Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa! Pojan ope sai vakavan sairauskohtauksen luokassa,

Vierailija
22.11.2012 |

vietiin ambulanssilla sairaalaan. Ei ole tietoa, mikä on tilanne tai mikä aiheutti kohtauksen. Huomenna saamme varmaankin lisätietoa. Surettaa ja pelottaa open, omaisten, oppilaiden ja lapsemme puolesta. Ei ole lapsellamme ollut aivan helppoa tuo koulunkäynti tähänkään asti, mutta hyvän open avulla sujunut paljon paremmin ja koulupäivät olleet kivoja. Toivottavasti toipuu pikaisesti ja saadaan selville mikä on/saadaan hoidettua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saa vakavan sairaskohtauksen, ja teidän ensimmäinen huolenaiheenne on VALITTAA HUONOSTA PALVELUSTA? Siis nauraisin, jos tällaiselle asialle voisi nauraa! Voiko kukaan olla noin itsekeskeinen, kylmä ja juntti?

Taidatte kuitenkin tuntea olonne aika turvalliseksi, kun uskotte ilmeisesti, että sairaskohtauksia saavat vain vakavasti (ja diagnosoidusti) sairaat ihmiset, jotka eivät ole työkykyisiä. Ette sitten paljon ole maailmanmenoa oman napanne yli seuranneet, kun olette onnistuneet välttämään tiedot ja uutiset monista nuorista ja hyvävointisista ihmisistä, jopa lapsista, jotka saavat sairaskohtauksen, joka kuolemaan johtavan, ihan ilman ennakkovaroituksia. On muuten tasaisin väliajoin tapahtunut myös huippukuntoisille urheilijoille.

Vierailija
2/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan koulua? Kysyn tyttäreni takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan koulua? Kysyn tyttäreni takia.

Tai sitten olet vain utelias. Jos opettaja olisi tyttäresi luokalla, olisi lapsesi varmaan siitä kertonut ja jos ei, kotiin tulee tieto jos se on koulun mielestä oleellista ilmoittaa

Vierailija
4/8 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti huomenna tilanne selkenisi ja saisitte pian mukavan ja taitavan open terveenä takaisin. Hyvää yötä!

Vierailija
5/8 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olisin lähinnä huolissani, että miksi opettajana toimii joku terminaalipotilas joka ei pysty huonon terveytensä takia edes töitään tekemään. Minun lapseni ansaitsee täyden opetuksen, ei mitään tuollaista ambulanssipelleilyä joka on lopulta niiltä lapsilta pois.

Vierailija
6/8 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei meinaa opettaja pysyä edes pystyssä, itse kyllä kysyisin koulun rehtorilta että lapseni siirretään toiselle luokalle, kossa se saa päivittäin opetusta ilman mitään häppeningiä.

Vierailija
7/8 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei meinaa opettaja pysyä edes pystyssä, itse kyllä kysyisin koulun rehtorilta että lapseni siirretään toiselle luokalle, kossa se saa päivittäin opetusta ilman mitään häppeningiä.

Vierailija
8/8 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä olisin lähinnä huolissani, että miksi opettajana toimii joku terminaalipotilas joka ei pysty huonon terveytensä takia edes töitään tekemään. Minun lapseni ansaitsee täyden opetuksen, ei mitään tuollaista ambulanssipelleilyä joka on lopulta niiltä lapsilta pois.

että sairaskohtauksia saattaa saada nuoret ja terveeksi itsensä aiemmin tuntuneetkin henkilöt. Tunnen erään ihmisen, joka sai aivoinfarktin vähän yli kolmikymppisenä.