheisen ihmisen kanssa.
Kommentit (5)
mutta silti aina jaksan ihmetellä kuinka joku voi selvitä keski-ikäiseksi ennen kuin ottaa hupun silmiltään ja näkee elämän sellaisena kuin se on?
Jotain hyötyä siitäkin että näin jo lapsena paljon. En ole koskaan elänyt missään puolen hehtaarin metsässä vaan ihan tässä maailmassa.
15-vuotiaaseen sekaantuminen ole pedofiliaa, vaikka väärin onkin. Erityisen väärin jos nuori ei ole sitä halunnut.
ja ehkä tästä on se hyöty, että osaat tulevaisuudessa toimia niin, ettei näillä ihmisillä tule olemaan enempää uhreja.
Minä olen ilmoittanut sukulaismiehestä poliisille,ja oli se aika ahdistavaa, kun tajusin mitä hän yritti tehdä/oli tehnyt. Mut maailma nyt on ahdistava paikka.
Että lapsuudenkotikylässäni asuu diileri ja yksi pedofiili! Suunittelin, että muuttaisin oman perheeni kanssa takaisin lapsuudenkylääni omakotitaloon maaseudun rauhaan, mutta en taidakaan muuttaa!
yhden pedon, tosin, sitä ei ole ikinä tuomittu. Enää en ole asiasta ahdistunut, kaipa sitä sitten on tottunut?