Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen paras ystäväni pitää mua säälittävänä

Vierailija
01.09.2012 |

Hän meni juuri naimisiin, ja on sen jälkeen jatkuvasti vähätellyt omaa seurustelusuhdettani. "Kyllä sinäkin vielä tajuat että kyllä se naimisiinmeno on joka naisen unelma!" Kun ei ole.

Biletin nuorempana rankasti (tällöin olimme siis parhaita ystäviä) ja nykyään kun näemme hän muistuttaa näistä ajoista jatkuvasti. Saattaa isossakin seurueessa alkaa kertoa tarinaa siitä kun lähes kymmenen vuotta sitten sammuin oksentaen johonkin baarin vessaan ja nauraa makeasti päälle. Kiva sitten sen jälkeen koittaa tehdä hyvää ensivaikutelmaa muihin.

Aina kun hän soittaa, kysyy ensimmäisenä että ei kai vaan herättänyt. Äskenkin soitti yhdeltä, ja kun kerron että itseasiassa heräsin 8.00 ja olen siivonnut koko päivän, hän vastasi omahyväisesti nauraen "niin niin, anteeks siis oikeesti jos herätin". Tarjoutuu myös koko ajan lainaamaan rahaa, mikä ei tunnu enää kiltiltä vaan lähinnä vittuilulta. Pärjään kyllä itsekin, kiitos vaan.

Haluaisin edelleen pitää hänen ystävänä, mutta rasittaa kun toinen pitää minua elämässä epäonnistuneena sossupummina :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan