maija vilkkumaa on aika ristiriitainen tyyppi.
Maija Vilkkumaa
1) tienaa vuodessa 200-300 k€
2) fanittaa julkisesti vasureita, jotta saataisiin kovapalkkaiset riistäjät kuriin
3) vastustaa poliisifasiseja
4) tykkää kun poliisit pamputtavat 9-vuotiaita, jotta hän saisi lisää rahaa.
Aika ristiriitainen tyyppi.
Kommentit (3)
Nimittäin kovapalkkaiset julkimot, jotka kannattavat vasureita.
Käytännössähän ollakseen uskottavia, heidän pitäisi jakaa tienestinsä hyvin tarkkaan esim. bändikavereiden ja muun tuotantotiimin kanssa. Samasta asiastahan on kyse, kun vasemmiston mielestä osinkoja ym. pitäisi verottaa niin maan penteleesti ja työntekijöiden palkkojen pitäisi olla lähes samalla tasolla kaikilla asemasta riippumatta, eikä yrittäjä saisi itse rikastua pätkääkään.
Nimittäin kovapalkkaiset julkimot, jotka kannattavat vasureita.
Käytännössähän ollakseen uskottavia, heidän pitäisi jakaa tienestinsä hyvin tarkkaan esim. bändikavereiden ja muun tuotantotiimin kanssa. Samasta asiastahan on kyse, kun vasemmiston mielestä osinkoja ym. pitäisi verottaa niin maan penteleesti ja työntekijöiden palkkojen pitäisi olla lähes samalla tasolla kaikilla asemasta riippumatta, eikä yrittäjä saisi itse rikastua pätkääkään.
Suomessa ihaillaan kommunismia, kaikilla sama määrä, teki mitä tahansa. Ikityötön kouluttamanton AV-mamma valittaa koko ajan vasemmiston kesisellä pioneerileirillä kovaan ääneen kuinka muut riistää ja minulle enemmän. Maija on todella rasittava, koskaan en meinaa hänen musiikkiaan ostaa enkä mennä keikalle. Todella vastenmielinen enkä kyllä tykkää siitä Chisustakaan pätkän vertaa.
"Tykkää kun poliisit pamputtavat 9-vuotiaita, jotta hän saisi lisää rahaa."
Lueppa tämä Maijan kirjoitus uudestaa ja käytä ihan yläpäätä niin näet ketä Maija haluaisi poliisien pamputtavan!